Разочарована от Chipolino

  • 3 071
  • 30
Здравейте мили мами,ето  моят проблем с една количка-Chipolino On Road(триколка).Март месец отиваме с мъжа ми до Хиполенд и от там купуваме количката с гаранция 6 месеца.Всичко добре допреди 2 месеца.Количката се  развали-предното въртящо се колело ве4е не искаше да завива и управлението и стана невъзможно.Направих мускули за отрицателно време,тъй като буквално се борех с нея.Отиваме да правим рекламация и ни казват,че могат да я вземат за ремонт.Дотук добре,но не ни дават никаква временна,а ремонта е за 20дни.Ядосах се,но я оставих-нямаше начин-тя така или иначе не вървеше.Отиваме да си я взимаме и след няколко кръгчета в магазина установяваме,че количката пак не иска да завива.Последва повторна рекламация,но пак отказаха да сменят количката.Е,питам се аз затова ли съм я купила тази количка - да  я оставям за ремонт докато не и свърши гарнцията?Ами след това?Моля ако някой може, да ми даде някаква идея как да постъпя?Благодаря Ви предварително.  Heart Eyes
Виж целия пост
# 1
 Ами аз във всяка тема казвам да не купуват Чиполино,че са скапани ,ама никой не слуша.Не мога да разбера какво толкова им харесват. newsm78Всичките ни познати,които имаха количка на тази марка минаха през ремонтите и нервите. Sick
Виж целия пост
# 2
Ами аз във всяка тема казвам да не купуват Чиполино,че са скапани ,ама никой не слуша.Не мога да разбера какво толкова им харесват. newsm78Всичките ни познати,които имаха количка на тази марка минаха през ремонтите и нервите. Sick
Еми китайски са - въпрос на късмет. Аз лично нямам проблеми с моята - Спортива. На 5 меесеца е вече и не и се е развалило и едно винтче. А се движи по доста сложни маршрути и е правила много дълги преходи. Нямах и с  предишната си китайска количка - Маг Ингланд, която изкара 11 месеца преди да я сменя с лятната.
Вчера в един детски магазин връщаха за ремонт една количка Чико  от онези 1200-левовите. Така че не е и до цена - пак казвам - въпрос на късмет.
Виж целия пост
# 3
1-во. Длъжни са документирано да ти удължат един вид гаранцията с времето прекарано в сервиз.По закон.Затова задължително да ти отбележат колко време са отстранявали ремонта.
2-во.Защо не пробваш да се обърнеш дирекно към вносителите. Предполагам че просто се губи време-между предаването в Хиполенд и за ремонт където трябва.
3-то.От собствен опит мога да ти кажа, че колкото повече викаш и се разправяш, създаваш хаус и паника, искаш да говориш с управителя на магаина , сервиза и т.н, толкова повече, вероятността да ти я сменят нараства.
4-точка 3 е особено изпълнима, ако се объртеш към комисията за защита на потребителите
http://kzp.bg/modules.php?name=ConsProt&op=send&id=21
От собствен опит мога да ти кажа, че в момента, в които те се обръат към магазина с твоята жалба, веднага ще предпочетат да ти решат мирно проблема.

Какво ти пиша на гаранц;ионната карта?
Виж целия пост
# 4
Ами аз във всяка тема казвам да не купуват Чиполино,че са скапани ,ама никой не слуша.Не мога да разбера какво толкова им харесват. newsm78Всичките ни познати,които имаха количка на тази марка минаха през ремонтите и нервите. Sick

Напълно съм съгласна.
Виж целия пост
# 5
Е, всичка е индивидуално.
Аз имам повече познати с ремонти по Чикото, пък никой не се е оплакал от Чиполиното около мен.
Виж целия пост
# 6
ако се объртеш към комисията за защита на потребителите
http://kzp.bg/modules.php?name=ConsProt&op=send&id=21
Това е истината.Иначе съм довомна от Чиполино.Като всяка китайска стока е -на късмет.
Виж целия пост
# 7
...Не мога да разбера какво толкова им харесват....
Външен вид  Mr. Green
Виж целия пост
# 8
Нямах и с  предишната си китайска количка - Маг Ингланд, която изкара 11 месеца преди да я сменя с лятната.

Грешка. Полски колички са  Grinning

Иначе и аз имам познати оплакващи се от Чиполино. Едната мама също, като теб си изкара цяла година с една количка, която беше през месец в сервиз, поне за още месец  ooooh! И никакви скандали не помогнаха. Може би истината е в Комисията за защита  Peace
Аз също имах проблеми с гаранционното обслужване. И то за скъпа марка - Бебе Конфорт. Но там вече е от вносителя. Те просто не искаха да си свършат работата  #Cussing out

Успех на теб  Grinning
Виж целия пост
# 9
Ами аз във всяка тема казвам да не купуват Чиполино,че са скапани ,ама никой не слуша.Не мога да разбера какво толкова им харесват. newsm78Всичките ни познати,които имаха количка на тази марка минаха през ремонтите и нервите. Sick
напълно вярно !
Виж целия пост
# 10
Chipolino On Road по принцип е най-нестабилната количка,която съм виждала.Много хора,която я имат и стария и новия модел,не са доволни.
Виж целия пост
# 11
какво да ви кажа-късмет ,късмет  Mr. Green
Виж целия пост
# 12
За това, че не дават друга количка, докато твоята е на ремонт, не знам дали могат да се винят. Преди продажбата е редно да се уточни това. Мисля, че не всички фирми имат такава практика.
Ако бях на твое място, бих им споменала за закона за защита на потребителя и евентуална проверка от комисията.
Иначе в закона има промяна - дефектна стока може да се върне в рамките на 2 години след закупуването й.
Успех.
Виж целия пост
# 13
Благодаря на всички Ви  bouquet
Виж целия пост
# 14
On-Road, за която съм писала няколко пъти тук, си има много плюсове, но и един огромен минус - никак не е издръжлива - при нас поне сервизът в Пловдив отреагира много бързо и ни оправиха счупения механизъм на дръжката за 1 ден. Разбира се, не само механизмът се оказа проблем, последно се разкачи предното колело, но не искам и да чуя пак за ремонт - просто от този он-роуд количка не става.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия