Закупих си PS5 (Playstation 5) на 21/08/2024 от магазин на Ozone.bg намиращ се в Мол Сердика - София.
На втория ден от закупуването му, продукта се оказа дефектен и спря да работи.
Върнах продукта на магазина на дата 24/08/2024, при което след като обясних проблема ми бе отговорено от техен служител през иронична усмивка с : "Еми то затова ти е гаранцията".
След известно време успях да убедя господина, че съвсем не затова ми е гаранцията и че не съм съгласен да си ползвам гаранцията два дена след закупуването на чисто нов продукт.
За моя изненада ми бе отказано : подмяната на стока с нова и ми бе отказано и да ми върнат парите.
Оставих конзолата в магазина с уговорката за подмяна в понеделник и подчертавайки, че няма да ползвам гаранция на втори ден от купуването на нов продукт.
В понеделник ми бе съобщено, че ПРОДУКТА Е ИЗПРАТЕН НА СЕРВИЗ С МОЯТА ГАРАНЦИЯ и че до 30 дневен срок мога да очаквам да ми върнат ремонтирания продукт.
Отне ми 4 дена звънене по телефон (най- често посрещани с вдигане на рамене от служители), за да се свържа с мениджър, който след като разбра, че са легално подсъдими за:
- ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОЯТА ГАРАНЦИЯ, ЧИЙТО ОРИГИНАЛ Е В МЕН, БЕЗ МОЕ ПОЗВОЛЕНИЕ ДВА ДНИ СЛЕД КУПУВАНЕ НА НОВА СТОКА
ми предложи да ми върнат парите днес на 29/08/2024 , без дори да ми предложи компенсация.
Не купувайте от Ozone хора..... не си струва.