Погаждали ли сте такива номера?

  • 4 607
  • 123
# 30
Ако цветарката е била младо момиче и участник в ситуацията, сигурно щяхме да я оплюем.
Възрастта не оправдава поведението- със спокоен тон може да се обясни, че има опастност от падане на саксията и да последва любезно извинение. Тя е там за да показва и обяснява, а не да гони клиентите с поведението си.
Но не оправдавам напълно реакцията на съфорумката. Аз бих изказала възмущението си спокойно и с достойнство да си тръгна, без да дам възможност за отговор.
Виж целия пост
# 31
Няма връзка между възрастта на продавачката и това, че си отмъщаваш по този начин за едно "Не".
Както няма връзка между саксии с цветя и споменатите вече картофи.
Виж целия пост
# 32
Мен пък ме кефи как си я разигравала. Аз съм имала случай с капризен клиент, който директно го притиснах в ъгъла и му казах"ако ще купуваш - купувай, ако не вртата и чао!" беше негър купи си и след 30мин ми доведе 30 негъра  Shocked Помислих си, че ще ме изнасилят , после ще ме набият и убият, но момчетата бяха много културни, много... Просто видях, че като съм строга с тях и лоша пазаруваха Twisted Evil
Виж целия пост
# 33
"Клиента винаги е прав!"

Това е всеобща заблуда!  Peace
Ами както сигурно се досещаш изобщо не съм съгласна с теб! Simple Smile Само си представи следната ситуация: Ти продаваш нещо и ако не го продадеш няма да имаш парички да купиш хляб и мляко на децата си. Е, питам аз, въпреки крайния пример, няма ли да позволиш на клиента да пипне, да попита и прочие глезотийки?
Виж целия пост
# 34
Заместете картофите с домати.
Виж целия пост
# 35
И за да парирам евентуални нападки да вметна, че аз също съм продавала разни неща. Е, не са били цветя, а дограма и италиански мебели и мога отговорно да заявя, че колкото и съм псувала наум тъпи клиенти, не съм им показвала и грам от мнението си за тях. И мисля, че това е НОРМАЛНОТО поведение в търговията.
Виж целия пост
# 36
При такава жестока конкуренция не би трябвало търговците да си позволяват да са груби. А може би именно тази конкуренция ги изнервя.
Спорът винаги има две страни.
Виж целия пост
# 37
Не съм правила така, защото не мога, не че не искам. Продавачките са ми най-омразното племе, така, че поздрав от мен.
Единственото, което малко ме смущава в твоя случай е това, че е била възрастна жената...
Виж целия пост
# 38
не, не пипам, питам! особено се съобразявам с възрастни хора, може да са криви, но опитът ме у4и ,4е може накрая да сме си добри клиент и продава4!имам едни дънки безплатни, заради една ода на клиента, затуй, 4е като 4ужденка ме юркат в цената! смешно, но спе4елих уважението на продава4ите, а пък оня на другия ден ми ги подари без предисловия!
Виж целия пост
# 39
Продавачките са ми най-омразното племе...
на мен пък сервитьорките Wink
Виж целия пост
# 40
Ами както сигурно се досещаш изобщо не съм съгласна с теб! Simple Smile Само си представи следната ситуация: Ти продаваш нещо и ако не го продадеш няма да имаш парички да купиш хляб и мляко на децата си. Е, питам аз, въпреки крайния пример, няма ли да позволиш на клиента да пипне, да попита и прочие глезотийки?

Досега винаги съм работила пряко с клиенти и с ръка на сърцето мога да кажа, че някои от тях заслучават само  #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Разбира се, че клиента може да пита, пипа (ама не служителката!) и т.н., но смятам че преди това трябва да поиска разрешение... и то любезно, защото не само продавачите трябва да са такива Simple Smile

А да си представим и другата ситуация: Ти си вложим пари например в компютри, друга техника и т.н. и изведнъж някой започва да блъска мишката и клавиатурата, само защото не е достатъчно грамотен, за да напише нещо на Word... та дали би  му лизала гъза, на този така винаги прав клиент, за едното мляко???

 Simple Smile
Виж целия пост
# 41
E,айде пък и вие.Жената просто питаше погаждали ли сте такива номера.Пък дали в случая е била права,е отделен въпрос.На момента така е реагирала и  и се е сторило правилно.Сега може да съжалява.
Иначе директно на въпроса - погаждала съм несъзнателно.Ето и вчера например отидох на един пазар да меря анцуг.Като взе да цъка оная жена (много културна и мила) един грозен анцуг колко добре ми стоял и да настоява да го купя.Ама на мен ми грознее та две не виждам....И реших че вместо да и обяснявам ,че не го искам,( опитах се,но тя дори не ми даде да се доизкажа) просто ще измисля оправдание.
Казах че нямам пари в себе си,но ще изтегля от банкомата и ей сега идвам.Вмъкнах нещо от рода колко е лош работодателя ми задето чак сега ми е превел заплатата,тя се върза.
Та жената го сложи в торбичка даже,приготви се да го купувам,а аз - дим да ме няма.....
Така и не се върнах.
Не знам.Хора всякакви,един реагира по един начин,друг по съвсем различен.....
Виж целия пост
# 42
работила съм и като продавачка, и като сервитьорка. И в двата случая съм се ядосвала на невъзпитани колеги. Съгласил си се да работиш с клиенти. Покажи им уважение. Не да се чувстват, като натрапници.
Виж целия пост
# 43
Много ми е чудо, ако първия отговор беше "Браво, само така с грубите продавачи", какви щяха да са останалите постове.


Кооолко мнооого трябваше да изчета, докато стигна до точното мнение ooooh!
Какво толкова е станало, не мога да ви разбера! Така й били наредили шефовете - ми като искат да продадат стоката си, няма да прилагат такива малоумни тактики. Как така не се пипало! Ми аз примерно искам да си го купя тва цвете, за да си го пипам, щото съм самотна. И искам да видя как е на пипане. Е как да си го купя?!
Ай стига, моля ви се.
Виж целия пост
# 44
М-да  Twisted Evil
само че не на бабетки,а на разни високомерни девойчета,които се държат така,сякаш
магазина е техен,а аз съм едва ли не клошар,объркал вратата.
Не става с такова отношение и аз съм работила като продавачка/сервитьорка,но в крайна сметка клиентите не са виновни
ако си с болезнен цикъл,скарала си се с гаджето/мъжа или ти е криво по рождение  Naughty
ако неможеш да се усмихваш,поне бъди любезен  Crossing Arms
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия