Абе ние сме в Европа, ама Европа не е в нас.
Много ми е чудно:
Всеки магазин е направен с цел търговия и печалба, колко време ще отнеме на г-дата от Метро да проумеят, че биха загубили клиенти, такива като мен, които никога не биха приели да бъдат снимани, за да пазаруват в магазин, който и без друго не харесват.
Още повече, че конкуренцията е достатъчно голяма (Кауфланд, Пикадили и др.).
Предполагам, че контролът ще бъде все така рехав.
Като в Европа, ама в България.
И все пак аz много бих се ядосала, ако някой ми полzва името, zа да влеzе в Метро.
Не знам колко би се ядосала, ако някой ти ползва името, но си представям колко би била ядосана, ако някой ти ползва снимката
Между другото като правят снимката, предлагат ли някакви документи за подпис и предоставят ли такива, в които гарантират, че направените снимки няма да се ползват с рекламна или др. цел ?