ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 57 076
  • 276
# 180
  Преди 4 месеца си купих безжичен телефон модел PURE 500, немски. Слушалката даде дефект -както разговарях се изключи, не ми се вярва да е батерията, защото по принцип го държим на майката а и щеше да сигнализира преди това, че батерията е изтощена. Разрових се за гаранционната карта и не повярвах на очите си какво е условието гаранцията да се признае : ДЕФЕКТИРАЛОТО ИЗДЕЛИЕ СЕ ДОСТАВЯ В СЕРВИЗНАТА БАЗА В ОРИГИНАЛНАТА СИ ОПАКОВКА. Аз, естествено не пазя кутията, апарата струва 135,00 лв и сега се чудя как да процедирам като отида да го занеса на сервиз.
  Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.
Виж целия пост
# 181
  Преди 4 месеца си купих безжичен телефон модел PURE 500, немски. Слушалката даде дефект -както разговарях се изключи, не ми се вярва да е батерията, защото по принцип го държим на майката а и щеше да сигнализира преди това, че батерията е изтощена. Разрових се за гаранционната карта и не повярвах на очите си какво е условието гаранцията да се признае : ДЕФЕКТИРАЛОТО ИЗДЕЛИЕ СЕ ДОСТАВЯ В СЕРВИЗНАТА БАЗА В ОРИГИНАЛНАТА СИ ОПАКОВКА. Аз, естествено не пазя кутията, апарата струва 135,00 лв и сега се чудя как да процедирам като отида да го занеса на сервиз.
  Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.


Пробвай да го занесеш без оригиналната опаковка, ако са на кеф може да го приемат, но за следващия път да знаеш, че вече за почти всяка техника има изискване да се представи в сервиза в оригиналната опаковка.
Виж целия пост
# 182
Да, карат ни да бъдем като клошари вече, да си събираме кутийките и кашоните вкъщи ooooh!
Виж целия пост
# 183
За последните 6 години в който ползвам активно мобилен телефон и в рамките на още от преди това с мобифоните никога до сега не ми се е развалял телефон.Може би съм най-големия късметлия или благодарение на това, че съм любител на Нокиа и ползвам само тяхните продукти...Не съм прочел всичките постове и се извинявам за това но прочетох 2-3 поста и реших да драсна 2реда...Дали ще си го купите от Германос,Дада или от най-обикновен телефон няма почти никва разлика всиките си работят с няколко фирми за доставки.Когато си взимате телефон много добре гледайте къде е направен..До сега всиките телефони който имам са правени в западните европейски страни,много ясно че ако на телефона пише Китай няма за какво повече да си говорим..но сега да спомена за въпросните хора и гаранците...Първо да съобщия че ако телефона има гаранция и е в рамките на 1та година (защото след 1та понякога не ги приемат) телефона задължително се дава на ремонт ако той престой повече от 1 месец телефона се заменя с друг...може да си вземете примерно нов модел и да си доплатите..Ако има фабричен дефект телефона се подменя със същия модел задължително след което те си изпращат партидата към производителите...Така че важно е да се търси из нета информация за правата ни и да се действа без страх!
Виж целия пост
# 184
 :twisted:predi 2,5god. si kypih nokia n-gade ako ne barkam imeto.ot germanos i kakav go qdoh 5-pati na serviz i nakraq se otkazah i go prodadoh.vcichko prodalji okolo 3meseca ago polzvah okolo 2-3denq i nesam go izpuskal. #Cussing out newsm78
Виж целия пост
# 185
Здравейте сладурки и сладурковци пиша във връзка със същият проблем-ТЪПИЯТ ГЕРМАНОС

За мое съжаление и на мен така ми се случи преди седмица-Купих си телефон от там -

1:Нямаха го в наличност-поръчваха го от друг офис

2:Работи само ден и на вечерта се изключи сам и тела бе дотам

От тогава всеки ден вече 10-и чакам отговор и естествено-НЯМА.

Кавете какво тряббва да направим и как да си търсим правата от тея измамници ГЕРМАНОС.

Искрени саболезнования за всички в моето положение.

                  С уважение  и поздрави:Теди
Виж целия пост
# 186
Уважаеми недоволници,
знам, че Ви е тъпо, когато Ви се прецака стоката но Германос в случая играе по правилата на закона за защита на потребителите.
Купувате си стока и ако тя се прецака в рамките на три работни дни Ви я сменят или Ви дават нова, след това в рамките на гаранцията, която е 2год всичко се изпраща на сервиз. После ако стоката Ви се забави над 30 дни, тогава Вие имате право да предявите рекламация и да отидете в магазина. Ако от там не Ви съдействат тогава се обръщате към комисията за защита на потребителите и чакате. Просто така е в България и така Германос не е виновен за вашата стока той просто играе по правилата измислени от държавата. Сърдете се на нея!
Виж целия пост
# 187
СУПЕР! А възможно ли е да се представите, с двете имена и телефони за свръзка, за да ви търсят за съдействие при нарушения? Ще е чудесно Simple Smile

еди.
ПС надявам се да сте наистина от Германос, а не някое рекламно лице.

Уважаеми недоволници,
знам, че Ви е тъпо, когато Ви се прецака стоката но Германос в случая играе по правилата на закона за защита на потребителите.
Купувате си стока и ако тя се прецака в рамките на три работни дни Ви я сменят или Ви дават нова, след това в рамките на гаранцията, която е 2год всичко се изпраща на сервиз. После ако стоката Ви се забави над 30 дни, тогава Вие имате право да предявите рекламация и да отидете в магазина. Ако от там не Ви съдействат тогава се обръщате към комисията за защита на потребителите и чакате. Просто така е в България и така Германос не е виновен за вашата стока той просто играе по правилата измислени от държавата. Сърдете се на нея!
Виж целия пост
# 188
Здравейте,много се заинтересувах от тази тема,защото и аз съм потърпевша!Моя апарат закупен от тази фирма,също даде дефект,пращах го на ремонт три поредни пъти.Всеки път когато ми го връщаха ,ми казваха,че проблема е отстранен,но уви,за мое голямо съжаление,не беше!Много си го харесвам апарата,но е неизползваем(проблема му е,че когато говоря с вдигнат плъзгач,не ме чуват)От магазина се опитаха да ме,,убедят,,че само в моите ръце го проявява този проблем,защото те го тествали,и всичко си било наред,естествено ,беше ми отказана и подмяна с нов апарат!Стана ми ясно,че няма да се разберем с добро и подадох оплакване до Защита на потребителя.От там ми обясниха,че не съм първия оплакал се потребител от тях,но ще направят проверка и по моя случай!Аз вече не го ползвам,и не знам какво ще постигна с тази жалба,но нали трябва да си търсим правата,и в крайна сметка става въпрос за пари.....!
Виж целия пост
# 189
здравейте и аз искам да се оплача,телефона ми е на една год. и един ден просто му изчезна картината,занесох го в магазина там ми казаха няма проблем ще го приемем. след седмица ми се обадиха да си го взема и аз се зарадвах, но уви-ползвах го само една вечер,занесох го отново и с триста зора го взеха отново за ремонт(по същата причина-нямаше нищо на екрана),сега отново чакам вече втора седмица,а това не ми за пръв път в този магазин!вече не желая изобщо да чувам за тях!измиват си ръцете със закона ,а клиентите им започват да намаляват!всички мои познати имат подобни проблеми със телефони закупени от тях!
Виж целия пост
# 190
Недоволна е меко казано....На 22 .10.2008 купихме телефон Самсунг Омния за 1050лв.На 24 телефона вече не работеше!Телефона е купен от магазина на Витоша 47,когато спря да работи бяхме в Монтана и съпруга ми отиде до магазина им ..от там му дадоха телефона на магазина в София,по телефона му обясниха ,да го занесат в София и в понеделник аз го занесох.Отказаха смяна защото са минали 5 дена от датата на закупуване макар ,че бяхме предупредили още на 24!!Та за да имахме нов работещ телефон трябваше да минем 150 километра....Като дадохме телефона на сервиз ми взеха и фактурата.Ще се отнесем проблема до комисия защита на потребителя!
Виж целия пост
# 191
Искам да Ви дам малко инфо за Германос и техния сервиз.
Сервиза се намира в Бизнес Парк софия. Телефоните, които  отиват за ремонт, се слагат в едни пликове и после всичко в чували.
Като пристигнат телефоните се описват, след което се слагат в едни ванички.
Изпускат се доста от апаратите, падат си на земята и дори и отремонтираните също, но не се проверяват изобщо.
В сервиза е ужасно. Ако ви кажа колко апарати отиват ежедневно за ремонт, никога няма да си купите от Германос.
Шефа на сервиза на Германос е пълен нещастник и изобщо не се интересува от състоянието на телефоните. Дали са управени или не. Него го интересува да си направи нужната бройка за деня за да си вземе процента, защото сервиза е на процент. ХАХАХАХААХ.
Направо фирма Германос е пълна с некомпетенти служители. Продавачите не са виновни, те така ги обучават, да са нагли. А и на всичкото отгоре не познават добре всичко което продават-не само телефони. Това е пародия на голяма компания, наистина. А патката която отговаря на телефона в сервиза и все не дава информация се казва Петя, да си знаете. Много е умна и красива-направо да повърнеш!!! Нищо не разбира!!!
Моля, когато си купувате телефон от Германос-четете внимателно какво пише на гаранцията, за да не се прецакате.
АААА, да Ви кажа още нещо. Служителите в сервиза, тестват телефоните, като си слагат техн и карти и си ги ползват за лична употреба.
А това за сняната на софтуера на Сони ериксон P990 е вярно. Не може да се инсталира български, а само руси!
Относно жалбите, да Ви светна-трябва да подадете жалба и да Ви се даде входящ номер, те в магазините си имат готови, след което те са длъжни да Ви отговорят в срок от 30 работни дни. Ако не го направят, отидете със жалбата директно в Комисия за защита на потребителите, те оттам си знаят работата. Вие ако влезете в сервиза, никога няма да си занесете тел. за ремонт. Просто ще предпочетете да си купите нов-положението е трагично наистина.
Поздрав за оня плешивия шеф, ако още е шеф-дано не е!!! Че и чеп за зеле не става от него!
А г-н Димитров е доста способен и умен човек и незнам как търпи такива хора да работят за него, но май няма избор, защото можещите и знаещите работят във фирми като Глобул и Мтел, както вече и Вивател.
Не си купувайте от тези боклуци наречени ГЕРМАНОС!!!!!!!!!!
Виж целия пост
# 192
Aaaaaaa и аз през лятото си купих един Сони Ериксон и преди около седмица ми се прецака камерата, а после и телефона спря да работи. Днес ми се обадиха да отида да си го взема и се оказа, че въоще не са го погледнали, а са ми отнели гаранцията защото камерата не работела от удар и сега мисля да подавам жалба в комисията за защита на потребителите, ама дали ще имам късмет незнам.
Виж целия пост
# 193
Зълва ми купи фотоапарат от тях, но при сравнение с нашия видя, че не прави хубави снимки и на следващия ден искаше да го смени с някакъв по-хубав като си доплати. Не можело.. Naughty
Виж целия пост
# 194
И моя телефон от там се скапа на 2-рия месец Tired
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия