Скъпи магазини- лошо обслужване

  • 21 240
  • 224
# 120
Случвало ли ви се е да ви обслужат зле до толкова,че да ви се развали деня?Разбира се! Ние живеем в България и тази "тенденция" вместо да  изчезва имам чувството,че се засилва. Най-дразнещото за мен е когато пазарувам в супер лъскави и скъпи магазини,а консултантите там, не стига,че не са компетентни, а са и намръщени и груби! #2gunfire
Пускам тази тема за да споделим за такива магазини ,най-малкото за да ни олекне и да предотвратим бъдещи неприятни преживявания за другите мами и дано най-после се научат тези търговци,че КЛИЕНТА ВИНАГИ ИМА ПРАВО Naughty
Последната ми шокираща случка беше в магазина Бюти зон в Мол-а  на Стамболийски. Участвах там в една томбола и ми изпратиха меил: Честито вие печелите парфюм Thierry Mugler - специална опаковка! Щастлива отидох да си взема наградата и отношението беше безобразното едно пренебрежение, чак да ти стане неудобно,ч е идваш да си вземеш печалбата.И какво мислите??? Shocked Тестерченце - ЦЕЛИ 2 милилитра!!!Тези хора за какви ни мислят????!!!Ядосах и казах,че изобщо не го искам и повече в този магазин, въпреки,ч е съм си пазаряла повече няма да вляза  #Cussing out Чакам да споделите и вие
по принцип това е подвежда6та реклама, не знам дали в бг е наказуема, но в някои страни има бърза съдебна процедура по този параграф и глобите са доста солени....Съответно, като пусне6 рекламация в магазина,  веднага ти ре6ават проблема, за6тото не е в техен интерес да се раздухва.... и да се стига до глоба...
Виж целия пост
# 121
Иман, извинявай, ама как да ги наричам продавачките, че да се вижда ясно колко ги уважавам?
Кажи ми име за тази позиция, което да е достатъчно авторитетно и да лъха на талази моята учтивост и респект?


Консултанти???!!! Mr. Green

Впрочем, за да бъда безкрайно ясна, казвам - доволна съм от обслужването там, където пазарувам.

И категорично заявявам, че ни един консултант- мъж или жена - не се е държал непрофесионално.

Дори съм го казала много по-горе в темата.Похвалила съм ги даже.Ама...кой да чете.

Явно някоя т.нар от теб продавачка така те е насолила щом още ти държи и си го изкарваш тук, Клонка  Laughing

Ей това изречение по-горе е дотолкова безумно лишено от здрав смисъл, че ще кажа само едно:"Ако нормален, уважаващ себе си човек вярва, че продавач може да го "насоли", значи или живее в някакво село, където магазинерът е бог в единствения "Смесен магазин", или е време да иде да се прегледа.
Виж целия пост
# 122
как трябва да се сържи една продавачка, за да ви хареса обслужването ?

ето един пример - канена съм на сватба. тръгвам да си търся тоалет, но изобщо нямам идея какво точно търся. влизам в един магазин и ме послеща едно много мило и усмихнато момиче. пита ме какво търся и аз съответно и обяснявам за какъв повод ми трябва тоалет. момичето ме изгледа от глава до пети и ме помоли да изчакам 5 минути. след тези 5 минути тя се появи точно с два тоялета, които бяха наистина невероятни и ми ставаха точно. купих единия и си тръгнах.

ЕТО ТОВА ЗА МЕН Е ЧУДЕСНА ПРОДАВАЧКА. от тогава при всяко обикаляне по магазините задължително минавам и си купувам нещо от там  Peace спрях да ходя от половин година, защото момичето е излязно по майчинство и бяха сложили една киселица да я замества  Crossing Arms
Виж целия пост
# 123
Ще перифразирам една поговорка  "клонка по гръб не пада" Simple Smile Готова е да изпише сума ти неща, за да не съм груба и да ги нарека глупости, но да ни убеди колко е велика. Халал

А по темата за оплакванията, в повечето големи магазини има книга за похвали и оплаквания и знам, че се четат от управителите, обикновено има ефект. Аз лично съм писала в книгата на Метро и от моя позната знам, че е имало санкция за девойката, която се държеше изключително невъзпитано и арогантно.
Виж целия пост
# 124
Брееей, интересна темичка сте подхванали. Доста поизчетох, но и доста пропуснах за което моля да ме извините.
Какви изводи си направих общо взето - недоволството от обслужването на продавачки в скъпите магазини е повсеместно. Че и в не толкова скъпите е често срещано явление. Мда. Лоша работа.
В същото време обаче същите тези , които предизвикват недоволството ни , се оказват от другата страна- те са мили, добри и по всяка вероятност - доста добре платени. Мда. Чудесно.

Колко е така и дали е така - не знам, но със сигурност знам, че мястото на един продавач-консултант е точно до вратата на магазина . Посреща, изпраща и помага при избора на тоалет. За всеки магазин се отнася. А  колко и дали има маркови магазини в Бг. като цяло-  това е друга тема Wink

Всеки уважаващ себе си дизайнер не би допуснал продавач-консултанта в бутиковият му магазин да облича дреха (на работното си място) от колекцията , която предлага в момента . Би направил поне два вида униформи на същите тези продавач-консултанти.  Wink

Та....за какво е спора фактически? Thinking
Виж целия пост
# 125
Цитат
Ще перифразирам една поговорка  "клонка по гръб не пада"  Готова е да изпише сума ти неща, за да не съм груба и да ги нарека глупости, но да ни убеди колко е велика. Халал

Няма да сложа емотикон, но съм съгласна с написаното. От възпитание ще прекратя за себе си задочния диалог с една дървена тьотка.. Явно е хванала мъжо си с някоя продавачка, та къде, къде хайде у форума ще си избива личните трагедии..
Виж целия пост
# 126
Няма да цитирам горното мнение, но ще кажа само едно- вие, хора, не сте наред ooooh! ooooh! ooooh!
Виж целия пост
# 127
И аз мислих,четох,препрочитах и стигнах до същия извод.
Виж целия пост
# 128
Няма да сложа емотикон, но съм съгласна с написаното. От възпитание ще прекратя за себе си задочния диалог с една дървена тьотка.. Явно е хванала мъжо си с някоя продавачка, та къде, къде хайде у форума ще си избива личните трагедии..
Страхотно възпитание,няма що.В стил ''Женския пазар''.Дай някоя по-бутикова фраза.
Виж целия пост
# 129
Била съм продавачка преди години. Тогава можехме да обличаме част от дрехите за реклама, както и пазарувахме с намаление от 50%. Говоря за голям столичен магазин, който още съществува.

Това, че някой е продавач, не значи че мизерства. Повечето сигурно живеят с родителите си и заплатата им е само за дрешки и т.н. Поне с отношението си към клиента не виждам да са заинтригувани да правят оборот за по- висока заплата и да издържат къща.

Вейдър, униформи newsm78  По бутиците имат стандарт за обличане, например не може къса пола, голямо деколте, ако си с пола, задължително чорапогащник, затворена обувка, без дънки...но не се е стигнало до униформа.

baby, няма да кача клипчето, че току виж някой се разпознал и настана форумска война Mr. Green
Виж целия пост
# 130
Няма да цитирам горното мнение, но ще кажа само едно- вие, хора, не сте наред ooooh! ooooh! ooooh!

верно не сте наред ooooh!



нямам оплаквания напоследък от лошо обслужване в скъп магазин

особено пък в Бюти зоната на Стамболийски
внимателни са момичетата,отзивчиви
някой спомена момчето-педито,--екстра се справя момчето,работи с желание Peace






Виж целия пост
# 131
как трябва да се сържи една продавачка, за да ви хареса обслужването ?

Първото,което ми идва на ума е когато влезне клиент в магазина да не го оглежда от глава до пети как е облечен и това да определя нейното по-нататъшно отношение към него!
Виж целия пост
# 132
Нямала съм такива проблеми, но и не обичам да се размотавам по магазините. Влизам,харесвам и купувам. Ако ми се случи да попадна на отношение като по горе описаното ще вдигна скандал и ще се оплача на управителя.
Виж целия пост
# 133
Аз също работя с клиенти и скоро си мислех,че ако започна да се държа като арогантна продавачка доста ще си улесня живота Wink Че какво по-хубаво да си изкараш лошото настроение на някой нищо неподозиращ непознат клиент,а не цял ден да се усмихваш през зъби на някакви случайни хора ,осмелили се да те откъснат от любовното романче,което четеш от 2 години насам ( постигнала си голям напредък, вече си стигнала до 5 стр.),а после като се прибереш вкъщи да се цупиш на любимите същества. Mr. Green
Виж целия пост
# 134
Вейдър, униформи newsm78  По бутиците имат стандарт за обличане, например не може къса пола, голямо деколте, ако си с пола, задължително чорапогащник, затворена обувка, без дънки...но не се е стигнало до униформа.
Всъщност се опитах да кажа, че е доста по-удачно да има специално облекло (униформата я използвах като синоним в случая Wink) за продавач-консултантите. Пак дизайнерско, но не и нещо което се предлага и на клиентите. Би трябвало, според мен, да е така, но уви- не е.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия