AVON само за представители - 11

  • 13 746
  • 326
# 105
Извинете ме ако го пише някъде в темата,но нямам време да я прочета цялата.Някой ще ми каже ли на коя дата е следващата поръчка?
16-17май
Виж целия пост
# 106
Яна (2 в 1) много съжалямам за проблемите ти. Sad Аз бях дублирала поръчка, т.е. част от нея, но не беше фактурирана и се обадих на телефон "Интернет подкрепа" и ми я изтриха.

Сега имам друг проблем. #Crazy Моя редовна клиентка поръча мъжкия аромат Black Suede Touch. От каталога миризмата много им допаднала, а в действителност като пръснала-НЕ. Каза ми по телефона, че миришело на "селски циганин". Тя не го иска и си мисля, че няма да ми плати. Дали мога да направя рекламация и каква причина да посоча? newsm78  А пък не мога да я накарам на сила да вземе тоал. вода и да ми я плати. Ще я загубя като клиент.  Crazy

Мацки, вчера вземах от клиентката тоал. вода, която в действителност хич не се оказа лоша миризма. Дори и на мъжо му допадна. Shocked И т.к. свекърът ми има рожден ден в края на месеца, решихме да му я оставим за подърък. Whistling
Виж целия пост
# 107
Може ли някой да ми обясни какво означава
 newsm78
"Срокът за подаване на Редовна поръчка по Интернет е до 10:00 ч сутрин в деня за Кредит чек на вашата зона!
Кампания 06/2007", при пускането на поръчки по интернет. И когато направиш плащане по фактура и не е отразено в "Текущ баланс", означава ли, че при тях не е пристигнало постъплението на парите.

Много благодаря!!!



Яна ти е обяснила кога е. Аз  ще ти кажа какво е кредит-чек  Grinning
Ако плащанията ти не са пристигнали до определена дата, по банков път, в системата на AVON, не ти изпълняват текущата поръчка. Т.е. правиш поръчка на 01.01 и си плащаш предишна поръчка на 02.01, тогава на 03.01 в системата излиза, че дължиш пари за предишна поръчка и тази от 01.01 не ти я приемат. И понеже до 10.00 часа, в деня на кредит-чека, поръчките не са изпратени, имаш възможност да направиш поръчка по интернет. Тя се обработва за 1 час. Но никога не оставяйте поръчката си за последния момент, защото много често сайтът е претоварен и не се отварят страниците. И може да си останете без поръчка.  Party
Виж целия пост
# 108
Здравейте!Благодаря на всички,които ми писаха ЛС! HugОт сега нататък ще влизам в тоя форум мнооого често защото всички са мнооого услужливи Simple Smile Нов представител съм и има доста да питам.....до скоро  Grinning

 ПП за сведение съм от Перник и съм на 22г!  Party
Виж целия пост
# 109
eliss, благодаря ти!  bouquet
Виж целия пост
# 110
Момичета има въпрос
Небях пускала доста време поръчки и набързо се видях с координаторката и тя ми дадед брошури.Пуснах поръчка на 04.05.2007
И по старото трябва да дойде днес Четвъртък ми е деня ама какви са тези промени за коита пишете и днеска данеби да си чакама напразно а ада идва другия четвъртък чак  ooooh! Thinking
Мерси предварително  bouquet
Виж целия пост
# 111
Добро ви утро! Simple Smile

Я да питам нещо набързичко и да се оплача. Как ставаше връщането на продукт? Координаторката ли да занимавам или трябва аз да се обадя някъде? И в следващата поръчка ли ще бъде отразена корекцията?

Между другото, тези от Ейвън,  нещо далтонисти ли са, що ли...Червило, което уж е определено като 'super red', респ. очаквам нещо хубаво червено, се оказва някакво наситено...цикламено (даже и това не е, но е ужасно  Sick)
Гледам мострата kiss of pink от новите...ами, какво ти розово,то си е направо червено! #Cussing out  Идва ми да ги  #2gunfire
Виж целия пост
# 112
Svetli, виж си на сайта датите за твоята зона.

elf4e, на мен координаторката ми ги прави рекламациите, само й давам продукта и тя се оправя. Ако искаш обади се в централния офис и питай. Корекцията се отразява веднага в текущия ти баланс /който виждаш на сайта/.


Аз пък сега видях, че имам три /3/ ?!? дати за редовна поръчка от К7  newsm78
Виж целия пост
# 113
да това с трите дати и аз го видях ама никъде не пише нищичко за това

айде ако някоя мама координатор знае да каже какво пък е това чудо сега Grinning
Виж целия пост
# 114
С каква програма се отваряха фактурите в сайта  newsm78
Преинсталираха ми компютъра в работата и сега не ми ги отваря, а забравих каква беше програмата, моля някой да ми каже  Praynig
Виж целия пост
# 115
adobe acrobat reader някъде на сайта имаше линк към инсталацията  Peace
Виж целия пост
# 116
adobe acrobat reader някъде на сайта имаше линк към инсталацията  Peace

няма вече линк, но си я намерих, 10х    bouquet
Виж целия пост
# 117
Момичета да питам някои от вас , които са поръчвали силиконовите подложки за крака с какъв процент отстъпка са? Те от стоките с твърда отстъпка ли са или са с отстъпката на поръчката?  bouquet
Виж целия пост
# 118
Здравейте!
Предстои ми за пръв път да направя поръчка по интернет. Всъщност това е втората ми поръчка, първата я направих през лидера на екипа.
Регистрирах се в сайта и погледнах датите за поръчка и доставка. В страницата пише, че втора поръчка по каталог 06/07 мога да пусна на 14/05/2007, понеделник, а лидера на екипа ми беше казала, че поръчката се прави в петък, т.е. утре. Дали мога да изчакам до понеделник, защото още нямам минималната сума за поръчка и за да я пусна още утре трябва аз да допоръчвам за себе си.
Виж целия пост
# 119
Мен пък ме хвърлихте в размисъл с тия три дати за поръчка  Thinking Преди малко проверих и при мен си излизат само две...
Ако някой има яснота-да свирка  Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия