Глобул ме измамиха!

  • 4 723
  • 62
Глобул ме измамиха по много подъл начин, понеделник вечерта говорих по телефона с номер от групата за приятели и те вместо минути са ми начислили пари, вчера се обадих на оператор за да му кажа че има някаква грешка а те ми казаха да кажа номера с които съм говорила, за да проверят,казаха да изчакам 5-10минути и да остана на линия, аз така и направих. След това ми казаха че този номер не фигурирал в групата за приятели. Проверих си групата и наистина го нямаше, как може от април месец насам да го има и да говоря с нега и сега изведнъж да изчезне. Те просто не са ми зачислили 40теминути които говорих понеделник, а са зачислили пари,и мн направиха луда в буквалният смисъл, сега имам да плащам 32лева сметка затова че те се измъкнаха от положението като затриха номера на приятеля ми само и само да платя тези пари! Ако някоя от вас има такъв или подобен проблем били сподели как се е оправила с тези мушенници глобул?!
Виж целия пост
# 1
 Да не е изтекла услугата ли да трябва да потвърждаваш номерата всеки месец?Само този номер ли ти липсваше или и други са затрити?Аз съм с подобна услуга към МТЕЛ и проблеми не съм имала. Thinking
Пусни си жалба!
Виж целия пост
# 2
май настина е най-добре да пусна жалба
Виж целия пост
# 3
Ако попаднеш на някой сговорчив може да погледне кога си деактивирала услугата.Аз имам и Глобулски номер и като си го взимах /прима е/ имах проблем.Бяха ми продали изтекла прима , а пък аз си бях изхвърлила касовата бележка.На другия ден като отидох в магазина им казах, момчето ме помнеше и потвърди , че лично той ми я е продал и погледнаха в компютъра кога е била последно активна примата.Беше толкова любезен, че после два дни ми звъня по телефона да проверява дали нямам проблеми  Mr. Green
Виж целия пост
# 4
Взимаш разпечатките от последните месеци и провери дали са ти начислили такса за промяна на номер от групата "за приятели", (Еднократна такса - мисля, че е някъде около 0,60 лв). Ако няма такава - значи не си ползвала услугата да заменяш или изключваш подобен номер. В този случай - право в Комисията за регулиране на съобщенията и Комисията за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 5
За мен всички оператори са мошеници. Лъгали са ме и Глобул и Мтел.
Приятеля ми тръгва за чужбина, като предварително си е  платил сметката.
Пише ми от там 2 смс-а и се обажда 1 път. На връщане, на сръбската граница пробва да звънне и му казват, че е надвишил лимита си! Shocked
На влизане в БГ звъни на оператор и онзи му казва, че има сметка от 180 лв. newsm78
На разпечатката му излизат разговори в роуминг, които той не е провел.
Що скандали бяха-пак си ги плати!
Виж целия пост
# 6
ако пазиш стара разпечатка отнеси им я и покажи че този номер се намира в твойта група и поискай да ти покажат кога си се отказала от този номер да ти е в групата. Защото и това се таксува 0.60 лв.
Май не го обясних много добре

оффф ама съм заспа STV го е казала сто пъти по-добре същото  Tired
Виж целия пост
# 7
Регистрирай се в сайта на Глобул и си виж последните разпечатки. Наистина ти таксуват промяната на номер в групата. Но, ако просто си премахнала някой от списъка с приятели, мисля, че не се таксува и няма как да го разбереш.  Възможно ли е някой да си е играл с телефона ти и неволно да го е махнал?

Мимоза, сметката му е такава, защото плаща и когато на него му звънят. Таксуват се и входящите и изходящите повиквания.
Виж целия пост
# 8
Мимоза, сметката му е такава, защото плаща и когато на него му звънят. Таксуват се и входящите и изходящите повиквания.
Знам, но той отхвърля когато му звънят.
Виж целия пост
# 9
Е стига де.. вас все някой ви лъже...
еми не може да имаsh GSM и да не платаsh ниshtто zа него.
Как пък мен веднъж не ме иzлъгаха тия гадни оператори  Mr. Green
Виж целия пост
# 10
мУшенНици гадни Grinning
Виж целия пост
# 11
Е стига де.. вас все някой ви лъже...
еми не може да имаsh GSM и да не платаsh ниshtто zа него.
Как пък мен веднъж не ме иzлъгаха тия гадни оператори  Mr. Green

Има време  Mr. Green.
Виж целия пост
# 12
май настина е най-добре да пусна жалба
Ти си на 17 години, няма как да пуснеш жалба. Едва ли е на твое име картата, за да го направиш. Жалба се пише тогава, когато вина за изключване на номер от групата има операторът. И тя е обикновено от техническо естество. Нека справката я направи титулярът. Ако има грешка, след два месеца сумата се сторнира.
Виж целия пост
# 13
Joy мУшенНиците са си гадна работа
абе хора, човешко е да не си се научил на правопис, ама има едно бутонче долу вдясно....ползвайте го бе
  bouquet
Виж целия пост
# 14
абе човешко,не е човешко,на 17 год. и да си на нивото на 7-8год.дете.......незнам мен ще ме е срам
Виж целия пост
# 15
Седи, седи още на Глобул, то най-доброто предстои!

 Twisted Evil
Виж целия пост
# 16
Joy мУшенНиците са си гадна работа
абе хора, човешко е да не си се научил на правопис, ама има едно бутонче долу вдясно....ползвайте го бе
  bouquet
Мислиш, че различава ляво от дясно?
Виж целия пост
# 17
абе човешко,не е човешко,на 17 год. и да си на нивото на 7-8год.дете.......незнам мен ще ме е срам

Това пък за кво е?  newsm78 И кому е нужно?
Виж целия пост
# 18
аз пък мислех че само М-тел са така.. Веднъж си пуснах разпечатка и имаше 3 номера с които не бях говорила.. Звъннах на единия, оказа се някакъв човек в Стара Загора (аз съм от Русе и не познавам никой в Стара Загора!). Разправях се в Мтел, но нямаше никакъв ефект. Вече не съм им клиент  Crossing Arms
Виж целия пост
# 19
Какво общо имат последните писаници с темата, не ми е ясно!

STV най - добре е обяснила какво да направиш, не пиши жалба, потъват с в отдел "Жалби" и толкоз...

Може някой да е направил грешка в един момент, но при условие, че си в правото си - търси начин да го докажеш и да си възстановиш парите!!!
Виж целия пост
# 20
Някои знае ли дали мога да се откажа от сметката си?
Виж целия пост
# 21
Не неможеш, освен ако не искаш да си загубиш номера
Виж целия пост
# 22
В какъв смисъл да си загубя номера
Виж целия пост
# 23
ами спираш да си плащаш сметката и те ти взимат номера /т.о. спират ти картата/, а ти си взимаш нова карта
Виж целия пост
# 24
По този начин няма ли да ме съдят като спра да си плащам сметката, е не мен а баща ми които е титуляр
Виж целия пост
# 25
Ами да ти кажа, още не съм чула за осъден за неплатени сметки на тел. оператор , но може и да има незнам
ама според мен по добре си плати сметката, и си запази номера все пак 32 лв. не е много
Виж целия пост
# 26
Не знам за осъден, но на мои комшии им изключиха всички карти на негово име и на жена му, а в момента наистина ги съдят /става въпрос за доста начими суми/...
Нямам идея какъв е засега резултатът.
Виж целия пост
# 27
Ами аз  вече проверих как става отказването от сметката, трябва да си платя сметката+105лв (докато свърши договора 15лв всеки месец до април,тогава е сключен договора значи 105лв да претплатя)+100лв за това че съм прекратила договора=287лв всичко. Супер!  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Виж целия пост
# 28
Е, ама хайде стига де. Нали ти е било супер, когато си говорила безплатно с някои номера. То сиренето си е с пари.
Ако си сигурна в правотата си по-добре си оправи първия проблем.
А предполагам, че на баща ти никак няма да му е приятно да получи призовка или някой познат да го "осведоми", че са го изтипосали в Държавен вестник - Globul така и ще направи, ако няма актуален адрес на длъжника.
Виж целия пост
# 29
Мимоза, сметката му е такава, защото плаща и когато на него му звънят. Таксуват се и входящите и изходящите повиквания.
Знам, но той отхвърля когато му звънят.

Аз мисля, че някои оператори таксуват ОТКАЗЪТ на цената на минимален разговор - преди беше 15 секунди, сега не знам колко е. Доводите бяха, че това е реално осъществена връзка.  За роуминга на МТЕЛ знам, че е на цяла минута - за всяка започната минута. Т.е. говориш 1 минута и 5 секунди, плащаш 2 минути. Ако така такова е положението и при Глобул, вероятно е точно по този начин да е натрупана сметката. Вижте си разпечатката.
Виж целия пост
# 30
Не е така при глобул
Виж целия пост
# 31
Детска работа! Хем искате да говорите, хем не щете да си плащате. Прескачате от план на план при разните оператори. Сменяте карти, номера... Ми...който и да е ще ви изработи, ако се е случило изобщо. Допускам да има измами, но защо на мен не ми се случи нито веднъж, при положение че съм клиент на единия оператор от почти 9 години. newsm78

И все пак гсм-а не е устройство за обяснения, които не носят пари.
Виж целия пост
# 32
Какви са тези 287 лв? Нещо не си разбрала, струва ми се. Работя в  Глобул и ти казвам,че неустойката  е 100 лв + сметката до момента, ако решиш да се откажеш.
Виж целия пост
# 33
Направо ми го взе от устата!!!
Виж целия пост
# 34
В такива случаи се пише жалба. Има си хора компетентни да разгледат случая и да ти пратят писмен отговор в определен срок.
Останалото не искам да коментирам.
МУшеничество ти се вижда да ти искат пари за разговорите които си провела, но не ти се струва МУшеничество да не си платиш това което дължиш...........
Мила родна картинка, практиката показва, че повече от 85% от жалбите са неоснователни / в смисъл клиента поради неразбиране на технологии, незнание на условия и т.н. си е причинил някакъв финансов дискомфорт/ в редките случаи когато операторите имат вина сумата се сторнира.

А и още нещо, ако спреш да плащаш се спират всички карти на титуляра.
Виж целия пост
# 35
Мисля, че девойката не се вълнува особено от проблема. Ако изобщо има такъв.
Виж целия пост
# 36
Направо нямам думи, сметката ми стана 56 лева без да съм говорила въобще, откакто разбрах че са ме измамили. Направо нямам думи. Ако примерно си изгубя картата, какво ще стане?
Виж целия пост
# 37
Мисля, че девойката не се вълнува особено от проблема. Ако изобщо има такъв.
Така си мислиш, естествено защитаваш глобул все пак си им служителка, това че не пиша тук не означава че не се интересувам и това че няма проблем!!!! Проблем има и незнам как да го реша с тези измамници глобул, от близо 3-4 години съм на глобул,сим карта, а сега с тези сметки гледат само как да вземат парите на хората.
Виж целия пост
# 38
Не вярвам някой умишлено да ви взима парите, просто не сме информирани относно тарифните планове и т.н. Моят приятел има карта на М-тел на договор с тарифен план М-тел Релакс 100-100 безплатни към един номер, т. е. моят. Лафим си ние смело и сметката расте неимоверно-обадих се на оператор, говорих какъв ми е проблема и те от своя страна откриха, че е станала техническа грешка-неправилно въведен номер за безплатните минути от техен служител. Съответно сторнираха сметката и бяха супер любезни.
Когато и какъвто и проблем да съм имала, звъня и той се разрешава-такива филми като нарочни измами са си заложени в съзнанието на недоверчивия българин.
Виж целия пост
# 39
Направо нямам думи, сметката ми стана 56 лева без да съм говорила въобще, откакто разбрах че са ме измамили. Направо нямам думи. Ако примерно си изгубя картата, какво ще стане?

А сигурна ли си, че това не е обща сметка?
Казваш, че баща ти е титуляр. Т.е. ако сте няколко номера в група - при поискване на инфо за сметката - съобщават общата сума за цялата група.
Примерно, аз, мъжа ми, майка ми и баща ми сме в 1 група. При искане на справка - казват сумата за цялата група, а после във фактурата има разбивка кой колко точно е изговорил.
Виж целия пост
# 40
Цитат на: SlaDk0_i_SoLeNo [/quote
Така си мислиш, естествено защитаваш глобул все пак си им служителка,
Мдааааа. Чудя се как ги търпиш още тези измамници. И то цели 3 - 4 години. Не защитавам Глобул, само ти обяснявам как стоят нещата. Разгледай  разпечатката за твоя номер (не общата фактура) и тогава пускай теми. Професионално изкривяване, ще ме прощаваш.
Виж целия пост
# 41
При племенницата ми беше така.Искаха и 107 лева-сметка.На разпечатките фигурираха номера които не сме  и виждали.Когато не го плати и дойде бележка,че ще я съдят.И щем нещем я платихме.Аз затова съм си на БиКънект и ми е мирна главата.Преди години бях на сметка в МТел и там ми резнаха главата и сега вече си имам едно наум.Нищо не можеш да направиш,щом подписвате договори без да ги четете.Там  пише,че не можеш да се откажеш,ако не си платиш всички месечни такси до края на договора+неустойки.
Виж целия пост
# 42
Eййй, изядохте момичето.

Чудя се ако някой по-известен потребител беше пуснал темата какво щеше да стане...масово плюене по Глобул, сигурна съм. Ама защото е на 17 - край. Дайте да се метнем на крехкото месо. Понякога форумът е адски неприятелски настроен, ама всички мрънкаме, че не било същото, дрън-дрън.

Иначе - иди направо в някой офис с баща си и там на място да проверят как стоят нещата. Ако има проблем, те ще ти обяснят за какво иде реч.
Виж целия пост
# 43
Мисля, че девойката не се вълнува особено от проблема. Ако изобщо има такъв.
Така си мислиш, естествено защитаваш глобул все пак си им служителка, това че не пиша тук не означава че не се интересувам и това че няма проблем!!!! Проблем има и незнам как да го реша с тези измамници глобул, от близо 3-4 години съм на глобул,сим карта, а сега с тези сметки гледат само как да вземат парите на хората.

Нека оставим квалификациите настрана ако може - от постингите ти и глухите чуха и слепите видяха че Глобул са мошеници и измамници и т.н. Същите неща ама едно към едно съм ги чела/слушала години наред и за друг наш оператор.
И понеже имам скромен опит пак ти казвам не бързай да обвиняваш операторите. Пусни жалба и бъди сигурна че ако има някакъв /технически проблем/, което дълбоко ме съмнява сумата ще ит бъде възстановена. Сумата която чуваш като въртиш на Колцентъра включва сумата на фактурата ти плюс текущите разговори.
Лесно се плюе така в нета, но обикновено фактите излизат съвсем други - непрекъснат разговор, изпратен над 100 пъти смс, кънектване към интернет и какво ли не още. А и човек се увлича да приказва особено на 17 години.
Направи каквото трябва и след като имаш официален отговор от съответния оператор /който и да е/ тогава тръби в нета - ако искаш и връзки с медиите ще ти осигуря!
Виж целия пост
# 44
Какво стана в крайна сметка ? SlaDk0_i_SoLeNo има ли развитие случая ?
Виж целия пост
# 45
.........такива филми като нарочни измами са си заложени в съзнанието на недоверчивия българин.

Има такива "филми" и изобщо не са приятни, честно казано. Аз лично съм пострадала от М-тел 3 години поред. Първият път платих 20 лв мобиком телефония, при положение, че нямах 1 познат с мобифон. Телефона ми се заключваше с парола и никой освен мен не го е ползвал. Така де, подскачах, скандали  smile3512 в офиса и нищо. Платих си сметката и си продължих абонамента - нали бяха единствени тогава. През останалото време имаше малки разминавания в сметките но не е доказуемо и пак си мълчах. Последната ми сметка която беше 40лв за 1 ден, помислих че не са ме занулили. Но уви. Беше новата ми сметка  smile3511 . Е това беше капака на всичко. Вече имаше глобул и се прехвърлих към тях. Не че им правя реклама, но от 5 години съм техен абонат и няма проблеми нито със роуминга, нито с разговорите. Телефона ми помни всички входящи и изходящи тел, разговори както и смс-и. Правила съм проверки и всичко е ток. Но м-тел наистина много лъжат  smile3513
Виж целия пост
# 46
sisin4e В крайна сметка се стигна до истината, като отидох в магазина на глобул,защото колкото и да се опитвах неможех да се свържа с оператор. Та отидох в магазина на глобул и те ми разясниха как точно стоят нещата...казаха ми следното: Значи 32лв ти е сметката която си направила+15лв за месечната такса+7-8лв ДДС=55лв...А на въпроса ми за това че съм сменила старият номера на майка ми с новият й, и глобул са объркали или са го направиле нарочно и са сменили номера на гаджето ми, с които говоря най- много, той ми отговори... Съжалявам,но се случват и такива неща,много хора са набутвани така-през ден два затова идват и се оплакват, с нищо ниможиш да докажиш...Глобул срещу теб! А като си тръгвах пак каза че съжелява и неможе да се направи нищо освен да се плати сметката. Сега чакам да ми доиде фактурата. Нестига че ме измамиха ами и изходящите ми повиквания отраничиха- и един сигнал немога да пусна за да ми звъннат. Абе кво да ти кажа- мушенници от първа класа. А за тези майки които се обърнаха срещу мен и започнаха да се заяждат и да ме наричат 17-годишна...не ви е дошло до главата-не са ви измамили за да ми говорите така-ще ви питам аз когато ви доиде като гръм от ясно небе, кво ще правите. И не ми е ясно кво ви пука и защо все някой от вас пишат че съм на 17- и кво от това, гордея съм че съм на толкова млада, божеее тръгнали за възрастта да ми праят проблем. Може да съм на 17 и кво?! Сигурно това е породено от завист или незнам на какво се основава това....абе бъдете живи и здрави, не ви мисбя злото...
Виж целия пост
# 47
Малката ми дъщеря  е на 6 години ,днес пипала  на брат си телефона и някакси е набрала телефона на баба си,но разговор не се е провел и така телефона е стоял 1 час с набран номер.15 мин след като  е набран номера баба му ми звънна.така че  не може и със номера на сина ми да се отчита.набрала се е сметка 16лв.Обадих се на опертора на Глобул и той ми каза ,че нищо не може да се направи да изчакаме разпечатките.Добре ,че системата  е развалила връзката след 1 час.Днес ми е тройно критичен ден . #Crazy
Виж целия пост
# 48
Направо настръхвам като чета  Shocked  Дано не ми се случва.
Дано и на вас не се случва повече  Praynig
Виж целия пост
# 49
С теб съм, защото знам, че такива неща се случват постоянно в България и няма закон да защити нормалния човек от мафиотскитe до дребно-мошенническитe изпълнения. Така, че ти вярвам! Hug
Виж целия пост
# 50
Ако можеш накарай човека на когото е картата да подаде жалба все пак Simple Smile Незнам дали, ще помогне нещо с тази жалба но опитай.  Успех!
Виж целия пост
# 51
Eййй, изядохте момичето.

Чудя се ако някой по-известен потребител беше пуснал темата какво щеше да стане...масово плюене по Глобул, сигурна съм. Ама защото е на 17 - край. Дайте да се метнем на крехкото месо. Понякога форумът е адски неприятелски настроен, ама всички мрънкаме, че не било същото, дрън-дрън.

Иначе - иди направо в някой офис с баща си и там на място да проверят как стоят нещата. Ако има проблем, те ще ти обяснят за какво иде реч.

 Peace
Виж целия пост
# 52
Благодаря за подкрепата на всички форумки който писаха в поста ми. Няма да го забравя, както няма да забравя и тези които се обърнаха срещу мен и започнаха да се заяждат, но всичко се връща рано или късно, аз не казвам че ще тръгна да се заяждам и тем подобни, защото не е по мой стил, но живота ще ви го върне..помнете  Naughty 
Виж целия пост
# 53
Това за жалбите не е вярно - до един месец получаваш отговор и ако наистина има грешка ти сторнират със стара дата това което ти е начислено.
Виж целия пост
# 54
Не бе, чедо, не се заяждаме с теб. Разясняваме ти само как стоят нещата. Пускаш тема - очакваш мнения. Е, дадохме си ги. И не те обвиняваме, че си на 17 години. Напротив, радваме ти се. Споменаването на възрастта ти беше единствено, за да кажа, че си непълнолетна и за проблема ще трябва да се погрижи баща ти. И още нещо. Не зная дали е ПО твой стил или не, но е грозно от устата на едно младо момиче да излизат думи от типа" животът ще ви го върне" .И защо? Защото не си харесала нечие мнение. Вместо да си пропиляваш ваканцията в безмислици, седни и си помисли върху думите ми. Или прочети някоя книжка.
Виж целия пост
# 55
от договора си няма как да се откажеш. ако не е изтекъл.Вариантите са : или плащащ неустойка 100 лв или си плащаш жсеки месец само таксите , които са ти останали без да използваш картата до изтичане на договора.Защото идва момент в който и да не плащаш служебно ще терминират картата и задължениата остават на титуляра, който след известно време ще получи писмо в което ще бъде уведомен, че дължи на GLOBUL задължения по съдебен ред. Това е миличка - такъв е реда Rolling Eyes
Виж целия пост
# 56
Не бе, чедо, не се заяждаме с теб. Разясняваме ти само как стоят нещата. Пускаш тема - очакваш мнения. Е, дадохме си ги. И не те обвиняваме, че си на 17 години. Напротив, радваме ти се. Споменаването на възрастта ти беше единствено, за да кажа, че си непълнолетна и за проблема ще трябва да се погрижи баща ти. И още нещо. Не зная дали е ПО твой стил или не, но е грозно от устата на едно младо момиче да излизат думи от типа" животът ще ви го върне" .И защо? Защото не си харесала нечие мнение. Вместо да си пропиляваш ваканцията в безмислици, седни и си помисли върху думите ми. Или прочети някоя книжка.

 Peace Peace Peace
Абсолютно!
И на мен ми е малко странно това ти изказване, че живота ще ни го върнел. Все пак недей приема и това като обида миличка, но аз съм два пъти, че и малко отгоре по-голяма от теб спокойно бих могла да съм ти майка. Доста неща съм видяла, чула и преживяла в живота си и за разлика от теб знам как да се справям с проблемите / това не е казано за да те обиди - нарича се житейски опит и се натрупва с годините/. Затова и ти дадохме идея как да се справиш със своя проблем.
Както виждаш red poppy ти каза, че е служител на фирмата, която ти на няколко пъти обиждаш в постингите си и въпреки това ти даде правилния съвет, а не погрешен. Е какво точно трябва да и върне живота, че не се сещам!
Аз също ти давам съвет, като човек от кухнята на мобилните оператори.

А колкото до съвета на red poppy послушай я - определено имаш нужда!
Виж целия пост
# 57
Мисля, че с  Lennyh изчерпахме темата. От тук нататък всичко ще е празни приказки, тюхкане, охкане, ахкане, дърпане на уши, чукане на дърво и настръхване. Ако някой е следил темата, ще ме разбере. Ако ли не - Господ да ни пази!
Виж целия пост
# 58
но живота ще ви го върне..помнете  

Това е сякаш изказване на някоя от онези циганки на пазара, дето те гонят да ти гледат и са срещнали отказ   Mr. Green
(нищо лично, просто не отива на младо момиче такъв изказ)!!!
Виж целия пост
# 59
Малката ми дъщеря  е на 6 години ,днес пипала  на брат си телефона и някакси е набрала телефона на баба си,но разговор не се е провел и така телефона е стоял 1 час с набран номер.15 мин след като  е набран номера баба му ми звънна.така че  не може и със номера на сина ми да се отчита.набрала се е сметка 16лв.Обадих се на опертора на Глобул и той ми каза ,че нищо не може да се направи да изчакаме разпечатките.Добре ,че системата  е развалила връзката след 1 час.Днес ми е тройно критичен ден . #Crazy
Добре де, аз ли не съм наред или наистина очаквате оператора да поеме вината за това?
Виж целия пост
# 60
Глобул ме измамиха по много подъл начин, понеделник вечерта говорих по телефона с номер от групата за приятели и те вместо минути са ми начислили пари, вчера се обадих на оператор за да му кажа че има някаква грешка а те ми казаха да кажа номера с които съм говорила, за да проверят,казаха да изчакам 5-10минути и да остана на линия, аз така и направих. ..
Не ми се чете цялата тема, но имах същия случай с Мтел.
Мъжа ми (логично) ми беше на група, за да говорим по-евтино. Месеци на ред. Не си поглеждах фактурите.
В един прекрасен момент се зачетох и видях, че така, както си говорим безстрашно се оказва, че тези разговори се таксуват както и другите.
Оказа се,че НЕ ми е в група. НО! Имах 1-годишен договор, на който служителката собственоръчно беше записала номерата, които искам да са ми в група. Разбира се, разкараваха ни до офиса. Казаха, че ще проверят, 2-3 месеца - нищо. Ей така, за принципа отидохме пак. Пак проверяваха.
Съгласиха се, че са сбъркали (как ли така е изчезнал този номера от групата?!?!) и ни предложиха... рекламни фланелки, чаши за кафе и т.н. боклуци.
Така че - просто си четете фактурите, следете си сметките, защото всичките са  ... болклуци  #2gunfire
Виж целия пост
# 61
Аз по тази причина внимателно проучвам всяка фактура - за тел., за ток, за вода - защото понякога става така, че съм платила стара сметка, а те продължават да ми я включват като дължима и в следващата.
Виж целия пост
# 62
Няма смисъл да се обсъжда повече ясно е момичето няма да разбере.Щом не иска съвет да се оправя сама както намери за добре
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия