AVON само за представители - 11

  • 13 737
  • 326
# 90
Нетната оферта, представлява една отделна листовка с определени продукти, които са доста намалени. ПРеди имаше всеки месец такава оферта, идва ти с поръчката, но от скоро май са през месец. Има страхотни изгодни предложения. По принцип не е желателно да се показва на всички клиенти, освен на най-близки, защото представителя не печели нищо от тези продукти, но влизат в образуването му на общата сума върху която се изчислява процента му. Това е.
НЕ влизат нали така! Wink Изпуснала си не-то! Не влизат в образуването на процента!
Виж целия пост
# 91
Цените от нетната  не влизат в образуването на процента.  Peace И аз вчера си взех поръчката и ми липсваха някой неща  , по недостиг са.  #Cussing out Тъкмо се зарадвах , че от  AVON са ни направили страхотен подарък червило и като го видях и се червисах щастието ми се изпари. Ми то никакъв цвят , пък и блясъка един....Това червило на картинка изглежда страхотно  , един готин цвят, а в действителност въобще не се забелязва.Те и ако другите цветове само на картинка изглеждат хубави .... #2gunfire
Виж целия пост
# 92
Я да се намъкна и аз тука да си кажа какво получих в събота Party
Парфюма,новия-на мен лично много ми харесва,въпреки че е малко различен от аромата в каталога,и е доста дълготраен-със две пръскания ухая цял ден.Дано и клиентките ми го харесат,още не са ми се обадили.
Червилото ми е супер,страшно ми отиват такива цветове на русата коса и тена,днес в училище всички ми го заглеждаха и само остана да си изберат цветовете за тях Flutter
Кремчето за лице със фактор 25 и стикче отпред на капачката още не съм го пробвала,обаче пътуването за Испания наближава hahahaИначе стикчето е доста сухичко и май доста трябва да се потъркаш за да остане нещо.Дали става за устни?

Недостиг нямам,и да се похваля,че лака дето го чаках 4 кампании дойде,подарих го на мацката,а тя вече беше забравила за него #2gunfire Joy
Виж целия пост
# 93
Взех си мострите на новото червило и съм очарована.  bowuu
Има много хубав блясък, ефект "мокри устни", и е дълготрайно. Само че на някои цветове ми се отчупи - може би е твърде меко.
Дори сега съм поръчала още един комплект мостри за подаръчета на клиентките.
Виж целия пост
# 94
много ви благодаря на всички за съчувствието, отзивчивостта и желанието да ми помогнете  Hug но някак не ми се струва добра идея да ви изпращам продукти по пощата  Sad /ще трябва да се набутам с пощенски разходи, а в никакъв случай не мога да товаря вас с тях  Naughty / Отстъпката от продуктите е повече от добра 30%, но би било добре да ги давам на ръка иначе се губи смисъла. Много ви благодаря отново на всички   bouquet

*** ще се опитам да продам каквото мога като му намаля отстъпката пък да видим  Sad най-лошото е че доколкото имам спомен брошури, мостри и демо продукти не се връщат, а сега ще се сдобия с 20 брошури, 30 мостри на червила и 2 компл. мостри на Аню  Shocked
Виж целия пост
# 95
Яна (2 в 1) много съжалямам за проблемите ти. Sad Аз бях дублирала поръчка, т.е. част от нея, но не беше фактурирана и се обадих на телефон "Интернет подкрепа" и ми я изтриха.

Сега имам друг проблем. #Crazy Моя редовна клиентка поръча мъжкия аромат Black Suede Touch. От каталога миризмата много им допаднала, а в действителност като пръснала-НЕ. Каза ми по телефона, че миришело на "селски циганин". Тя не го иска и си мисля, че няма да ми плати. Дали мога да направя рекламация и каква причина да посоча? newsm78  А пък не мога да я накарам на сила да вземе тоал. вода и да ми я плати. Ще я загубя като клиент.  Crazy
Виж целия пост
# 96
Здравейте!
Яна, не им се плаши на брошурите и мострите. Аз работя с 30 брошури. Просто си потърси нови клиенти. Може и да излезе нещо. От мострите раздай втория комплект на настоящите си клиентки. Като подаръци. Опитай се да съобразиш цветовете с техните предпочитания. Може и от там да се получи нещо хубаво. Успех. Писах ти лично за тия неща. Успех.
рр/ ще ти върнат дублираните продукти, не се притеснявай Laughing
Виж целия пост
# 97
Ивка, освен да посочиш причина"Никакво съответствие с аромата от брошурата и оригинала" Друга не се сещам.

Стели Мели, аз мисля, че влизат в образуването на процента, но няма отстъпка на тях newsm78
Виж целия пост
# 98
Здравейте!
Яна, не им се плаши на брошурите и мострите. Аз работя с 30 брошури. Просто си потърси нови клиенти.
как няма да им се плаша, във фактурата ми фигурира "нетни цени на продукти извън каталога" - 36 лв ooooh!
Виж целия пост
# 99


Стели Мели, аз мисля, че влизат в образуването на процента, но няма отстъпка на тях newsm78
Не влизат в образуването на процента със сигурност и няма отстъпка.
Виж целия пост
# 100
Може ли някой да ми обясни какво означава
 newsm78
"Срокът за подаване на Редовна поръчка по Интернет е до 10:00 ч сутрин в деня за Кредит чек на вашата зона!
Кампания 06/2007", при пускането на поръчки по интернет. И когато направиш плащане по фактура и не е отразено в "Текущ баланс", означава ли, че при тях не е пристигнало постъплението на парите.

Много благодаря!!!

Виж целия пост
# 101
Андреева, кредит чек е обикновено по- следващия ден от денят ти за поръчка, т.е. ако трябва да поръчаш в сряда, кредит чек е до 10 часа в петък то е да тогава трябва да пуснеш поръчката  Peace
В плащането ще ти се отрази в баланса в рамките на 2 дни от превода  Flutter
Виж целия пост
# 102
Извинете ме ако го пише някъде в темата,но нямам време да я прочета цялата.Някой ще ми каже ли на коя дата е следващата поръчка?
Виж целия пост
# 103
Ами освенда се включи Янчето, за да ти каже кога садатите за Бургас!
Виж целия пост
# 104
Извинете ме ако го пише някъде в темата,но нямам време да я прочета цялата.Някой ще ми каже ли на коя дата е следващата поръчка?
в сайта им не можеш ли да видиш Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия