Отказана рекламация от Спорт Депо

  • 1 207
  • 18
Здравейте
За първи път попадам в подобна ситуация и ще съм ви благодарна, ако ме посъветвате как да постъпя.
Преди 1г си купих кожени кецове Adidas от Спорт Депо. Носени са не особено интензивно, т.е. на външен вид са почти неразличими от нови, НО подметката им пожълтя. Последно съм ги носила пролетта и тогава си обяха напълно ОК. Края на пролетта ги прибрах в кутията им в шкафа и преди седмица ги извадих, защото "сезонът им" настъпи и с ужас установих, че подметката е жълта. Ужасно жълта. Не захабена или нещо, ами гадно жълто, все едно са някакви долнокачествени обувки на 100 години.
Подадох рекламация към Спорт Депо (незнам дали изобщо съм имала основание за такава), но днес ми се обадиха и ми казаха, че отказват моето искане.
За мен обаче не е нормално кецове на 1г да изглеждат по този начин.
С риск да ме нападнате, според вас имам ли основание да настоявам да ми се възстановят парите или те са прави и нямам основание да имам претенции към тях?
Това са кецовете (в момента ги няма в спортдепо, затова слагам линк на друг магазин)
https://lotus-sport.bg/hp9459-damski-obuvki-adidas-court-funk-white
Виж целия пост
# 1
Пиши на защита на потребителите.
Ако те измислят нещо.
последни години са некачествени като цяло.
НА мене ми падна подметката, както си ходя. На едната после и на другата Simple Smile ахахахха. Чайна майна
Виж целия пост
# 2
Ако не се лъжа, Спорт депо дават 2 г. гаранция. В момента не ми се рови, но мисля, че пожълтяването трябва да се покрива от нея.
Пишете "обадиха ми се". Според мен както рекламацията, така и отказът би трябвало да са писмени. Ако нямате отговор от тях черно на бяло им напишете един мейл, в който подробно обясните всичко и настоявате за писмен отговор. Ако той не ви устройва - КЗП.
Виж целия пост
# 3
SvetlaK, така е- гаранцията е 2г, но не открих никъде нищо относно пожълтяването.
Обадиха ми се от магазина, където ги оставих, за да отида да си ги взема. Иначе предполагам че ще ми дадат нещо черно на бяло, но все още не съм ходила в магазина.
Виж целия пост
# 4
Вие нали си пазите гаранцията? Там би трябвало да пише дали промени в материите влиза в гаранционните условия.
Може и в сайта им да потърсите гаранционни условия.

Много е важно артикула въобще дали е все още в гаранция - проверете си какви документи имате.

Ако ще за 10000 лв. да имате артикул ако нямате документите и не са в гаранционен срок дори не може да се оплачете. Като техниката напоследък - чупи се ден след изтичане на гаранцията ...
Виж целия пост
# 5
Най-вероятно ще кажат, че е естествен процес заради съхраняване или друго. По-скоро виж това:

https://zadoma.rozali.com/dom/kak-da-izbelite-pojultelite-podmetki.html
https://www.bg-mamma.com/?topic=1114138
Виж целия пост
# 6
Тук постоянно се пускат въпроси за пожълтели подметки. Няма как да са сигурни, че не си ги прала, киснала в нещо (от белината също пожълтяват), да си стъпала някъде, да си ги държала на слънце дълго да съхнат и куп неща...
Все тая дали този или друг магазин, не го намирам за основателно изобщо.
Виж целия пост
# 7
Ами duhi_puhi е права. Неприятно е наистина скъпи маратонки да пожълтеят, но кое ще спре хората да си повреждат подметките /да ги намажа с паста за зъби с куркума/боя например/, за да получа чисто новички маратонки след една година?
Виж целия пост
# 8
Мда, то всеки си гледа от неговата камбанария- за мен безумно, за тях нормално.
Все си мисля, че има начин да се разбере дали вината е в потребителят- най-малкото , ако са почиствани с нещо, което не е подходящо, едва ли подметката им щеше да бъде толкова "еднакво и равномерно" жълта навсякъде, ако са прани - кожата им едва ли щеше да е като нова... Но това пък не нарушава тяхната цялост и могат да се ползват по предназначение, може и на това да се осланят, знам ли. Ще разбера като отида да си ги взема.
Както и да е, явно аз съм си виновна, че съм си купила уж хубави обувки и не съм имала предвид факта, че е напълно нормално, стоейки си в кутията за 1г да заприличат на нищо.

Благодаря на всички за менията и съветите !
Виж целия пост
# 9
Имах подобна рекламация към Спорт Депо-туристически обувки,известна марка,сравнително скъпи.Разши се вътрешен шев за съвсем кратко носене и по-малко от година- пуснах рекламация към Спорт депо,естествено,не я уважиха,било в резултат на употреба. Ами,обувките са за употреба,не ,за да стоят във шкафа,им отговорих. Не я уважиха и толкоз!
Писах на КЗП,пратих им копие от рекламацията и отговора,от там ми отговориха,че си хабя нервите напразно,няма да има резултат- дори и да насрочат среща между мен и продавача за публично разрешаване на спора,имало практика продавачът да не се явява, случаят оставал висящ и така ще се протакало във времето,докато ми писне и се откажа.
Та ,Спорт Депо,като монополисти,правят каквото си поискат.
Виж целия пост
# 10
Имах подобна рекламация към Спорт Депо-туристически обувки,известна марка,сравнително скъпи.Разши се вътрешен шев за съвсем кратко носене и по-малко от година- пуснах рекламация към Спорт депо,естествено,не я уважиха,било в резултат на употреба. Ами,обувките са за употреба,не ,за да стоят във шкафа,им отговорих. Не я уважиха и толкоз!
Писах на КЗП,пратих им копие от рекламацията и отговора,от там ми отговориха,че си хабя нервите напразно,няма да има резултат- дори и да насрочат среща между мен и продавача за публично разрешаване на спора,имало практика продавачът да не се явява, случаят оставал висящ и така ще се протакало във времето,докато ми писне и се откажа.
Та ,Спорт Депо,като монополисти,правят каквото си поискат.

Това е толкова абсурден довод. Било резултат от употреба? Тогава гаранцията кои случаи изобщо покрива? Ако се купуват в магазина, видим дефект ще се види още при пробването на обувките. Ако са поръчани онлайн, ще се видят в деня на вземане от куриера.
Виж целия пост
# 11
И в двата случая обувките могат да се носят и дефектът не е фабричен, нито е доказуемо, че не е от грешна експлоатациия/съхранение. Ако искате да върнете носени дълго време обувки и да ви върнат парите, това няма как да стане, това се опитват са ви кажат от КЗП. Изобщо не е абсурдно. Погледнете го от тази страна - по тази логика всеки, който е купил каквато и да е стока и я е ползвал, може да поиска да я върне, защото не изглежда като в деня, когато я е купил. Ама естествено, че няма да изглежда, нали е ползвана.
А конкретно за пожълтяването на подметките даже ми се върти нещо, че изрично гаранциите по магазините не го покриват, т.е.пише го в самата гаранция точно за пожълтяването, но скоро не съм се заглеждала.
П.п. вижте най-долу тук:  https://www.sportdepot.bg/helps/garanciya-11-4
Виж целия пост
# 12
Mисля, че в гаранциите пише, че не важат за износване и повреди от нормална употреба. Тоест ако са очукани, ако подметките са изтъркани, ако шевовете са се протрили и прочее. Активните спортисти бегачи изхабяват едни маратонки за половин година, нормално е да не им важи гаранцията.
Обикновено шанс имате за отлепена подметка например.
Виж целия пост
# 13
Към авторката...ще помоля за снимка, не линк към модела, а реална на маратонките.
Вземете си писмен документ от спорг депо.
После пуснете жалба и към КЗП, като обясните дефекта, пратите снимки, приложите фактура, касов бон, протокола от рекламацията и отговора на търговеца, и като цитирате чл. 32, ал.1 от закона https://lex.bg/bg/mobile/ldoc/2137210804

Но ми се иска снимка да видя, защото може просто да се касае за мръсно ходило...
Виж целия пост
# 14
ето ги
Скрит текст:
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия