АЙКО - мошеници и грубияни !

  • 104 272
  • 138
# 90
В Люлинското Айко след промените може да се каже , че мебелите вече са сведени до минимум.
Сега на първия етаж са само предмети за декорация, тъкани, сервизи лампи и т.н.
На втория етаж са сгъчкани детски стаи, кухни, спални, холове,мека мебел,маси, антрета, бани и т.н-избора значително е намалял.

Преди разнообразието на мека мебел ми правеше добро впечатление , както и повече от 12 детски стаи/сега са 3/.

Незнам къде им изчезнаха всичките мебели и не се ли опитват с тези си предмети за декорация и битовизми да се преборят с навлизащата на пазара Икеа.
Виж целия пост
# 91
...да се преборят с навлизащата на пазара Икеа.
До колкото съм запозната,на пазара в България все още няма ИКЕА,така че няма с какво да се борят.А и политиката на ИКЕА е съсвем друга,но какво да обеснявам на БЕЗПРОСВЕТНИТЕ.
Недоволни клиенти ще има винаги и навсякъде,само че е пошло и липса на възпитание и култура да нападате толкова грубиянски и вулгарно.
Аз лично съм един от доволните клиенти и не се стремя да нападам,когато има проблем а да се опитам да го разреша,така че да няма обидени и недоволни.Така все пак постъпват възпитаните хора Mr. Green
Виж целия пост
# 92
....аха, и ако, като възпитан човек, се бе постарала да прочетеш темата, преди да констатираш, щеше да видиш, че недоволството на мнозина произлиза точно от неадекватното поведение на магазина, когато сме се опитали "да разрешим проблема" и сме се обърнали като клиенти към тях. Но като навсякъде - зависи кой с какъв аршин мери и от каква камбанария.

...  и понеже се разграничаваш от безпросветните, добре е да знаеш, че думата е "обяснявам", а не
.......но какво да обеснявам на БЕЗПРОСВЕТНИТЕ.
Виж целия пост
# 93
На скоро случайно попаднах на обява, чрез която АИКО се опитва да намери човек, отговарящ за рекламациите - до тук добре. Другата му отговорност обаче е участие в монтажи. Какво ни говори това - Проява на воля за справяне с рекламациите, обаче между другото!!!
Виж целия пост
# 94
На скоро случайно попаднах на обява, чрез която АИКО се опитва да намери човек, отговарящ за рекламациите - до тук добре. Другата му отговорност обаче е участие в монтажи. Какво ни говори това - Проява на воля за справяне с рекламациите, обаче между другото!!!

Според мен отговарящия за рекламациите би трябвало да е в час с нещата, съответно да разбира от монтажа, за да може адекватно да реагира и на рекламациите.
Виж целия пост
# 95
Или най-вероятно да е монтажист, който да ходи на адреса с рекламация и да оправя бакиите.
Виж целия пост
# 96
За протокола,преди да седнете да нападате някоя фирма,научете името и.
Пише се АИКО,а не АЙКО Naughty
Тук не сме се събрали да обсъждаме правописа. Коментарът ти е меко казано неуместен!

Преди 6 м. им се обадихме за рекламация на кухнята. Казаха, че ще изпратят човек. Дойде един тип брадясал, неугледен и съмнително изглеждащ. Гледа каквото гледа и започна да цъка и да клати глава... след 10 мин. си тръгна като ни каза, че ще предаде на колегите си и ще свикат някаква комисия, която евентуално пак ще дойде да огледа... След 6 месечно чакане, днес пак им звънях и ме караха 4 пъти да обяснявам за какво става въпрос. "Ще ви се обадим до края на деня" - не се обадиха, аз звънях. "Ей сега след пет мин. ще ви се обадя" - пак никой. "Предала съм на колегата" - пак нищо. Отбиваха номера за да свърши работния ден, това ми е ясно. Най-накрая се обади един господин, много любезен (не очаквах между другото). Пак разказах какъв е случая, за господина който идва преди 6 м. и т.н., но какво се оказва. Те въобще не са регистрирали обаждането (лъжат). Човекът който е дошъл тогава не бил от тяхната фирма, защото не бил с щамповани дрехи на АИКО и не оставил протокол (за протокола е вярно). Едва ли не си въобразявам... много им било съмнително. Питам аз от къде тогава въпросния има адреса и телефона ми и от къде знае какъв е проблема?!?! Абсолютни лъжци! Сега пак ни казаха да почакаме, ще дойдат. Да видим. Този път няма как да кажат, че не съм звъняла, получавам разпечатка на дом. телефон. Ще ги чакам 30 дни както е по закон и после жална им майка.
Виж целия пост
# 97
Аз колкото съм доволна от АИКО, толкова и проблеми съм си имала с тях! Обаче съвсем не съм съгласна с авторката на темата.
Как да ти донесат да видиш нещо, след като ти все пак го виждаш след като има изложбен модел. Разбира да искаш да го видиш, ако го гледаш на каталог. Аз след като съм поръчвала спалня от тях, трябваше ли първо да ги накарам да ми я разглобат в магазина за да я вида... При доставка ако видиш, че има проблем тогава правиш рекламация! Аз съм правила така и то не веднъж и не съм имала проблем при замяна на продукта! Какъв е проблема, че са те разкарали до магазина ли? Или че не са ти дали да паркираш на служебно място? Наистина им куца обслужването, но чак пък да слагаш такива определения като некъдърници...  Rolling Eyes Малко преувеличаваш нещата! Пак ти казвам, не съм техен защитник и аз мога да изпиша доста с проблемите които съм имала с тях за една врата на гардероб. Обаче такива крайни изказвания като твоето мнение не мога да разбера!
Виж целия пост
# 98
Здравейте, виждам че отдавна не сте писали в темата, а аз я следя доста отдавна и въпреки, че знаех,че трябва да имам едно на ум все пак си купих мебели за баня от там.
Дойдоха да монтират мебелите двама мъже, които още на вратата ме посрещнаха с думите" Ние монтираме кухни, такова нещо монтираме за пръв път."  #Crazy И на мен ми призля. Монтираха те каквото монтираха ,аз ги оставих с майка ми.
 Всичко беше нормално докато не видях, че водата от мивката тече долу в шкафа  #2gunfire А освен това и шкафът се е е подул от водата.
Днес им се обади приятелят ми и обещаха, че " ще предадат на колегите" , на второто обаждане казаха, че ще дойде човек до 5 следобяд, днес. Чакам ги да видя кога ще дойдат, дали ще дойдат и какво ще направят. Мисля си че ще трябва да се оправяме сами, дано го оправят  : Praynig.

Искам да попитам Люта чушка - пиперлийка какво е станало с тяхната кухня, има ли някакъв резултат, искрено се надявам да е положителен. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 99
Извинявай за тъпото питане, ама те и водопроводните работи ли са обещали да ви свържат? Вързани ли са изобщо, та се изливат така в шкафа? На нас като ни монтираха кухнята, свързването на мивка, кранчета, ни го оставиха на нас.
Виж целия пост
# 100
Момичета, не мога да разбера, защо се доверявате на тази фирма newsm78
Колкото е по-голямо производството, толкова е по-голяма възможността да сте прецакани. Става дума за Бг.
Аз пари за ПДЧ не давам!
Виж целия пост
# 101
За протокола,преди да седнете да нападате някоя фирма,научете името и.
Пише се АИКО,а не АЙКО Naughty
Тук не сме се събрали да обсъждаме правописа. Коментарът ти е меко казано неуместен!

Преди 6 м. им се обадихме за рекламация на кухнята. Казаха, че ще изпратят човек. Дойде един тип брадясал, неугледен и съмнително изглеждащ. Гледа каквото гледа и започна да цъка и да клати глава... след 10 мин. си тръгна като ни каза, че ще предаде на колегите си и ще свикат някаква комисия, която евентуално пак ще дойде да огледа... След 6 месечно чакане, днес пак им звънях и ме караха 4 пъти да обяснявам за какво става въпрос. "Ще ви се обадим до края на деня" - не се обадиха, аз звънях. "Ей сега след пет мин. ще ви се обадя" - пак никой. "Предала съм на колегата" - пак нищо. Отбиваха номера за да свърши работния ден, това ми е ясно. Най-накрая се обади един господин, много любезен (не очаквах между другото). Пак разказах какъв е случая, за господина който идва преди 6 м. и т.н., но какво се оказва. Те въобще не са регистрирали обаждането (лъжат). Човекът който е дошъл тогава не бил от тяхната фирма, защото не бил с щамповани дрехи на АИКО и не оставил протокол (за протокола е вярно). Едва ли не си въобразявам... много им било съмнително. Питам аз от къде тогава въпросния има адреса и телефона ми и от къде знае какъв е проблема?!?! Абсолютни лъжци! Сега пак ни казаха да почакаме, ще дойдат. Да видим. Този път няма как да кажат, че не съм звъняла, получавам разпечатка на дом. телефон. Ще ги чакам 30 дни както е по закон и после жална им майка.

Регистрирай си рекламацията в техния регистър съгласно ЗЗП.....Питай патило Mr. Green
Виж целия пост
# 102
Извинявай за тъпото питане, ама те и водопроводните работи ли са обещали да ви свържат? Вързани ли са изобщо, та се изливат така в шкафа? На нас като ни монтираха кухнята, свързването на мивка, кранчета, ни го оставиха на нас.
Това ми напомня преди години като си монтирахме бойлера един "майстор" ни каза, че ще монтира само ел.частта на бойлера, а ВиК трябвало да я направи водопроводчик.....е това се казва обслужване!
Виж целия пост
# 103
...

Искам да попитам Люта чушка - пиперлийка какво е станало с тяхната кухня, има ли някакъв резултат, искрено се надявам да е положителен. Rolling Eyes
Не съвсем. Смениха 1 стъкло и завинтиха 1 вратичка. Раздутия и обелен плот и вратичката на миялната, която също се разду си останаха за наша сметка макар, че "под секрет" ми казаха, че монтажниците са сгафили... Tired


......
Регистрирай си рекламацията в техния регистър съгласно ЗЗП.....Питай патило Mr. Green
Как? Wink
Виж целия пост
# 104
...

Искам да попитам Люта чушка - пиперлийка какво е станало с тяхната кухня, има ли някакъв резултат, искрено се надявам да е положителен. Rolling Eyes
Не съвсем. Смениха 1 стъкло и завинтиха 1 вратичка. Раздутия и обелен плот и вратичката на миялната, която също се разду си останаха за наша сметка макар, че "под секрет" ми казаха, че монтажниците са сгафили... Tired


......
Регистрирай си рекламацията в техния регистър съгласно ЗЗП.....Питай патило Mr. Green
Как? Wink
Ами отиваш в магазина и направо им искаш регистъра за рекламации /длъжни са по закон да го имат/, там си вписваш претенцията, а най-добре си опиши страданията отделно и ги приложи, че са само едни миниатюрни графички. От този момент нататък си броиш 30 дни, в които трябва да ти се разреши проблема - ако не стане - КЗП. Щото иначе винаги могат да се правят на разсеяни - както и се е случило и да не можеш да докажеш че си правила рекламация.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия