AVON само за представители - 11

  • 13 680
  • 326
# 60
Наистина много кофти, направо вече прекаляват Close

А относно недостизите, аз проверявам наличните продукти преди да изпратя поръчката и ако има червени светофари направо ги търкам, има такава опция, за да не се изнервят клиентите от чакане. Направо им казвам, че ги няма в наличност и точка.

Реших само един успокояващ фон дьо тен да оставя и вече трети месец не идва, но клиентката каза, че си го иска Shocked аз ако бях до сега 100 пъти да си бях купила ooooh!
Виж целия пост
# 61
Случвало се е да ми пращат дори непоръчани неща,обаче си ги фактурират.Еееее,побеснявам.Но ако продуктът е за 4-5 лева не си струва ходенето до офиса и разправиите.Оставям го за сабе си.Жалко обаче,че така процедират.
Виж целия пост
# 62
Реших само един успокояващ фон дьо тен да оставя и вече трети месец не идва, но клиентката каза, че си го иска Shocked аз ако бях до сега 100 пъти да си бях купила ooooh!
Едно към едно е и при мен, но вече го получих прословутия ФДТ  Whistling

Иначе на мен ми се е случвало да имам продукти в червено - казвам на клиента, че може и да не дойде сега, ами по-късно, и той, ако е съгласен - чака. Веднъж обаче при поръчката продуктите бяха в недостиг, клиентката въпреки това реши да ги поръчам, а след това дойдоха със същата поръчка. Така, че аз не се отказвам от продукти. Ако наистина не дойде продуктът и искаш да се откажеш - попълваш бланка за рекламация по недостиг в офиса на Ейвън. Ако координаторът ти е точен, може и той да я попълни и така не се разкарваш  Peace
Виж целия пост
# 63
Имам едно питане? Току що видях , че ми е фактурирана поръчката и имам 5 продукта по недостиг . Как мога да ги откажа по интернет? Въобще възможно ли е това? Много  се натоварих , че ми ги няма продуктите.Клиентите си ги искат веднага , не след месец. Ако продължават така много клиенти ще загубим.  #2gunfire
Ако са ти светели в червено, не можеш да ги откажеш. В противен случай, се обади на телефона, на гърба на каталога, и ги откажи устно. По интернет все още не можеш да се отказва недостиг.
Мерси за инфото.   bouquet Изобщо не светнаха червени светофари , когато я пусках. На другия ден като проверих какво е фактурирано видях липсите. Така или иначе в неделя няма да дойдат с тази поръчка и може да се наложи да ги откажа. Peace
Виж целия пост
# 64
Katyadjin този комплект Taline аз пък поръчах от предната брошура и там ако погледнеш изглежда синьо (стр. 120) и клиенката ми го поръча именно с идея, че иска да е синьо. Но не, идва и гледам аз едни такива бели и розово-лилави камъчета. Помрънка, но го взе. Много кофти ми стана. Confused
Та те разбирам на пълно.
Виж целия пост
# 65
Момичета, от 8-ма кампания трябва да ни направят офисите като шоурум. Ще има витрини с продукти. Така, ще можете да виждате продуктите преди да ги поръчате. Ще можете и да си водите клиентките в офиса. Смятам, че това ще ви помогне.
Виж целия пост
# 66
Момичета, от 8-ма кампания трябва да ни направят офисите като шоурум. Ще има витрини с продукти. Така, ще можете да виждате продуктите преди да ги поръчате. Ще можете и да си водите клиентките в офиса. Смятам, че това ще ви помогне.
Трябва или ще ги направят?И само аз ли не схващам Embarassed за кои офиси става въпрос?Ние тук си нямаме офиси на AVON...
Виж целия пост
# 67
Здравейте,
отскоро съм представител на Avon и ме интерисува какво Ви е мнението за шампоаните на стр.128 и стр.129 от К07. Не съм ги ползвала и нямам впечатление, имам една клиентка, която се интерисува от тях. Ще съм Ви много благодарна за вашето мнение.
Благодаря и приятна вечер
Виж целия пост
# 68
Здравейте,
отскоро съм представител на Avon и ме интерисува какво Ви е мнението за шампоаните на стр.128 и стр.129 от К07.

Една клиентка ползва този с мак и бадемово мляко и е доволна. Аз си го поръчах преди две кампании и мога да кажа, че не е лош. Мирише хубаво и не прави много пяна (това за мен е плюс). Това са моите впечатления.
Виж целия пост
# 69
Здравейте,
отскоро съм представител на Avon и ме интерисува какво Ви е мнението за шампоаните на стр.128 и стр.129 от К07. Не съм ги ползвала и нямам впечатление, имам една клиентка, която се интерисува от тях. Ще съм Ви много благодарна за вашето мнение.
Благодаря и приятна вечер
Много е относително.Аз например харесвам този с джинджифил и манго за нормална коса,защото косата ми е такава.В момента използвам с жасмин и лимонова трева,от него също съм доволна.Има някои,които не ми понасят,например с банан и кокос,с червен грейпфрут и роза.Като цяло обаче съм по-доволна от тях,от колкото от Advance techniques.
Виж целия пост
# 70
Здравейте,
отскоро съм представител на Avon и ме интерисува какво Ви е мнението за шампоаните на стр.128 и стр.129 от К07. Не съм ги ползвала и нямам впечатление, имам една клиентка, която се интерисува от тях. Ще съм Ви много благодарна за вашето мнение.
Благодаря и приятна вечер
Като цяло обаче съм по-доволна от тях,от колкото от Advance techniques.

А, да, и аз така, не се сетих да сравня  Blush Peace
Виж целия пост
# 71
Много съм ви благодарна за отговорите, ще споделя впечатленията ви с моята клиентка Simple Smile
Виж целия пост
# 72
имам проблем и спешна нужда от помощ и подкрепа. Дублирах поръчка, на която стойността и никак не е малка. При това правя услуга на приятелка, като и ги пускам по интернет. Писах две писма на ейвън във формата "пишете ни", но пред малко ми звъни координаторката ни страхотно ошашкана и просто ужасена "какво ще се случва от тук нататък и дано румънците не ми фактурират поръчката преди българите да сторнират грешките"  Sad Кажете имамли ли сте пролем с дублиране на поръчка и как го решихте  Praynig

дано се включи и мама знае  Praynig
Виж целия пост
# 73
Момичета, от 8-ма кампания трябва да ни направят офисите като шоурум. Ще има витрини с продукти. Така, ще можете да виждате продуктите преди да ги поръчате. Ще можете и да си водите клиентките в офиса. Смятам, че това ще ви помогне.
В Добрич е така....
да де има витрина и могат да ходят клиенти...Има дори душгелове, които са на половина....и мн ме наппушва на смях, защото в офиса едва ли някой ще се къпе Joy
Виж целия пост
# 74
имам проблем и спешна нужда от помощ и подкрепа. Дублирах поръчка, на която стойността и никак не е малка. При това правя услуга на приятелка, като и ги пускам по интернет. Писах две писма на ейвън във формата "пишете ни", но пред малко ми звъни координаторката ни страхотно ошашкана и просто ужасена "какво ще се случва от тук нататък и дано румънците не ми фактурират поръчката преди българите да сторнират грешките"  Sad Кажете имамли ли сте пролем с дублиране на поръчка и как го решихте  Praynig

дано се включи и мама знае  Praynig


Всякакви грешки от този сорт си решавам директно със звънене по телефона и от там ми я трият и аз пускам на ново.. но днес е неделя!!!
Ако утре ти е деня до 11 за пускане, обади им се още в 9 часа и ще ти я изтрият!!
Айде стискам палци!!! Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия