преди 1 година закупихме телевизор 29'/гаранция 1 година/. След известно време този прекрасен телевизор започна да образува цветни петна по кинескопа и се изкривява геометрията. Обадих се в двата сервиза подадени ми любезно от централата на Филипс България и в двата сервиза любезно ми обясниха, че телевизорът трябва да се занесе при тях за да се извърши гаранционното обслужване /нали съм млада дама, господата бяха много любезни/. Моят мъж и един приятел натовариха телевизора /тежи доста/ и го занесоха до сервиза.
Там обаче любезността, която аз срещнах по телефона се изпарява доста бързо, посреща ги някакъв кисел човечец и приема телевизора за да се провери какъв му е проблема, като отговаря че след около седмица ще се обади да ни информира какъв е проблема /това се случва в средата на август/. Две седмици никаква вест от този сервиз. Решаваме ние на третата седмица да се обадим, за да видим какъв е проблема и намерили ли са решение. От сервиза отговарят няма никакъв проблем - добре де, а поне геометрията оправихте ли? - Ами елате след два дни, ще е готов. И след два дни се оказа че тези симпатяги въобще не са го погледнали и че нямало питан, а изкривяването в геометрията е в допустимите граници ?!?!? Да де ама докато е още в сервиза петната се появяват и този път техника няма как да каже - е няма петна. Та телевизора остава там още 2 седмици, докато се достави частта поръчана от производителя и се извърши ремонта..... Да ама след тези две седмици телевизора отново е с променена геометрия и отново има петно, което е на друго място този път , кинескопа, който са подменили с нов се оказва нещо крив, а на всичкото отгоре не е сложен вероятно правилно, тъй като когато погледнеш телевизора отгоре има ДУПКА между рамката на кинескопа и останалата част на телевизора, а върха на черешата е, че тази подменена част има гаранция само до края на гаранцията на телевизора, т.е. още месец, но за тази подменена не каква да е част, а кинескоп няма документ с какъв точно произход е, ами може и да е трета ръка при това положение...............
Междувременно се опитвам да се свържа с официалния представител на производителя за България, но от там лицето отговарящо за тези въпроси все го няма или не може да говори в момента.
може ли някой да ме посъветва какво да направя в тази ситуация.