Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво представлява часовникът Mandu и защо не е наличен в специалните предложения?
Какви са проблемите с каталозите и как може да бъдат решени?
Какви продукти можем да поръчаме предварително като топ представители?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво представлява часовникът Mandu и защо не е наличен в специалните предложения?
Часовникът Mandu е предмет на интерес за форумните потребители, но се оказва, че не е наличен в специалните предложения. Въпреки че някои потребители го виждат в каталозите, той не е на промоционална цена. Това предизвиква разочарование сред форумните потребители, които се чудят защо часовникът не е включен в специалните предложения.
-
Какви са проблемите с каталозите и как може да бъдат решени?
Потребителите се оплакват от проблеми с каталозите, включително получаване на каталози на чужди езици, объркани страници, и дори получаване на повече каталози от очакваното. Съветва се да се отправи оплакване до Ейвън относно състоянието на каталозите и да се избягва разпространяването на каталози, които не отговарят на очакванията на клиентите.
-
Какви продукти можем да поръчаме предварително като топ представители?
-
Как да разбера състоянието на моята пратка в AVON?
-
Какви са препоръките за връщане на продукт, когато цветът не съвпада с каталога и клиентката не го иска?