Пазаруване от about you тема 34 (декемврийска)

  • 72 010
  • 1 286
Добре дошли в новата тема за пазаруване от www.aboutyou.bg!

Телефон: 00800 118 4977 / Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч/

Формуляр за контакт:  https://www.aboutyou.bg/h/contact
и email obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg.
За поръчки на стойност над 34,90 лв. доставката е безплатна. Ако стойността на поръчката е по-ниска, се прилагат такси за доставка от 4,90 лв. с ДДС за поръчка. Работят с Еконт. Има опция "Преглед", но няма опция "Тест"!

AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане.

Появяват се кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога и индивидуални. Следете темата и поглеждайте последните страници - има много потребители, които споделят такива.
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат", например Mango.
Персоналните кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%).  По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!
При наличие на ЕКСТРА намаление, не се комбинира с инфлуенсърските кодове. Може да изберете коя отстъпка да ползвате.

ВАЖНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, ОТНОСНО ВРЪЩАНЕ НА НЕСПОЛУЧЛИВА ПОРЪЧКА/АРТИКУЛ:
Как да върна продукт към AboutYou?
Скрит текст:
Във всяка пратка има документ за връшане, на който са описани продуктите от пратката и стикер с товаритеница. Понякога слагат две товарителници и Ви е нужна тази, на която вие сте изпращач, а AboutYou получател. Кашонът или пликът, в които сте получили пратката могат да се използват за връщане, но няма проблем и в друг плик/кашон да ги изпратите.

В кашона или плика поставяте артикулите, които ще връшате и документа за връщане. Залепете етикета (товарителницата) на плика или кашона и занесете пратката в офис на Еконт. Ако искате куриер да я вземе от Ваш адрес, можете да поръчате куриер на телефон 07001 7300.

В клиентският си профил се уверете, че е попълнена банковата сметка, по която да върнат парите. Сметката се въвежда в "Банкови данни". Няма проблем дали сметката е на Ваше име или не.

14 дни след като получите имейл, че артикулите са получени и проверени ще бъдат върнати парите по сметката.
Как да разбера дали AboutYou са получили върнатите артикули?
Скрит текст:
Изпращат имейл за всеки продукт, който са получили. Понякога това може да отнеме около 1 седмица. Случвало се е да се върнат няколко продукта в една поръчка, но да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни.
Възможна ли е замяна на продукт? Приложих код за отстъпка, възстановява ли се?
Скрит текст:
За съжаление, не. Можете да върнете продукта към AboutYou и да го поръчате на ново, ако е наличен. Приложените кодове не се възстановяват.
При загубен документ за връщане:
Скрит текст:
Може да се генерира документ за връщане през профила Ви в AboutYou.
1. Изберете "Поръчки";
2. Отворете поръчката и под спискъка с артикулите има бутон "Върни артикула";
3. Отваря се прозорец. Изберете продуктите, които искате да върнете;
4. Щракнете върху „Създай документи за връщане“, за да генерирате формуляр за връщане и стикер за върнатите артикули, свалете и разпечатайте.

Заявяване на този документ от сайта не поръчва куриер до адреса Ви. Трябва да си го поръчате по телефона на Еконт или да занесете пратката в техен офис.
Върнах артикули от една поръчка, но искам да върна и друг артикул от същата поръчка:
Скрит текст:
Няма проблем. Можете да си генерирате нов документ за връщане и товарителница от профила в сайта на AboutYou. Виж: При загубен документ за връщане!
Възможно ли да върна продукти от две поръчки заедно в един кашон/плик?
Скрит текст:
Да възможно е. Важно е в пратката да сложите документите за връщане на артикулите. От AboutYou обаче не препоръчват да се обединяват поръчки при връщане, защото е по-бавно бработката им.
Върнах няколко продукта, но получих имейл само за някои от тях:
Скрит текст:
Понякога изпращат имейлите по различно време за всеки един от продуктите. Изчакайте още 1-2 дни и ако не получите имейл за всички продукти, се свържете с AboutYou.
В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи, ще помогнете на всички останали.

От март 2024г. на българския пазар се появи и аутлет: https://aboutyou-outlet.bg/
Цената на доставката е 5,90 лв., фиксирана е и не зависи от стойността на поръчката.
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!
СТАРАТА ТЕМА
Виж целия пост
# 1
Благодаря за темата! Simple Smile
Поръчах като на Матеа зелената рокля днес и подобна в червено https://www.aboutyou.bg/p/only/roklya-za-kokteyl-new-caro-9954752
Ще преценя коя от двете да оставя, а може и двете ако ми харесат.
Виж целия пост
# 2
В темата някой беше препоръчал тези обувки и ги поръчах при предното намаление, бяха 150 лв. Дойдоха в безупречно състояние и съм много доволна - красиви, удобни, меки, леки, изчистена визия. Благодаря за препоръката!
https://www.aboutyou.bg/p/ecco/niski-maratonki-soft-2-0-2139959
Виж целия пост
# 3
И аз поръчах зелената рокля, както и още една.Остава и да ми станат.
Чакам да ми върнат парите от последната поръчка, която беше тотал щета.
Виж целия пост
# 4
От АЮ имам 2 чифта обеци на Ted baker. Те са в кутийка. Получих я (кутийката) без забележки.
Също на Pilgrim. Те са в торбичка.

Сваровски обеци имам от ансуеър. Получих ги без сертификат. Отговориха ми,че не издават такъв, но продуктите са оригинални.
Виж целия пост
# 5
AeroJ, защо си писала "Вече без преглед нищо не вземам"? Имало ли е някакъв проблем? Аз никога нищо не отварям да гледам като получавам, чак вкъщи.

В темата някой беше препоръчал тези обувки и ги поръчах при предното намаление, бяха 150 лв. Дойдоха в безупречно състояние и съм много доволна - красиви, удобни, меки, леки, изчистена визия. Благодаря за препоръката!
https://www.aboutyou.bg/p/ecco/niski-maratonki-soft-2-0-2139959
Ох, още ли го има този модел на Еко? Имам история с него отпреди повече от 10 години. Поръчах си ги от някои от ибеите или амазон и дойде една 37 номер и една 38. Joy
Не ми се занимаваше и така си ги носих до скъсване. Много удобна и здрава обувка! Честито!

Аз се оправих с Еконт за онази пратка след леко втвърдяване на тона - намериха я, натовариха я и пристигна в АЮ, защото рекламация за забавена доставка така и не можах да подам. По телефона не пожелаха да я приемат, трябвало през сайта им, нищо, че имаше технически проблем /а може и да беше нарочно/. Чакам връщане на парите.
Виж целия пост
# 6
Прехвърлям активните кодове в момента
IVAM15 до 27.11, AIA15 - до 28.11, TEYA15 и STANK15


Ско,
https://bg-mam.ma/p/1702671/48806031
https://bg-mam.ma/p/1702671/48840171
За две седмици - 2 пъти.
Виж целия пост
# 7
Прехвърлям активните кодове в момента
IVAM15 до 27.11, AIA15 - до 28.11, TEYA15 и STANK15


Ско,
https://bg-mam.ma/p/1702671/48806031
https://bg-mam.ma/p/1702671/48840171
За две седмици - 2 пъти.

Ти ме уби! Dizzy Face
Виж целия пост
# 8
Чакам боти, обувки и гащи....от неделя не са тръгнали...днес мейл, че ще се забавят...А белите скечърси за 56 лв дойдоха за 90 часа след като направих поръчката...
Виж целия пост
# 9
Благодаря за темата! Simple Smile
Поръчах като на Матеа зелената рокля днес и подобна в червено https://www.aboutyou.bg/p/only/roklya-za-kokteyl-new-caro-9954752
Ще преценя коя от двете да оставя, а може и двете ако ми харесат.
Тя направо си е същата , но дантелата е по- различна. И цената…
Виж целия пост
# 10
Да, само дантелата е различна. Едната я поръчах 36, другата 34 да пробвам и двата номера.
Виж целия пост
# 11
Имам подобна рокля на Only, но е с изрязан гръб. Тази година реших, че ще я нося, но … няма да е тази година. Корема ми не се побира вече в нея.

Aero Като чета какви са ти преживяванията, явно support-a им продължава да деградира. Голяма компания, но им куцат не малко неща.

Първият ми акаунт продължава да е блокиран и вероятно няма да го отблокират. Здраве да е, направиха ми услуга и сега рядко пускам поръчки.

Половинката получи Адидаса, но нямаше негов номер и поръча с половинка по-голям. Ами големи са му, както се очакваше. Хубави са.

Виж целия пост
# 12
На мен ми стана любопитно как се действа при такава ситуация? Видно е, че продукта е подменен, носен, захабен и пр.? АЮ не би се съгласил да върне парите май. С куриерската фирма ли започва битката?
Виж целия пост
# 13
И за двете неща са ми върнати сумите. Куриерът няма нищо общо. Спал е този, който е приемал върнатите стоки в АЮ.

Пълнолуние, аз все си мисля, че си навъртяла 300 поръчки и затова ти е спрян акаунта. Но тези паяци не знаят и затова и не дадоха разумно обяснение. Нали в любими могат до 300 бр. да се слагат? Тук като се минат 100 поръчки и почват да изчезват старите и да не се виждат. Кой знае какви лимити са заложили програмистите. Не знам защо съм си наумила, че това е причината.
Виж целия пост
# 14
Теорията на единият служител беше, че съм прекалила с върнатите поръчки, но наистина имах над 300 поръчки. Писах им няколко пъти и писмен отговор не получих. Явно съм някакъв abuser и не съм заслужила отговор. Но все едно 😀

Виждат се само последните 100 поръчки. За любими имам спомен и аз за 300 артикула. Сега имам 199.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия