ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 57 073
  • 276
# 195
(НЕ) Уважаеми г - н Германос,
 
    Ти, драги ми Смехурко, си жив пример как дяволът чете евангелието. Къде точно в ЗЗП пише, че
Купувате си стока и ако тя се прецака в рамките на три работни дни Ви я сменят или Ви дават нова, след това в рамките на гаранцията, която е 2год всичко се изпраща на сервиз.
???
Аз, обаче, ще ти дам цитат на закона, според който:
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
и:
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

Писна ми от малоумни търговци, ей!


Ето сайта на КЗП!
Виж целия пост
# 196
Взех си нов телефон.но бяха наговорени 20 часа с него.това не е нормално.може би персонала ги ползва временно. Hug #2gunfire
Виж целия пост
# 197
Взех си нов телефон.но бяха наговорени 20 часа с него.това не е нормално.може би персонала ги ползва временно. Hug #2gunfire

Естествено, че говорят. Камери, телефони, МП3-ки, окобено, ако са по-гъзарски - всичко се ползва.
Виж целия пост
# 198
А аз сега да ви кажа. След като ми отнеха неправомерно гаранцията по измислен за тях предлог аз писах на Сони Ериксон и те ме посъветваха сама да си обновя software защото проблема бил в това. Направих го и на 10 опит незнам как ама телефона ми тръгна. И сега се чудя какво точно да направя, за да удостоверя че са ми взели гаранцията неправомерно  newsm78
Виж целия пост
# 199
Мобилни телефони,фотокамери и видеокамери в България се внасят от 2-3 държави.Откъдето и да си ги купите,никой не може да гарантира,че няма да се развалят.Стойте си вкъщи и чакайте да ви звъннат на дом.телефон,снимайте се с черно-белите фотоапарати и не се оплаквайте!Аз също съм си купувала дефектни ел.уреди
Виж целия пост
# 200
Мобилни телефони,фотокамери и видеокамери в България се внасят от 2-3 държави.Откъдето и да си ги купите,никой не може да гарантира,че няма да се развалят.Стойте си вкъщи и чакайте да ви звъннат на дом.телефон,снимайте се с черно-белите фотоапарати и не се оплаквайте!Аз също съм си купувала дефектни ел.уреди

Изини ме ако греша, но тук става въпрос и до обслужване след покупката и лъжите и размотаването, което се налага да изтърпиш докато ти кажат отново-НЕ!
На запад също зареждат от тези държавици, но там един парцал за 5 лева можеш да върнеш до 3 дни, ако случайно има проблем.
За това иде реч тук и това е обидното за нас клиентите, които оставяме там доста повече пари, а не получаваме нищо, дори едно добро отношение.
Виж целия пост
# 201
Мобилни телефони,фотокамери и видеокамери в България се внасят от 2-3 държави.Откъдето и да си ги купите,никой не може да гарантира,че няма да се развалят.Стойте си вкъщи и чакайте да ви звъннат на дом.телефон,снимайте се с черно-белите фотоапарати и не се оплаквайте!Аз също съм си купувала дефектни ел.уреди



 hahaha Ех ....много умно изказване  ....................
Виж целия пост
# 202
ЗДРАВЕЙТЕ! КУПИУХ СИ  ТЕЛЕФОН  NOKIA 5300!СЛЕД 2 МЕСЕЦА МИ СЕ РАЗВАЛИ И ГО ЗАНЕСАХ НА ПОПРАВКА  ТЕ МИ ГО ОПРАВИХА  И СЛЕД 1 МЕСЕЦ ПАК МИ СЕ РАЗВАЛИ. Т.Е КОГАТО ГОВОРИХ ПО ТЕЛЕФОНА С   4ОВЕКА  ТОЙ НЕ МЕ  4УВАШЕ  А АЗ НЕГО ДА! И КАТО ГО  ЗАНЕСАХ НА ПОПРАВКА ТОЙ ОЩЕ БЕШЕ  В ГАРАНЦИЯ.И ТЕ МИ ГО ВЗЕХА . 2 МЕСЕЦА НЕ МИ ГО ВРЪЩАХА . И  НАКРАЯ НЕ  МОЖАХА   ДА ГО ОПРАВЯТ  И МИ СКЪСАХА  ГАРАНЦИЯТА!
                                                                  
                     НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ КАКВО ДА ПРАВЯ КАТО СЪМ  КУПИЛА ТОЗИ ТЕЛЕФОН ЗА 500 ЛЕВА!
                        
                          МОЛЯ НАПИШЕТЕ МИ  КАКВО ДА ПРАВЯ   на  misi_preslava@abv.bg
Виж целия пост
# 203
как така са ти скъсали гаранцията бре??
Виж целия пост
# 204
Здравейте ,
по една случайност аз работя в тази фирма и повярвайте, че почти винаги съм правил и невъзможното за да помогна на моите клиенти. Мога да помоля всички те да напишат своето мнение тук, но е безмисленно. Знам , че факта за забавяниятя и отнетите гаранции е неуспорим , но повярвайте ние в магазините имаме най-малко вина за това. Самият аз съм имал проблем със сервиза на Nokia и след ремонт от оторизираният сервиз се оказа че проблема не е отстранен. Най-малко сме виновни ние, няма лошо да се оплаквате от служителите, те за това имат баджове , а пък германос безплатен телефон за клиента. Обадете се и вярвайте , че ще има ефект. Макар и малко , но ние старите служители (над 3 год.) държим на вас.

п.п. Повечето ми добри приятели са били първо мои клиенти и това е достатъчно красноречиво , че все още има хора които си вършат работата.

Поздрави и безпроблемни покупки.......... дори от конкуренцията.





ВСЯКО СТАДО СИ ИМА И ЧЕРНИ ОВЦЕ.......... Grinning
Виж целия пост
# 205
Здравейте на всички!!! Аз също съм недоволен клиент на тази "верига".Предлагам да се свържем с Господари на ефира и ако и това не помогне да заведем публичен иск срещу тях.Моля всички които мислят като мен да ми пишат на botsmana_kolio@abv.bg Поемам ангажимент да задвижа нещата.Само чакам да се съберем повече съмишленици.За да сме по-силни!!!Моля тези които ми пишат да опишат случая си и да оставят координати за обратна връзка.Ако само си пишем нещата няма да се оправят сами.За съжаление!!!
Моят случай съм го описала в темата "Не купувайте от Германос" ,и да,бих искала да се включа в инициативата ви  Simple Smile
Виж целия пост
# 206
Здравейте на всички!!! Аз също съм недоволен клиент на тази "верига".Предлагам да се свържем с Господари на ефира и ако и това не помогне да заведем публичен иск срещу тях.Моля всички които мислят като мен да ми пишат на botsmana_kolio@abv.bg Поемам ангажимент да задвижа нещата.Само чакам да се съберем повече съмишленици.За да сме по-силни!!!Моля тези които ми пишат да опишат случая си и да оставят координати за обратна връзка.Ако само си пишем нещата няма да се оправят сами.За съжаление!!!
Моят случай съм го описала в темата "Не купувайте от Германос" ,и да,бих искала да се включа в инициативата ви  Simple Smile
Да и аз искам
Виж целия пост
# 207
И аз ще се включа. Описала съм проблема в "Не купувайте от Гермамос". За съжаление писах до Комисията за защита на потребителите, но днес им звънях и казаха, че имали 1 месец срок да ми отговорят.
Виж целия пост
# 208
Вчера чух най-малоумното обяснение от служител на Германос.

Влязох в магазина на Славейков да си платя сметката за телефона и служителят много загрижено ме попита дали имам лична карта, защото ТРЯБВА да ми поднови договора с Глобул.

Бил изтекъл и вече не съм бил в договорни отношения с Глобул и не съм бил защитен ако получа необосновано голяма сметка ???  newsm78

Аз му обясних, че просто договора си е валиден, но без мой ангажимент да не го прекратявам за една година, и съответно без бонуси от Глобул за тоя мой ангажимент.

Не, не, не било така ... А да, имало и бонус +500 минути за 6 месеца.

А мога ли да взема телефон на преференциална цена?

А да, можело.

Подписах допълнителното соразумение тъй като така или иначе нямам намерение да се отазвам от услугите на Глобул, но това е или изключително некомпетентно поведение, или съзнателно заблуждение на клиентите - и двете са немислими за сериозна фирма.
Виж целия пост
# 209
Аз съм си купувал телефон от Германос и съм доволен от обслужването. Освен това съм си купувал и допълнителни аксесоари и познайте какво - ОТНОВО съм доволен!  Sunglasses Фирмата е страхотна, обслужването е на високо ниво, всичко е идеално!  Simple Smile Като недоволствате толкова от веригата магазини, купувайте от 2be, M-tel, Handy и всякакви подобни магазини...  Wink Sunglasses Sunglasses newsm65 newsm65 newsm65 bg
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия