Отказ от закупен билет

  • 3 602
  • 18
# 15
А защо да може самолетен билет, който е пойменен да може да смени, а автобусен да не може? Би трябвало да може, ама знам ли...
Виж целия пост
# 16
Работя в туристическия бизнес и на повчето места е така - като резервираш билет задължаваш фирмата да ти пази място и тя отказа на много клиенти след теб, защото местата са изчерпани. Ако в последния момент върнеш билета и мястото остане празно, тогава лишаваш фирмата от приходите, които е можела да получи за този билет от някой друг. Не се сърди, но правилата са честни. Имаш право да откжеш билета, но не и с впоследния момент.  Peace
Виж целия пост
# 17
Днес ни се наложи да променим плановете си, след като си бяхме купили предварително билети за автобус. На гишето обаче имаше надпис - "При отказ от пътуване под 24 часа стойността не билета не се възстановява." и служителката категорично отказа да ни върне пари срещу билетите. Куриозното е, че местата така или иначе вече бяха свършили, а продължаваха да идват хора, които желаят да пътуват и все пак успяхме да ги продадем.
Чудя се дали фирмата има право да поставя подобно условие и не противоречи ли това на някоя наредба? Бих ли могла да се оплача някъде?
Опа, сега видях, че в същност вече си ги продала...
Що се натоварваш с такива глупости, при условие, че проблемът ти е решен?  newsm78
Виж целия пост
# 18
А защо да може самолетен билет, който е пойменен да може да смени.....

Ами не винаги може, да не говорим, че никога не връщат пълната цена, всяка авиокомпания си има условия, дори за отделните билети и отделните дестинации си имат различни условия за връщане на билети. Някои направо са изключени от връщане или смяна. Важното е човек да е запознат с условията, когато купува нещо......
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия