ССУ с детска градина за деца с увреден слух, гр. София - прием 2007/2008 г.

  • 10 060
  • 7
Средно специално училище с детска градина за деца с увреден слух “Проф. д-р Дечо Денев” – град София е специално училище със 100-годишна история и утвърдени постижения и традиции в обучението, рехабилитацията и възпитанието на деца с увреден слух.


Средно специално училище с детска градина за деца с увреден слух “Проф. д-р Дечо Денев” – град София

ОБЯВЯВА

Прием за учебната 2007 / 2008 година:


1. Деца с увреден слух за специалната детска градина от 2 до 6-годишна възраст.

2. Ученици за подготвителен и първи клас.

3. Ученици, завършили основно образование, за придобиване на професионална подготовка и квалификация по следните специалности:
- Кулинарство;
- Оператор в мебелната промишленост.


Училището предлага качествено обучение, рехабилитация на слуха и говора на децата с увреден слух като езиковото и говорното обучение е по уникална авторска програма, съобразена с възрастовите възможности на учениците.

Училището предоставя безплатно общежитие и столово хранене, индивидуални и групови кабинети със звукоусилваща електроакустична апаратура за обучение и индивидуална корекционно – възпитателна работа с учениците.

В училището са оборудвани модерни компютърни кабинети с достъп до Интернет, функционират спортни секции по бадминтон, футбол, тенис на маса, групи по танцово изкуство, синхронно пеене с мимика и жест, пантомима, изобразително изкуство.


Приемат се деца и ученици от цялата страна.



ССУ с ДГ за деца с увреден слух “Проф. д-р Дечо Денев” София предлагат:

качествено образование
пълноценна слухово-речева рехабилитация
професионализъм
спокойствие
сигурност
самочувствие


Специализираната детска градина за деца с увреден слух предлага:

Прием на деца от 2 до 6 години.
Диагностика на речевите нарушения.
Индивидуална рехабилитация на слуха и говора.
Фронтални занятия по развитие на слуха и говора.
Занятия по български език, математика, художествено – творчески дейности.
Специализирани занятия по музикални стимулации, фонетична ритмика и моторика.
Група за обучение и рехабилитация на деца с кохлеарни имплантатни системи.
Обучението е целодневно от 07:30 до 19:30 часа.

За децата, които са от провинцията  е осигурен пансион с прекрасни условия.

Обучението, храната и пансионът са безплатни.



Училището предлага:


1. Диагностика на речевите нарушения и училищната готовност от специализиран екип.

2. Рехабилитация на слуха и говора на децата у учениците в условията на специалното и общообразователното училище.

3. Качествено образование от I до XII клас.

4. Обучение и рехабилитация на деца с кохлеарна имплантация.

5. Ресурсно подпомагане на интегрирани деца и ученици със слухови нарушения.

6. Обучение и рехабилитация на деца с множество увреждания.


Училището предлага професионална подготовка по следните специалности:

   Кулинарство;
  Оператор в мебелната промишленост.

Училището разполага с:

  Компютърни зали с достъп до Интернет.
  Спортни секции по бадминтон, футбол, тенис на маса с възможност за републикански и международни участия.
  Групи по танцово изкуство, синхронно пеене с мимика и жест, пантомима, изобрази-телно изкуство.

Учениците са ангажирани целодневно и за тях е осигурена безплатна занималня, храна и пансион.


АДРЕС:
гр. София
община Витоша
ул. “Ген. Стефан Тошев” № 82

e-mail: deafschool@mail.bg
web site: www.deafschool.hit.bg


За справки и записвания:
Директор: (02) 855 61 17
Пом. директор: (02) 955 90 39
Виж целия пост
# 1
Хей!Мили майки ... Знам как се чувствате когато разбирате,че детето ви чува...Така са изпитали и майка ми и баща ми...Аз съм тежкочуващо момиче нося 2 слухови апаратчета и чувам перфектно а без тях-не чак толкова...Да ви кажа значи не само в София има училище и детска градина за хора с увреден слух дори и в Пловдив има и в Търново...Когато вашето дете не чува не се колебайте да ги закарате по ранна възраст на градината защото колкото по рано толкова по добре.Там обучават децата да говорят дори да учат жестомимичен език чрез ръце.Майка ми и баща ми са чисти глухонеми а аз не съм по наследственост а от антибиотици.Като бях бебе често пиех до 7 годишна антибиотици от едно бях болна дали от кащлица то преминава в грип и антибиотиците са силни лекарства който дори да оглушее детето ви,ама не ви го казвам на майтап!Но аз тъй като чувам малко с апаратите ходя на масово училище и това не ми пречи защото всичко е наред дори отличничка от класа съм Simple Smile За повече въпроси пишете ми лично писмо,а за разглеждане на моя сайт с глухи хора и да видите какви събития има - http://kalpazankaaa.piczo.com/  ....Благодаря ви за отделените минутки! Hug
Виж целия пост
# 2
Във връзка с организираната  Пета  научно-практическа конференция Ви моля за по-подробна програма.Благодаря Ви предварително
Виж целия пост
# 3
Росен, едва ли ще дочакаш някой от училището да ти отговори, но ето какво получих аз на моя мейл:

ЧЕТВЪРТЪК, 10 .04. 2008 г.

08:30 – 12:00 - „Открити врати” в ССУ с ДГ за ДУС „Проф. д-р Д. Денев”, ул.„Ген. Ст. Тошев” №82

12:00 – 13:30 - Регистрация и настаняване на участниците

13:30 – 14:00 - Откриване на конференцията и приветствия

14:00 – 14:15 - „Защо да изберем държавното училище?”
Севделина Джонгарска, Директор на ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

14:15 – 14:30 - „Възможности за обучение и рехабилитация на деца със специални образователни потребности в рамките на град София” Л. Ковачева, РИО – София-град

14:30 – 15:15 - „Влиянието на новите технологии при слуховите апарати и кохлеарни импланти на обучението на слухоувредените деца в Австрия" Антон Егер, Училище за деца с увреден  слух, гр. Виена, Австрия

15:15 – 15:30 - Дискусия

15:30 – 16:00 - Кафе-пауза

16:00 – 16:15 - „Аспекти в индивидуалната музикално-педагогическа работа с деца с кохлеарна имплантация” н. с. І ст. Миглена Ценова- Нушева, читалище „Цар Борис ІІІ”

16:15 – 16:30 - „Практически наблюдения от занятията по слухово-речева рехабилитация в основна училищна степен, начален етап” Йорданка Костадинова, Стела Димитрова, СОУ за ДУС „Св. Ив. Рилски”, гр. Търговище

16:30 – 16:45 - „Ролята на музикалните стимулации за развитието на гласа и говора в начален курс” Светла Тодинова, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

16:45 – 17:00 - „Изработване на индивидуална програма за рехабилитация на слуха и говора при деца с увреден слух, интегрирани в масова среда” Наталия Ставрева, Ива Евстатиева, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

17:00 – 17:15 - „Двигателно развитие и възпитание на деца с увреден слух”
ст. ас. д-р Ани Трошева, СУ „Св. Кл. Охридски”

17:15 – 17:30 - „Читалищата и музеите – партньори в извънкласната дейност при деца с увреден слух”Мирко Попов

17:30 – 17:45 - Дискусия




ПЕТЪК, 11 .04. 2008 г.

09:30 – 10:00 - „Помощни слухови системи за кохлеарни импланти”,инж. Тодор Абаджиев ,”Сентилион”

10:00 – 10:15 - „Развитие на слуховата перцепция след кохлеарна имплантация”
Румяна Петкова, Христина Славкова - слухово-речеви рехабилитатори, МБАЛ „Царица Йоана”, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

10:15 – 10:30 - „Принципи на постоперативната настройка на речевия процесор” Доц. д-р Йовка Спиридонова, ДМ, МБАЛ „Царица Йоана”, гр. София

10:30 – 10:45 - „Насоки за развитие на езиковата комуникативна компетентност на децата с увреден слух” Невена Андонова, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

10:45 – 11:00 - Дискусия

11:00 – 11:15 - Кафе-пауза

11:15 – 11:30 - „Особеностите при преодоляване на аграматизма при деца с увреден слух”
д-р Неда Балканска, СУ „Св. Кл. Охридски”

11:30 – 11:45 - „Мястото на учителя-психолог в подпомагане на комуникативното развитие при деца с увреден слух” Радостина Момчева, психолог, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

11:45 – 12:15 - „Форми на обучение и рехабилитация за деца с увреден слух в Република Македония" П. Гащаров, Училище за деца с увреден слух, гр. Битола, Македония

12:15 – 12:30 - Дискусия   

12:30 – 13:30  - Обяд

13:30 – 14:15 - „Слухов апарат „Наида” – за първи път високочестотните звукове са чуваеми за вашето дете” инж. Манчо Манев, „Славина”

14:15 – 14:30 - „Резултати при деца с КИ в ранна възраст” Светла Радоева – ЦРРСГ, гр София

14:30 – 14:45 - „Обучението на деца с кохлеарна имплантация в рамките на специалната детска градина за деца с увреден слух” Г. Николова, Н. Неделчева, Е. Стоянова, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

14:45 – 15:00 - „Използване на УКВ безжичната FM система в индивидуалните занятия”  Р. Кацарска, аудиопедагог, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

15:00 – 15:15 - „Родителите на деца с кохлеарен имплант-активни участници в рехаблитационния процес” И. Нейчева, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

15:15 – 15:30 - Дискусия

15:30 – 16:00 - Кафе-пауза

16:00 – 16:15 - „Формиране на говорни умения на деца с увреден слух в начален етап” Маргарита Зарева, слухово-речеви рехабилитатор, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

16:15 – 16:30   „Някои аспекти на работата за абилитация  и рехабилитация на слуха и говора” Бл. Йовкова, З. Иванчева, Р. Кацарска, Н. Мишева, слухово-речеви рехаблитатори, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

16:30 – 16:45 - „Очаквания и реалности при кохлеарната имплантация в средна и горна училищна възраст” Галя Георгиева-Дървеничарска, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

16:45 – 17:00 - „Професионално образование – учебен процес и реализация на учениците от горен курс в ССУ за деца с увреден слух “Проф. д-р Д. Денев” –  София” Кр. Чаушева, С. Карева, Ат. Калинова, М. Китова, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София
   
17:00 – 17:15 - „Вербалните взаимодействия на интегрираните деца със слухови нарушения с чуващите им връстници, учители и специалисти – основа и помощно средство в рехабилитацията” д-р Таня Беева, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

17:15 – 17:30 - „Танцовата терапия като алтернативен метод за психо-соматичното и слухово-речево развитие на децата с увреден слух” Камелия Трифонова, Костадинка Йорданова, ССУ с ДГ за ДУС, гр. София

17:30 – 17:45 - Дискусия
Виж целия пост
# 4
Благодаря на Ieppe за информацията,дано бъде полезна и за други интересуващи се.Аз също я получих..Очакванията ми сякаш бяха по-големи от това което се предлага,но ще уважа и тази проява на колегите.
Виж целия пост
# 5
molia da mi pomognete,tyrsia samou4itel knigi s izobrajenie na jestomimika pri gluhite,kade moga da otkria knigi s jestomimika s izobrajenie za gluhite.
Виж целия пост
# 6
Това: http://signlanguage-bg.com/bg/index_bg.htm и по-специално това: http://signlanguage-bg.com/bg/first_step.HTM ми се вижда полезно.
Виж целия пост
# 7
Искам да разбера, училището дали се е променило от 1988 г. до ден днешен откъм база, отношение към възпитаниците и към различните от тях. Брат ми учеше тогава в него и беше ранен  по крака, така и раната не му зарастна. Бях обиждана всеки път, когато с баща ми отивахме да взимаме брат ми следобед.  Tired Tired 
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия