Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Обрив от Панадол?

  • 2 302
  • 9
Случвало ли се е децата ви да се обринат от парацетамол?
Ако да, как изглежда обривът и за колко време минава? Нужно ли е да се вземат някакви мерки, ако няма сърбеж?
Ева от 2 дни е обрината - ситни червени пъпчици по цялото телце без главата, ръцете и краката. Досега се чудих от какво може да е, накрая се сетих че предния ден бях давала Панадол /а обикновено давам Нурофен/. В листовката пише че е възможно да се получи обрив като странична реакция Confused
Виж целия пост
# 1
Детето имало ли е температура? Сигурно да, щом си давала Панадол.
 Мойта щерка по подобен начин изкара рубеола - 2 дни температура, която "оправяхме" с Нурофен. На листовката му също пише, че може да предизвика обрив, и когато избиха пъпки по вратлето и аз си казах, ами то това е от него. Оказа се, обаче че пъпките се увеличавахаи на следващия ден имаше по гърба и коремчето основно, по ръцете и краката нямаше. Заведохме я на лекари докторката каза - рубеола.
Между другото детето си беше весело и игриво, не се чешеше и понеже нямаше вече температура аз нямаше да го заведа на лекар, ако мъжът ми не твърдеше, че това вероятно е шарка. Обривът беше ситен, разграничени пъпчици, които на четвъртия ден изчезнаха.
Не казвам че и при вас е това, но имай го на ум.
Виж целия пост
# 2
Миналата година Малък Вальо вдигна висока температура и се наложи да му дадем детски амидофен (трябваше да го редуваме с Панадол). Но няколко часа по-късно целият беше обринат - пъпчиците бяха като от комар. Заведохме го на лекар и "Чичо Доктор" потвърди, че е от амидофена.
От тогава щом вдигне Т. му излиза по една пъпчица Sad
Абе, по-добре да не опираме до лекарствата, но понякога просто няма как
Успех Blush
Виж целия пост
# 3
Моята мома се обрина от Панадола още на 3,5 месеца.Обрива/както ти го описваш- от ситни пъпчици/започна от вратлето,премина надолу по телцето и за 24 часа беше цялата червена/без ръцете и крачетата/.На сутринта директно я заведох при д-р Калудова.След като констатира,че обрива е от парацетамола,ни изписа капки-Фенистил/антихистамин при алергии/ и ни препоръча да даваме при Т само Нурофен.
Виж целия пост
# 4
Благодаря ви! Пъпките вече минават. Лекарката ни видя, но не можа да каже от какво е точно, изписа някакъв противоалергичен препарат.
Предположи, че може и да е постваксинална реакция от Тримовакса, въпреки че са минали повече от 14 дни. Важното е, че отшумява! Grinning
Виж целия пост
# 5
Само да те питам - за първи път ли даваш Панадол? При нас Нурофена беше за първи път и беше логично да е алергична реакция, но факт е че при следващите пъти, когато съм и давала Нурофен не са излизали пъпки. Наистина има резон да е постваксинална реакция. Колко висока беше температурата?
Виж целия пост
# 6
Не, давала съм и преди Панадол. Но в последните месеци предпочитах Нурофен. Температурата беше над 38 градуса, а на другия ден нямаше и тогава се появи обривът.
Виж целия пост
# 7
ОК, благодаря ти за отговор, аз питах само за моята статистика. Embarassed  Важното е че се оправяте вече!
Целувки от нас! Heart Eyes
Виж целия пост
# 8
Нямам време да прочета другите постинги, но Ема е получавала обрив от панадол. Лекарката ми обясни, че често се слуява и не става въпрос за алергична реакция, а по-скоро за претопляне и от изпотъването от температурата, поне в нашия случай беше така. Оправяйте се бързо!
Виж целия пост
# 9
Благодаря още веднъж на всички! Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия