Оценки и грамоти?

  • 7 822
  • 58
Имам може би малко странен въпрос. Има ли и други майки като мен, чиито деца са в основното училище, не става въпрос за 1 клас? И имат по 1-2 петици, съответно нямат грамота за отличен успех. Това значи ли според вас, че са слаби ученици? Има ли причина да се притеснявам. Аз съм доволна, виждам знания, но някак сякаш, ако вече не си пълен отличник, едва ли не си слаб ученик. Мъжът ми казва, че съм обградена от свръх амбициозни майки, а на мен ми се струва, че нещо изпускам.
Виж целия пост
# 1
Нищо не изпускаш, но си помисли дали и ти не се свръхамбициозна майка.
Виж целия пост
# 2
Оставете детето да има свое си темпо.

Намесата на родител в училищните ангажименти на детето и ''притеснението'', че не е отличник, трябва да става при пълно занемаряване на учебния процес, липса на базови знания, постоянни двойки и т.н.

Всичко останало е бошлаф работа. Надявам се, че не притискате детето си излишно и не му шокате репата, че няма грамота.

Виж целия пост
# 3
А вашите дипломи и грамоти къде са? За всеки клас ли имате и за всеки курс в университета? А на работа служител на месеца ли сте? Че то ако не сте, то все едно че сте слаб работник, за нищо не ставате... А курсове за майчинство/кърмене карали ли сте? Там какви са оценките? Защото ако няма диплома сте много лоша майка...
Виж целия пост
# 4
Какво точно те притеснява в липсата на грамота, това че не можеш да се похвалиш пред другите майки ли? С детето сядаш ли да учите заедно това онова?
Виж целия пост
# 5
Принципно няма нищо страшно да има петици. Обаче си зависи. Чета, че на много места в основния курс (1 - 4 клас) отличните оценки се дават без покритие и затова после в 5 клас идва шокът. Та ако ситуацията е такава и въпреки това детето има петици може да е сериозна червена лампичка. Ако имаме обективно оценяване не е проблем.
Виж целия пост
# 6
Ето това с последното мнение преди мен ме притеснява. Иначе съм съгласна с всичко казано до тук. Сядам да, познавам знанията на детето и не притискам. Напълно наясно съм, че няма как да е топ във всичко, най - труден се оказа чуждият език. Аз съм човек, който много лесно започва да си задава въпроси, заради хорско мнение, не е редно, но ми се случва. И то с идеята дали аз някъде не греша..
Виж целия пост
# 7
Принципно няма нищо страшно да има петици. Обаче си зависи. Чета, че на много места в основния курс (1 - 4 клас) отличните оценки се дават без покритие и затова после в 5 клас идва шокът. Та ако ситуацията е такава и въпреки това детето има петици може да е сериозна червена лампичка. Ако имаме обективно оценяване не е проблем.

Абсолютно подкрепям това мнение. Дали оценките са обективни или не, ти би трябвало да го знаеш.

И да допълня: не позволявай приказките на някакви да влияят на отношението ти и поведението ти към твоето дете.
Виж целия пост
# 8
Искам да ви успокоя, че пълните отличници от класовете и после от курса не се развиха кой знае колко добре в живота. Имам предвид тези с 6 по всичко и грамоти.

Не може всичко да е идеално, а и няма нужда. Цял клас ли имат само шестици и грамоти?
Виж целия пост
# 9
Не, 12 са без от клас с 25 деца.
Виж целия пост
# 10
13 деца пълни отличници? Яко надписване е паднало.
Виж целия пост
# 11
Грамотите за отличен успех са само за пълен отличен, т.е по всички предмети. Синът ми завърши втори клас с грамота, а трети без, защото щеше да е с 5,50, ако имаха количествен показател оценките. И мен лично този факт изобщо не ме притеснява, намирам го за нормално да не е пълен отличник. Ще се тревожа, ако падне под 4,50.
Да не говорим в пети клас колко деца от класа ще са изобщо отличници, пък за пълни няма да са и 10%.
Виж целия пост
# 12
А ако трябва да сте обективна, какво смятате за възможностите на детето си? Нали имате предвид, че не всички деца са умни, има и не малко посредствени.
Виж целия пост
# 13
Какъв чужд език учи? Ако не му върви може би трябва да го смените.
Виж целия пост
# 14
Искреното ми мнение е, че литература, разказвателни предмети са силата на детето, има фотографска памет, датите например ги помни много бързо. По математика е силно в чистата алгебра, да смята, текстовите  задачи са по - трудната част. А относно езика, става въпрос за английския. Самото дете лесно се разсейва и губи интерес, когато нещо е по - сухо. Като цяло детето е артистично. Не оправдавам и напълно приемам, пак казвам аз знам какви знания има и съм доволна, но с масовите 6ци наоколо се изненадвам, истината е, че не сме и в голям град, не знам колко е от значение. И както каза една от вас по - рано, то реално детето завършва с 5,80.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия