Налага ми се да нося ортопедични обувки, защото имам плантарен фасцит на левия крак. В понеделник си купих летни обувки от магазин Ортос в Пловдив. Консултира ме продавачката, защото до обувките няма информация за какъв точно проблем са, а само стандартана информация - номер и вид матерал.
Вторник бях с тях през деня и кракът започна много да ме боли, а за съжаление болката остава не само в стъпалото, а се разпространява по крака и кръста даже. Потърсих в Интернет повече информация и така видях в сайта на магазина, че тези обувки не са предназначени за моя проблем. На следващия ден отидох в магазина с молба да ми ги сменят, тъй като докато ги купувах нямаше как да науча, че не са подходящи за мен.
Отказаха.
Обувките струват 239 лв! Аз работя на заплата и нямам никаква възможност скоро да отделя отново тази сума за нови обувки. С тези не просто ми е неудобно, а ме боли и то много. Нима няма различни изисквания към магазини, които продават стоки свързани със здравословни проблеми? Ако към обувките имаше добавена информация за какви проблеми са подходящи, щях да мога да преценя навреме. Или ако консултантката беше адекватно информирана.
Нямам нищо против магазина, имам няколко чифта обувки от там, но сега бяха некоректни с мен.