Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 8 - септемврийска

  • 25 395
  • 726

Стари теми
https://www.bg-mamma.com/?topic=1584482
https://www.bg-mamma.com/?topic=1629161
https://www.bg-mamma.com/?topic=1647125
https://www.bg-mamma.com/?topic=1654718
https://www.bg-mamma.com/?topic=1670814.795
https://www.bg-mamma.com/?topic=1678908



Корекция на цена:
До 30 дни след направа на поръчката, има активен бутон - Корекция на цена.
Намира се в детайли на поръчката. При натискане показва има ли артикул с намалена цена и ако има се връща разликата или в Тему кредит, за използване за нова поръчка или в карта. В рамките на тези 30 дни корекцията може да се използва нееднократно.
Излиза като се влезе в детайли на поръчката
И бутона изчезва чак след 30 дни, ако не го виждате значи не сте на правилното място!



Куриерски фирми
Спиди,  DPD, BOXNOW,sameday

За контакт DPD

Свържете се с DPD представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎1 7001 7001
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 5PM



За контакт BOXNOW

Свържете се с BOXNOW представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎+359070070744
Работно време
Понеделник - Петък:8AM - 10PM
Събота - Неделя:9AM – 8PM



За контакт sameday

Свържете се с sameday представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎070016226
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 6PM
Събота:9AM - 6PM
Обслужване на клиенти
https://sameday.bg/





Натискайки бутон ПРОСЛЕДИ се вижда с кой куриер е, и номер на пратка.

Връщане:
Можете да извършите връщане на артикули, като следвате тези стъпки:
I. Влезте в акаунта си на Temu на Temu.com или в приложението, за да заявите възстановяване на средствата. Ако нямате акаунт в Temu, щракнете върху „Запазване на поръчката“ във вашия имейл за поръчка от Temu, за да извършите връщане на артикули.
II. Намерете съответната поръчка във „Вашите поръчки“ и щракнете върху бутона „Връщане на артикули/възстановяване на средства“.
III. Изберете артикулите, които искате да върнете и причината за връщането. В зависимост от причината, която сте избрали, може да се наложи да предоставите допълнителна информация, свързана с поръчката. След като предоставите необходимата информация, щракнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
IV. Ако не е необходимо да връщате артикула си, последната стъпка е просто да изберете начина за възстановяване на средствата ви. Можете да изберете да получите възстановяването на средствата като кредит в кредитното ви салдо на Temu или да бъдат кредитирани обратно чрез първоначалния ви начин на плащане. Направете своя избор и щракнете върху „Изпращане“.
V. Ако трябва да върнете артикулите си, ще имате възможност да изберете начините за връщане на артикулите и възстановяване на средствата ви. След като изпратите заявката, ние ще ви предоставим етикет за връщане, за да можете да върнете артикулите. Доставката за връщане на артикули е безплатна при първото връщане за ВСЯКА поръчка в рамките на 90 дни от датата на покупката.
VI. След като поставите всички артикули за връщане в една пратка, отпечатайте и залепете предоставения от нас етикет за връщане от външната страна на пратката. Изпратете пратката си обратно от най-близката DHL Parcel точка и сте готови!
Връщането е през офис на Спиди
VII. Можете да проверявате статуса на възстановяването на средствата за вашите артикули на страницата с подробности за вашата поръчка или чрез текстово съобщение/имейл/насочени известия от Temu.
https://www.temu.com/bg/return-and-refund-policy.html?_x_sessn_i … fer_page_sn=10076

за връщане през BoxNow
генерираш си товарителница и имаш 15 дни за връщане
може да върнеш във всеки автомат, без да упоменаваш предварително
вместо пин код въвеждаш 10 цифрен номер на товарителница

 това са инструкциите


Забавена или не доставена  на пратка :

10,00лв. Кредит за забавяне

Ако не доставим поръчката ви на или преди последната очаквана дата за доставка на Temu, ще ви издадем 10,00лв. кредит (Стандартна доставка) в рамките на 48 часа от тази дата. Кредитът ще бъде преведен в кредитното ви салдо в Temu и може да бъде използван за следващата ви поръчка.

Връщане на средствата, ако артикулът е повреден
Ако получите пратката си и установите, че някои артикули са изгубени или повредени по време на транспортирането, можете да бъдете сигурни, че лесно можете да поискате пълно възстановяване на сумата за тези артикули.

Възстановяване на средства поради липса на актуализации в продължение на 15 дни
Ако пратката Ви няма актуализации за проследяване в продължение на повече от 15 дни, можете да кандидатствате за безплатна повторна доставка или възстановяване на средствата. Ако в крайна сметка получите пратката, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Възстановяване на сумата след 30 дни при недоставена поръчка
Ако в срок от 30 дни след изпращането пратката ви не бъде доставена, можете да подадете заявление за безплатна повторна доставка или пълно възстановяване на сумата. Ако в рамките на 35 дни не бъдат предприети никакви действия, ще бъде извършено автоматично възстановяване. Ако пристигне по-късно, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Това ми попадна във Фейсбук групата за пратки от Тему. Слагам информацията , понеже е полезна:
Здравейте, относно запитванията във връзка с получаването на пратки, чрез BoxNow, от екипа им се свързаха с нас за да съдействат. Това е информацията, която ни изпратиха:
Здравейте,
Във връзка всички получени запитвания на мейлът на BoxNow, както и на нашият стационарен телефон, решихме да се свържем с админът на група Тему-България, като предоставим отговори на най-често задаваните въпроси.Информацията, която ще предоставим в този пост ще бъде дълга, но надяваме се достатъчно изчерпателна и ще отговори на всичките Ви запитвания.
За да не се лутате из всичко написано сме сортирали въпросите и техните отговори в следният ред:
1.Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
2.Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
3.Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
4.Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
5.Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
6.Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
7.Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
8.Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
9.ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
10.Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
11.Статуси на поръчка.
Въпрос 1: Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
-Когато направите поръчка в сайта на ТЕМУ, тяхната система насочва пратката Ви към някои от куриерските фирми в България (СПИЙДИ, ДПД,СЪНДЕЙ,Български Пощи,БоксНау т.н.) Когато тяхната система избере BoxNow като куриер, избира и автомат към който да бъде насочена пратката. Доста често системата на ТЕМУ избира автомат, който е в близост до подаденият от Вас адрес, но има и случаи, в които системата прави грешен избор и я насочва към автомат, който не е удобен за Вас. Естествено няма да задължим клиентът да обиколи целият град, за да вземе пратката си и ще я пренасочим към удобен за него автомат, но по-надолу ще обясним как се случва това. 🙂
Въпрос 2: Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
-Когато пратките преминат нужните проверки, служителите на летище/митница трябва да натоварят всички тези пратки и да ги изпратят към нашият склад, където нашите колеги ги сортират и след това ги доставят до автоматите ни. Съответно ако е имало забавяне в изпращането на пратките към нашият склад, ще има забавяне и в доставката до автоматите ни. Когато пратката е минала проверки, но не е доставена в складът ни, Вие ще виждате статус "New-to be picked up"
Въпрос 3: Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
-След сортиране на пратките, нашите куриери се заемат с доставката до автоматите, като се разпределят на райони.Естествено, че Вашата пратка ще бъде заредена, но не винаги това е възможно да се случи в същият ден, в който пратката е пристигнала в нашият склад. Възможно е да има леко забавяне, но ние гарантираме, че пратката ще достигне до собственикът. Имайте предвид, че пратките първо биват доставяни в склад София и ако има пратки към други градове те се насочват към другите ни главни складове в България.
Всичките ни колеги работят неуморно всеки ден, за да можем да доставим пратките в срок или с минимално закъснение и оценяваме Вашето търпение!
Въпрос 4: Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
-За момента пренасочването на пратки се усъществява единствено от customer support по телефон или чрез имейл и е възможно само 1 пренасочване до избран автомат от клиента. Когато пишете имейл към нас, моля да предоставяте номер на пратка или телефонен номер с който е направена поръчката и адрес или номер на избраният автомат. Всички наши автомати могат да бъдат намерени тук: https://www.boxnow.bg/locker-finder.
-Ако след пренасочване от наша страна, отново получите известие, че пратката е пренасочена към друг автомат, това означава, че избраният автомат е препълнен и системата е направила пренасочване към свободен такъв, но естествено отново можем да зададем първият избран автомат за доставка.
Въпрос 5: Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
-Не е възможно за момента, тъй като системите на ТЕМУ все още насочват пратки и към други куриерски фирми, а също така най-близкият за Вас автомат може да е препълнен.
Въпрос 6: Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
-Когато пратка бъде заредена в наш автомат, нейният престой е 2 дни. Ако пратката не бъде взета в този срок, тя се връща към наш склад и е нужно да ни информирате за изпуснатият срок, за да може ние да я върнем в автомат отново.
Въпрос 7: Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
-Когато пратката е заредена в автомат, нашата система изпраща известие във Вайбър-бизнес чатове, ако нямате Вайбър известието идва като СМС. Съобщението съдържа 6 цифрен ПИН, локация на автомата и негова снимка.Не ви е нужен номер на вратичка, тъй като кодът се генерира спрямо Вашата пратка и след въвеждане на кода се отваря вратичка автоматично.
Въпрос 8: Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
-Ако получената пратка е с Вашите имена, но съдържанието не отговаря на това което сте поръчали/счупено е/грешен размер е, то тогава трябва да се обърнете към ТЕМУ, за да ви кажат каква е процедурата за рекламация и съответно да върнат заплатената от Вас сума за поръчката.
Въпрос 9: ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
-Всички кодове за получаване на пратки от нашите автомати са от 6 цифри. Преди да се свържете с наш оператор, моля да се уверите, че сте на правилната локация (Която получавате във съобщението във вайбър/смс) и въвеждате кодът на нашият зелен автомат с надпис BoxNow.
-Ако не сте получили 6 цифрен ПИН код и въвеждате 10цифрен номер (Това е номер на пратката) автоматът няма да отвори вратичка, тъй като тя се отваря само със 6 цифреният ПИН код.
Въпрос 10: Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
-Ако пратката е прекалено голяма от Тему я разделят на няколко такива. Съотвено ако пратката е разделена от ТЕМУ в нашата система също ще бъде отчетена като няколко различни пратки, които ние ще доставим в отделни шкафчета и ще получите различни ПИН кодове за всяка пратка.
11.Статус на поръчка:
-New-to be picked up-Поръчката е влезнала в системата.
-Delivered-пратката е доставена на получателят.
-Expired Return-Времето за престой на пратката в автомата е изтекло и пратката ще бъде върната на подател.
-Returned-Пратката вече е върната на подателя.
-In depot-Пратката е в наш склад.
-In final destination-Пратката се намира в автомата (Изпратен е ПИН за получаването)
-Cancelled-Пратката е била отказана от подателя
-Wait for load-Пратката чака в определен автомат, за да бъде заредена.
!ВАЖНО!
Ако получите имейл/съобщение, да въведете данните на картата си, за да удължим времето за престой/да доставим до адрес или каквото и да било друго-НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Пренасочването и удължаване на времето за престой са НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ!
Надяваме се, че този пост е бил полезен за всички участници в групата и сме отговорили на най-важните въпроси, които задавате.
Молим за разбиране и търпение, тъй като работим неуморно, за да могат нашите клиенти да останат доволни и да получат пратките си 🙂
Телефон за връзка 088 212 2326

sameday.
Техният стационарен телефон е 029064500.

От къде можете да махнете запаметена карта с която сте платили





Запазване на артикул в Любими

Как се поставя активен линк към продукт
    •
Можете да опитате да замените вашия артикул(и), като следвате стъпките по-долу:
1. Влезте в акаунта си
2. Изберете иконата на аватара „Вие“ от приложението Temu и изберете „Вашите поръчки“
3. Намерете съответната поръчка в "Всички поръчки"
4. Изберете артикула(и), които искате да замените.
5. Кликнете върху „Изпрати за замяна“ и „Потвърди“.

Ваучери за намаление от оферта -Колело

На снимката е за колело за връщане на кредит

Благодарение на evhen разбрах, че се възстановяват като изтекат и вече няколко пъти се възползвам.
Избирам си неща на намаление, слагам в кошницата и чакам, да видя дали ще ги намалят още, когато реша да плащам, ми намаля още цената със съответния ваучер за определена сума.
Пример
Ваучери


След като изтекат, може в срок от 30 дни да се възстановят ако се пише на съпорта
Тук съм ползвала купон за 30лв. отстъпка.

На 4 артикула , които на редовна цена са между 40-50 лв. така намалени, веднъж на промо и после с купон, средна цена идва под 8 лв.
За мен ползването на ваучер си струва като промо.
Когато ми излезе колелото ровя и поръчвам два артикула на най ниска цена от предложените които и така бих взела, и си осигурявам купони за следващи пазарувания.
И  преди съм писала, че разделям поръчките напасвайки суми, за да е оптимално намалението с купона, примерно използвани два в две поръчки една след друга.
Затова по напред писах ,че офертите са индивидуални, всеки си преценя кое и как му е изгодно на него.

При голям срок на застой на пратка излиза такъв бутон, натиска се за да се ускори.
Виж целия пост
# 1
Благодаря за темата! Някой поръчвал ли е соларно фламинго?
Виж целия пост
# 2
Видях на живо , седят много сладурско тези фламингута
Виж целия пост
# 3
В чата постоянно ми се включва само бота и не можем да се разберем с него 😀
Виж целия пост
# 4
Аз искам да ви попитам когато пишете ревю под някой артикул пишете ли го на български? Винаги съм се чудела защо българите пишат ревюта на английски, а не на български, както например руснаците си пишат на руски.
Виж целия пост
# 5
На английски го пиша, на чужди сайтове обикновено така правя.
Виж целия пост
# 6
Има тук-там и на български. Но то ако смисълът е да е полезно на повече хора това ревю, на англиски повече работа ще свърши. И повече хора го говорят, и автоматичните преводи към други езици при нужда със сигурност ще са по-добри от английски, отколкото от български.
Виж целия пост
# 7
На български ги пиша, има автоматичен превод за всеки език Simple Smile
Виж целия пост
# 8
Оф, голяма борба водя с бота на Тему и не можем да се разберем Satisfied Писах и на английски, и на български, че моля да ми активират изтекъл купон с еди-кой си код, а той упорито ме кара да си избера за коя от направените досега поръчки ще искам нещо... Явно нещо не правя както трябва, а се предполага да е лесно Simple Smile Може ли някой да помогне с инфо как се прави?
Виж целия пост
# 9
Поискай си да говориш с истински човек. Ще те прехвърлят.
Виж целия пост
# 10
Мерси, Grimozo, това беше проблемът, активираха купона Simple Smile
Виж целия пост
# 11
Пуу само на мен не ми ги активираха тия изтекли купони, явно са били някакви други.

Аз в началото пишех ревюта на английски, после почнах на БГ, а напоследък нищо не пиша. В телефона тему ми е на английски и всички коментари са на английски, има си бутонче виж оригинала и тогава се четат на български, испански, руски и т.н. На лаптопа тему ми е на български и всички коментари са ми на български, с бутончето виж оригинала пак се вижда на какъв език оригинално са били написани.
Виж целия пост
# 12
И аз съм имала пратка, облечена с тиксо. Нищо не е липсвало. Доставка с Бокс Нау.
Намалиха ми един стелаж, който отдавна следя. Използвах наличния кредит, доволна съм. Simple Smile
Виж целия пост
# 13
Снощи тъкмо написах горния пост и ми се появи колелото за, което говорите. Или досега не ми се е падало такова или аз не съм го различила от другото колело, което ме караше да пазарувам за 100лв., за да спечеля 180 във вид на купони, надробени за по 10лв., които да се съчетаят с покупка за 60лв., че и не ми ги възстановиха.
Сношното беше много хубаво, но имах 9мин. за действие. ( минути съпроводени с изскачащи реклами).
Трябваше да избера 4 продукта, които се оказаха на обща стойност 18лв. и в замяна ми даде 330лв. във вид на 10 купона от 10 до 60лв., като някои са за 10лв. при поръчка над 10.01лв. Stuck Out Tongue Winking Eye
Валидността им е от днес до 4-ти. Да видим дали след това като пиша ще ми ги възстановят.
Какво означава: "Купонът не може да бъде приложен към такси за доставка.". Че покупката трябва да е на стойност мин. 25лв.?
Виж целия пост
# 14
Здравейте, закупих си този часовник -  https://share.temu.com/EyfBXagOkoA и засега съм много доволна, даже ми го даде през оферта на 50% намаление.
Търся дали някой друг го има да сподели, дали при повикване изписва името на повикващия или само телефонен номер? Не мога да намеря опции за това.
Благодаря
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия