Вашите впечетления за автомобил Фиат Мултипла

  • 8 039
  • 25
# 15
Возила съм се в по-грозния модел Laughing Много широка, удобна, меко вози, дизеловия модел харчи малко. С външния и вид се свиква, честно казано  Wink Колко е здрава не знам newsm78
Виж целия пост
# 16
Колата не е германска, което
е достатъчна причина, за да
не бъде удостоена с внимание!

Не забравяйте, че грозотата или
хубавинята са последното, което
трябва да ви вълнува при избора
на кола. Това не е конкурс за мис.

Хаха, когато си права, права си Laughing
Виж целия пост
# 17
Колата не е германска, което
е достатъчна причина, за да
не бъде удостоена с внимание!

Не забравяйте, че грозотата или
хубавинята са последното, което
трябва да ви вълнува при избора
на кола. Това не е конкурс за мис.

Хаха, когато си права, права си Laughing


Лиска и да седи, пак е права.
Само цитирам Laughing
Виж целия пост
# 18
Аз се сетих нещо, макар и не съвсем по темата. Тоест, пак иде реч за Фиат, но не Мултипла.
Преди време, доста време, гледах краштестове на разни марки коли по Тв. С една и съща скорост какво се оказа: Фиатът просто се премаза на 2/3, като картонена кутийка, Фолксвагенът,учудващо, също не реагира много добре, най-оцеля, ако може така да се каже, Волвото.
Та.това е.
Виж целия пост
# 19
Volvo. For life.

Волво са известни като едни от най-надеждните коли, все пак.
Виж целия пост
# 20
Volvo. For life.

Волво са известни като едни от най-надеждните коли, все пак.
Съгласна съм.Скъпи са но  си заслужава. Peace

Един от колегите ми има въпросният Фият- обновява го всяка година с нов модел.Страхотно грозна кола- прилича ми на охранена хлебарка.Той обаче е споделял че  е много доволен и явно е така иначе нямаше да ъпгреидва постоянно. newsm78
Вили
Виж целия пост
# 21
аз мисля, че всичките тия драми по отношение на 'най-добрата марка' са доста комплексарски.
всяка една марка преминава тестове, а едва ли някой вече пуска на пазара кола, която се сгъва като кашон.
клиента, който живее до една кола и клечи под нея всеки уикенд в продължение на 25 години е изчезнал вид.
та, малко ми звучат тези изявления за по-доброто , като твърдението, че само на лада се става добър шофьор.
що се отнася до немските коли - да, така е. опела е москвича на западната цивилизация.
има по-стабилни коли, факт, там откъдето идва волвото сигурно грее слънце 20 дни в годината.
но зависи какво искаш от живота - аз не искам трактор да карам, искам кола, която да ми върши работа 5-10г.
а на тези условия отговарят повечето марки.
Виж целия пост
# 22
Ааа, за ладата грешиш. Идеята е, че научиш ли се да шофираш на (не най-добрата) тази кола, ще можеш после всичко да караш Grinning
Виж целия пост
# 23
Ааа, за ладата грешиш. Идеята е, че научиш ли се да шофираш на (не най-добрата) тази кола, ще можеш после всичко да караш Grinning

хаха, да, така казват.
аз съм карала курс на лада. но пък лада повече почти не съм карала Laughing
в моя град курсовете ги карат на нисан микра, та да се зарибяват младежите да купуват точно тази кола после.
Виж целия пост
# 24
аз съм карала курс на лада. но пък лада повече почти не съм карала Laughing
Аз повече изобщо лада не съм карала Simple Smile Но наистина след този звяр останалите (по-нови, модерни, серво-мерво) се карат лесно.
Но при мен може да е изкривяване - аз от ладата седнах на трабант Grinning
Виж целия пост
# 25
Това ми напомня шофьорските ми курсове преди десетина лета, които курсове карах на Лада. В деня преди изпита баща ми ми даде опела си да направя едно кръгче за кураж. Като завъртях волана, изпаднах в дива паника, защото реших, че се е откачил - такава беше разликата с волана на ладата.  Laughing
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия