Ще откривам магазин-помогнете

  • 20 091
  • 104
# 60
в кв.лалели ли ходиш то на капалъто няма нищо.и пак те моля ако не те притеснява да ми обясниш как точно пращаш стокота и колко струва.
Виж целия пост
# 61
rafals na lichni molia
Виж целия пост
# 62
Здравейте,
да сте чували дали има дистрибутори от Турция,които да носят дрехи по магазините? Понеже нямам време сама да ходя да зареждам от там...


 
Виж целия пост
# 63
производители сме на официални детски роклички за възраст 0/0,54 см/ до 10г./140 см/. Колекцията "Снежанка" можете да разгледате в нашият сайт www.miss-match.eu. Гарантирано качество, отлични цени. При интерес тел.0888299900
Виж целия пост
# 64
колко е малък света, на нас изпратихте с куриер сатенена закачалка в София.За съжаление ни е малко голяма, но не сме се отказали да поръчаме -само че след време.
Виж целия пост
# 65
За мое огромно съжаление вместо този месец ще се наложи да открием магазина на 1 декември  Sad
Зависими сме защото сме част от търговски комплекс, който все още има нужда от довършителни работи, а на детския кът още не са му дошли големите играчки от чужбина..
цял месец още трябва да чакам, а всичко е абсолютно готово newsm46
Виж целия пост
# 66
Аз винаги съм си мислила, че ако имаш действаш магазин, е много лесно да направиш и онлайн магазин от типа на Данет (shop.danet.bg) или Фемили (http://www.family-bg.com/).
Те ползват безплатен скрипт. Някой трябва да ти направи магазина и после да ти покаже как да си обновяваш инфромацията. А чрез интернет може да стигнеш до много повече клиенти.
Пращаш стоките с наложен платеж чрез куриер.
Виж целия пост
# 67
Аз винаги съм си мислила, че ако имаш действаш магазин, е много лесно да направиш и онлайн магазин от типа на Данет (shop.danet.bg) или Фемили (http://www.family-bg.com/).
Те ползват безплатен скрипт. Някой трябва да ти направи магазина и после да ти покаже как да си обновяваш инфромацията. А чрез интернет може да стигнеш до много повече клиенти.
Пращаш стоките с наложен платеж чрез куриер.


Така, така......само че нашият ще е правен за нас си, а не от готовите......
Виж целия пост
# 68
интересно..много интересно
Виж целия пост
# 69
Хм, да взема и аз да се изкажа Mr. Green
1 Работила съм в Benetton, Massimo Dutti, H&M така че от опит мога да ти кажа, че е най удобно продукта да се предложи по възраст и след това момичешко и момчешко.Разбира се всичко зависи от квадратните метрове на магазина.Хубаво е да има хубаво виждащи се табели с възрастта( например висящи от тавана).
2 Етикетите са от огромно значение.Не ги прави на ръка, по добре ги поръчай отпечатани на дебел цветен картон и съдържанието им да е ясно, за да се ориентират мамите бързо.Хубаво е да оставиш и малко празно място, за да имаш къде да слагаш новите цени при намеленията след края на сезона.На мен като мама ми е много хубаво да знам, че е струвало с 5 евро повече, но съм си го намерила с хубаво намаление.И в крайна сметка купувам много Mr. Green, така че магазините печелят от мен Mr. Green колкото и намаления да правят.
3 Не знам дали ще могат да се сменят или връщат купените дрехи, но за мен това е от огромно значение и от опита ми съм убедена, че ако дадеш тези улеснения на клиентите ще спечелиш много повече отколкото ще загубиш.Аз директно не купувам от места където не ми предлагат тези улеснения.Просто трябва ясно да определиш в какъв срок може да се прави( ако излиза написано на задната страна на касовата бележка още по добре) и по какъв начин.Примерно ако е купено в брой, смените и връщането става в брой.Ако е купено с кредитна карта смените или връщането става с кредитната карта.
4 Относно задържането на вниманието на децата.Канапенце задължително.Ако сложиш една Play station успеха ти при момчетата е сигурен PeaceА за момичетата някакъв вид дизайнерска игра.Например кукли с много различни дрехи, ще видиш как ще се вживяват в ролята Mr. Green, сигурна съм.Ако имаш място( дори и да е в склада) за едно уредче за затопляне на бибероните ще е много хубаво.Мамите ще са ти благодарни, създаваш доверие с тях и ще повторят идването.
5 Относно крадците.Ами аларма на всяка дреха.Ако можеш да си го позволиш де.
6 И разпределението на мебелите да позволява свободното минаване на детските колички.Иначе на мамите ще им е мъка.Много е изнервящо да буташ количката и да не знаеш от къде да минеш.Случи ми се два пъти и повече не влезнах в тези магазини.
7 Това за продаване по интернет е много добра идея.
8 Усмивка и лъчезарност е задължителна за всеки клиент.И едно благодаря накрая Mr. Green.Може да звучи глупаво или подразбиращо се от самосебеси, но е тайната на успеха.Клиента винаги е прав( дори и да ти се иска да го изгониш, защото ти се качва на главата).
За сега това се сещам.Стискам палци начинанието ти да успее.

Виж целия пост
# 70
Страхотен и полезен отговор..благодаря ти от сърце! Hug
Виж целия пост
# 71
И аз ще се включа в темата че ми стана интересно....
Виж целия пост
# 72
Цитат
Ако е купено с кредитна карта смените или връщането става с кредитната карта

Не при всяка карта може да се върнат парите по този начин, т.е. през терминала. Но пак вариант е да се върнат в брой.
Виж целия пост
# 73
pishi mi ti na li4ni kogato si svobodna
Виж целия пост
# 74
Едно момиче, моля те пиши на лични къде ти е магазина! Praynig Praynig
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия