AVON само за представители - 11

  • 13 713
  • 326
# 75
Катя ти е казала. Веднъж ми се е налагало-обадих се на телефона, даден отзад на брошурата, казах си номера на представител и ми я изтриха. Поръчката беше пусната вечерта, а се обадих на следващия ден по обяд.
Виж целия пост
# 76
имам проблем и спешна нужда от помощ и подкрепа. Дублирах поръчка, на която стойността и никак не е малка. При това правя услуга на приятелка, като и ги пускам по интернет. Писах две писма на ейвън във формата "пишете ни", но пред малко ми звъни координаторката ни страхотно ошашкана и просто ужасена "какво ще се случва от тук нататък и дано румънците не ми фактурират поръчката преди българите да сторнират грешките"  Sad Кажете имамли ли сте пролем с дублиране на поръчка и как го решихте  Praynig

дано се включи и мама знае  Praynig

стискам ти палци  Praynig вярвам, че всичко ще е наред, направо им звънкай утре сутринта, започват от 9 ч
Виж целия пост
# 77
Катя ти е казала. Веднъж ми се е налагало-обадих се на телефона, даден отзад на брошурата, казах си номера на представител и ми я изтриха. Поръчката беше пусната вечерта, а се обадих на следващия ден по обяд.
Praynig дано стане лесно и без проблем. поръчката е на друг човек и е за 360 лв  Cry просто ужасТ  ooooh!
Виж целия пост
# 78
Яна,спокойно,аз така бях пуснала рази неща не 2 пъти,а 21 пъти.Тогава пусках с бланка,не през интернет и дойдоха 21 броя.Всичко ми върнаха с протокол.Ако се обадиш навреме,няма да ги доставят!
Виж целия пост
# 79
янче, какво стана? звъня ли? Rolling Eyes
надявам се всичко да е ОК
Виж целия пост
# 80
Казвай, че и аз те мисля!!
Да ви се похваля че получих подарък слънцезащитен лосионс фактор 10 за поръчани специални интернет предложения на указаната сума....Обаче пък си загубих червилото, което АВОН ми подари и много ме е яд.  #Cussing out Успях само един път в движение да си сложа и даже не се видях....
Виж целия пост
# 81
янче, какво стана? звъня ли? Rolling Eyes
надявам се всичко да е ОК
ми нищо не е наред, два пъти писах още вчера на Ейвън и днес им оставих съобщение, но ...... всичко ми е обединено и фактурирано в една поръчка  Cry Зоналната е много мила дама и обеща да помогне да върнем по-голямата част от продуктите, но помоли да се напъна да продам 2-3 та да видят от Ейвън че сам се постарала да си поправя грешката  Cry /в 9 часа всичко беше фактурирано, а нашите каки започнаха да си вдигат тел-а чак в 9,45  #Cussing out
Виж целия пост
# 82
Яна,ако наистина нищо друго не може да се направи,в което малко се съмнявам де,явно трябва да се поозъби човек,да скръцне със зъби,че да кандисат,то е явно,че става дума за грешка,а не с някаква друга цел,та да де ,ако нищо друго не може да се направи освен да пускаш тука един списък,пък все някой ще му трябва нещо,или което може да продаде,нали затова сме тука да си помагаме и подкрепяме.
Виж целия пост
# 83
Здравейте,момичета,кой крем бихте ми препоръчали за обезмастена кожа(много суха)
Виж целия пост
# 84
янче, какво стана? звъня ли? Rolling Eyes
надявам се всичко да е ОК
ми нищо не е наред, два пъти писах още вчера на Ейвън и днес им оставих съобщение, но ...... всичко ми е обединено и фактурирано в една поръчка  Cry Зоналната е много мила дама и обеща да помогне да върнем по-голямата част от продуктите, но помоли да се напъна да продам 2-3 та да видят от Ейвън че сам се постарала да си поправя грешката  Cry /в 9 часа всичко беше фактурирано, а нашите каки започнаха да си вдигат тел-а чак в 9,45  #Cussing out

е*ати работата! дай сега да те изправим пред учителския съвет и да ти намалим поведението заради тази грешка #Cussing out

по дяволите, това е техническа грешка, всекиму може да се случи #Cussing out
не мога да си представя, че в епохата на информационните технологии и телекомуникациите няма начин да се коригира това нещо
и как пък ще я фактурират толкова бързо, просто нямам думи, аз на твое място бих вдигнала грандиозен скандал ooooh!

п.с. пускай списък както те е посъветвала Папиту, ще изкупуваме Crazy
Виж целия пост
# 85
Здравейте момичета, бих искала да ви попитам какво означава "нетана оферта" ???  newsm78
Виж целия пост
# 86
Много съм възмУтена!
Как така - опитай се да ги продадеш!  #2gunfire
Виж целия пост
# 87
Нетната оферта, представлява една отделна листовка с определени продукти, които са доста намалени. ПРеди имаше всеки месец такава оферта, идва ти с поръчката, но от скоро май са през месец. Има страхотни изгодни предложения. По принцип не е желателно да се показва на всички клиенти, освен на най-близки, защото представителя не печели нищо от тези продукти, но влизат в образуването му на общата сума върху която се изчислява процента му. Това е.
Виж целия пост
# 88
Нетната оферта, представлява една отделна листовка.............................


Благодаря, Rouz    bouquet
Виж целия пост
# 89
.........но влизат в образуването му на общата сума върху която се изчислява процента му....

не влизат  Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия