Проблем с WhatsApp

  • 1 530
  • 9
Проблемът е следният. Изтича ми договорът с мобилен оператор и решавам да премина на друг. И старият и новият ми договор са с е sim карти. Докато сключа договор и операторът веднага ми изпраща  настройки на новата карта. Аз дори не изчаках да ми свърши до края старият договор, направо изтрих старата карта и настроих новата. Обаче, на новата карта не мога да настроя WhatsApp. Не получавам код на новия номер, за да активирам WhatsApp. Рестартирах, трих програмата и пак я инсталирах…Нямам резултат. И, честно казано, нищо не прочетох. Имате ли идея как да се справя? Благодаря!
Виж целия пост
# 1
Ами включи телефона на WiFi и можеш да ползваш старият номер.
Виж целия пост
# 2
Барбарела, странно е това, че не ти идва смс на новия номер, да. Едно от нещата, с които съм се сблъсквала, е версията на самия уотсапп, ти си инсталирала съвсем нова, нали? Активирана ли беше картата, когато пробва да се регистрираш? Четох, че има разни номера, които не могат да регистрират в Уотсапп, ама едва ли е такъв случаят, освен ако не са бизнес акаунти- номер на постоянна телефонна линия, такива с допълнителни импулси и пр.
Интересен ми е казусът, тъй като ползвам само това приложение за чат и обаждания.
Виж целия пост
# 3
Картата беше активирана от оператора. После аз я активирах в телефона си. Изтрих старата карта, която също е виртуална и на която беше WhatsApp. И чак тогава инсталирах наново WhatsApp, като го изтрих преди това!
Не знам защо ми прави такива номера. Единственото, което ми хрумва е да ресетна телефона. Изобщо не искам да го правя заради банковите акаунти, но, ще пробвам. Няма как без WhatsApp.
Виж целия пост
# 4
Здравейте. Имам необходимост да сменя режима от обикновен на бизнес.
Ръчках доста настройките, но не намерих това, което търся.
Бихте ли споделили как точно се сменя режима и от къде? Ползвам приложението само от телефона
Виж целия пост
# 5
Приложението трябва да е различно, Whatsapp Busines
https://www.whatsapp.com/coronavirus/get-started-business?lang=es_LA
Виж целия пост
# 6

Благодаря. А дали като инсталирам новото приложение ще мога да сменя номера си там?
Сигурно няма да може и с новото и със старото приложение едновременно
Виж целия пост
# 7
Едва ли с един номер ще можеш да ползваш двете приложения.
Виж целия пост
# 8
Здравейте! Ще използвам темата за да попитам следното. Днес смених телефона си, на стария върнах фабричните настройки. Свалих приложението и след въвеждане  на телефонния си номер не ми изпраща код и ми изписва, че е изпратен на стария. Какво мога да направя?
Виж целия пост
# 9
Изполвам темата за да задам въпрос свързан с Whatsapp (ако е необходимо да отворя нова тема ще го направя)

Предстои ни ваканция в БГ и вместо децата да ползват личните си сим карти мислим да им вземем припейд дейта карти за 2-те седмици, в които ще са в БГ и Гърция. Въпросът е дали и как могат да ползват оригиналните си Whatsapp профили на телефоните с временните симове (Samsung + iPhone)

Доколкото знам Самсунг дава опцията да има dual Whatsapp accounts едновременно работещи, но не зная дали мога да направя профил свързан с data sim.

Ще съм благодарна за всякакви идеи как да решим този проблем!

*****
По повод оригиналното питане мигрирането към новия номер:


^^^^ koeто ме кара да се запитам дали на дейта сим карти ще могат да получат SMS-и?!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия