Магазин Ортос (Orto’s) за ортопедични обувки - некоректни

  • 343
  • 4
Правя тази тема не с гняв, а с огорчение и болка.
Налага ми се да нося ортопедични обувки, защото имам плантарен фасцит на левия крак. В понеделник си купих летни обувки от магазин Ортос в Пловдив. Консултира ме продавачката, защото до обувките няма информация за какъв точно проблем са, а само стандартана информация - номер и вид матерал.
Вторник бях с тях през деня и кракът започна много да ме боли, а за съжаление болката остава не само в стъпалото, а се разпространява по крака и кръста даже. Потърсих в Интернет повече информация и така видях в сайта на магазина, че тези обувки не са предназначени за моя проблем. На следващия ден отидох в магазина с молба да ми ги сменят, тъй като докато ги купувах нямаше как да науча, че не са подходящи за мен.
Отказаха.
Обувките струват 239 лв! Аз работя на заплата и нямам никаква възможност скоро да отделя отново тази сума за нови обувки. С тези не просто ми е неудобно, а ме боли и то много. Нима няма различни изисквания към магазини, които продават стоки свързани със здравословни проблеми? Ако към обувките имаше добавена информация за какви проблеми са подходящи, щях да мога да преценя навреме. Или ако консултантката беше адекватно информирана.
Нямам нищо против магазина, имам няколко чифта обувки от там, но сега бяха некоректни с мен.
Виж целия пост
# 1
Обърнете се към КЗП. Малко бавно, но реагират.
Виж целия пост
# 2
Обърнете се към КЗП. Малко бавно, но реагират.
Благодаря, непременно ще го направя още утре! А дали няма и друга институция? Все си мисля, че трябва да имат повече контрол, както санитарните магазини. Тези обувки там са предназначени за различни здравословни проблеми, но трябва да има достатъчно информация или компетентни консултанти. Иначе е все едно фармацевт да даде грешно лекарство. Бях изумена да разбера колко малко знания имат дамите в магазина, защото и сега упорито твърдят, че просто трябва време да свикна. А всъщност подметките на обувките, които ми продадоха са обратното на това, което в техния сайт се препоръчва за планетарен фасцит. Вече съм информирана достатъчно и аз, но не е работа на всеки клиент да чете всичко това. След като работят в такъв магазин имат отговорност пред хората. Обувките, които ми продадоха не просто не са удобни, а изострят проблема ми.
Виж целия пост
# 3
Отказаха ви да върнат обувките продавачките предполагам. Ясно е, че ще прикрият колежката си.
Моя съвет е не носете повече обувките. Почистете ги. Намерете данни на собственика на магазина - има хи на вратата и въртете и търсете връзка със собственик или управител. Била сте подведена. Продадена ви е стока, която не е подходяща за здравословното ви състояние.
Виж целия пост
# 4
Благодаря много за идеята за телефона! Никак не бях се сетила.
Продавачките отказаха, да. Но твърдяха, че говорят с мениджъра си. Може и за това да са ме подвели....
Писах отзиви в Гугъл и уж ми отговори собственика, но няма как да съм сигурна, че наистина е той.
Подадох жалба в КЗП и РЗИ. Почистих и прибрах обувките, както и всички документи.
Казах им, че ще отида с адвокат, а отговора им беше, че ги тормозя.... Просто нямам вече думи за тях
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия