Как процедирате след раздяла относно извънкласни дейности, пък и обучението на детето като цяло?
Сблъсквам се със това че другият родител демонстрира пълна незаинтересованост, относно развитието на детето ( 8 годишно).
Към момента разменяме детето на две седмици, но за съжаление, седмиците, когато е с нея не се води или се води много рядко на заниманията на които е записано. Като причина се изтъква нежалнието на детето да ходи, или доводи от сорта на "треньорката не им обръща внимание" или "треньора е много строг и детето се страхува".
Тази апатия се прехвърля и към самото образование на детето. Докато е при нея - не се проверяват домашни, като цяло не се обръща нужното внимание и това е видимо и по оценките в последствие.
Сега през лятото книги не се четат, ходи се по басейни, морета, паркове, циркове и т.н.
Колкото и да се опитвам да обясня, че може да се вмъкне и четене на книжки, и задачи по математика за да се постигне някакъв баланс, отговора е "сега е момента да се забавлява, после като порасне няма да може".
Общо взето се получава типичната ситуация, в която единият родител е забавният и който позволява всичко, а другият е този който насотява за дисциплина, учене и ред.
Да вметна, може би важен детайл- другият родител е във връзка с нов човек, очакват дете и може би вниманието е насочено в друга посока. Което, колкото и да е разбираемо, не виждам защо трябва да рефлектира по този негативен начин на детето ни.
Как сте се справили с подобна ситуация, не вярвам да съм първият родител сблъскващ се с това...