Скъпи магазини- лошо обслужване

  • 21 277
  • 224
# 135
Нямам случай когато да съм влезнала в скъп магазин....и на среща да получа лошо обслужване! Naughty
Такъв филм нема при мен!
Вие к'во толкоз ги прайте тез продавачки,че те така ви се отплащат незнам!
Ама аз където и да вляза,заебават другите клиенти и насочват цялото си внимание само към мен! smile3534
Защото не ги третирам като продавачки! Wink
А за продавачките във евтините магазини...там какво!Много ли са добри!А? Crazy
Те пък реагират само ако има бонбен атентат! Joy
Виж целия пост
# 136
Те пък реагират само ако има бонбен атентат! Joy
Аааа, на бонбен атентат всеки реагира! Crazy Mr. Green
Виж целия пост
# 137
Нямам случай когато да съм влезнала в скъп магазин....и на среща да получа лошо обслужване! Naughty
Такъв филм нема при мен!
Вие к'во толкоз ги прайте тез продавачки,че те така ви се отплащат незнам!
Ама аз където и да вляза,заебават другите клиенти и насочват цялото си внимание само към мен! smile3534
Защото не ги третирам като продавачки! Wink
А за продавачките във евтините магазини...там какво!Много ли са добри!А? Crazy
Те пък реагират само ако има бонбен атентат! Joy

Ти си гъзарка. Ние с теб не може да се мерим.

Иначе за бонбен атентат аз не съм чувала. Това някаква нова мода ли е?
Виж целия пост
# 138
Мария Лу, според мен продавачка в скъп магазин ( асистент, консултант и както там е политически коректно да се нарича) на първо място трябва да разбира от мода и да я обича. После да има съответния вид, доказващ таз' обич.  Една Ъгли Бети не може да ме спечели за каузата на каквато и да е марка, нито бих й се доверила да ме консултира.  Не говоря за манекенки - продавачката може да е и  100 кг и пак да има присъствие на човек, който разбира от мода и я репрезентира. Образование в сферата на продажби и мода задължително също така. Познания по 'психология на продажбите" ( има ли такава..) т.е отношение към клиента, спецификите на комуникация и пр.  Аз лично очаквам консултиране, което да ме провокира не към купуване, а към нови избори, подходящи за мен.

Накои продавачки притежават инстинктивно такива умения - например, наскоро бях в София и си купих сутиен от модел, който никога не бих могла да предположа, че е подходящ за мен. Продавачката ( малко магазинче) беше 'проста жена', но ме убеди да пробвам, след което се оказа, че съм правила грешка в избора на сутиени повече от 2 десетилетия.
Такъв инстинкт, обаче, не е достатъчен за по-сериозни магазини, марки и тн.
Виж целия пост
# 139
Lennie, благодаря ти, че ми отговори.
Виж целия пост
# 140
Мда. Изчетох всичко и....мда. Оформят се два полюса в проблема:
1. Надути продавачки, които си мислят, че правят лична услуга на клиента. и
2. Надути купувачи/ки, които си мислят, че са хванали Господ за шлифера.
А истината е някъде по средата. Първо /мое собствено мнение, не ангажирам никого с него/, че продавачка е тази, дето ви тегли 1 кило сирене в кварталната бакалия. Тия в скъпите магазини са КОНСУЛТАНТКИ. Т.Е. трябва да знае до най-малката подробност какво продава и на кого го продава. Второ - те също са хора/продавачките, де/. И аз съм била от другата страна на щанда и знам какво е да работиш с разни комплексирани надувки, дето си пазаруват "маркови" парцалки да се гъзареят пред любовници/колеги/приятели........Тъй че, изводът е един - независимо от коя страна стоите, не забравяйте възпитанието си. Първото и най-задължителнои за двете страни си е усмивката. Ама искрена, не гримаса като от зъбобол. Усмивката успешно замества и най-любезното "Добър ден". Следва въпросът "Мога ли да ви помогна?" и ако отговорът е "Не" - тихо и незабелязано оттегляне встрани. И задължителното "Довиждане и заповядайте отново!", макар клиентът  да си е тръгнал с празни ръце.
П.С. И моля, не ме нападайте. Както казах - лично мое мнение.
Виж целия пост
# 141
Мда. Изчетох всичко и....мда. Оформят се два полюса в проблема:
1. Надути продавачки, които си мислят, че правят лична услуга на клиента. и
2. Надути купувачи/ки, които си мислят, че са хванали Господ за шлифера.
А истината е някъде по средата. Първо /мое собствено мнение, не ангажирам никого с него/, че продавачка е тази, дето ви тегли 1 кило сирене в кварталната бакалия. Тия в скъпите магазини са КОНСУЛТАНТКИ. Т.Е. трябва да знае до най-малката подробност какво продава и на кого го продава. Второ - те също са хора/продавачките, де/. И аз съм била от другата страна на щанда и знам какво е да работиш с разни комплексирани надувки, дето си пазаруват "маркови" парцалки да се гъзареят пред любовници/колеги/приятели........Тъй че, изводът е един - независимо от коя страна стоите, не забравяйте възпитанието си. Първото и най-задължителнои за двете страни си е усмивката. Ама искрена, не гримаса като от зъбобол. Усмивката успешно замества и най-любезното "Добър ден". Следва въпросът "Мога ли да ви помогна?" и ако отговорът е "Не" - тихо и незабелязано оттегляне встрани. И задължителното "Довиждане и заповядайте отново!", макар клиентът  да си е тръгнал с празни ръце.
П.С. И моля, не ме нападайте. Както казах - лично мое мнение.
Е,аз не само че не бих те нападнала,ами направо се съгласявам с теб Peace
Виж целия пост
# 142
Нямам случай когато да съм влезнала в скъп магазин....и на среща да получа лошо обслужване! Naughty
Такъв филм нема при мен!
Вие к'во толкоз ги прайте тез продавачки,че те така ви се отплащат незнам!
Ама аз където и да вляза,заебават другите клиенти и насочват цялото си внимание само към мен! smile3534
Защото не ги третирам като продавачки! Wink
А за продавачките във евтините магазини...там какво!Много ли са добри!А? Crazy
Те пък реагират само ако има бонбен атентат! Joy

Ти си гъзарка. Ние с теб не може да се мерим.

Иначе за бонбен атентат аз не съм чувала. Това някаква нова мода ли е?

М да...нова дума е! JoyИдва от ''бонбони''! rotfImbo rotfImao
Брех,чиляка да не сгреши....и са го бастисали! Crazy
Ама поне и аз се посмях на себе си.... hahaha

И не е нужно да се мерите с мен бре...просто бъдете човечни с продавачките,те ще ви отвърнат със същото!Ако са ви наредили нещо,значи е имало защо!
Виж целия пост
# 143
Djane освен с теб да тръгнем по скъпите магазини,какво ще кажеш  Mr. Green?
А конкретно на въпроса ти да отговоря с въпрос.Като какви ги третираш като първи дружки ли?Не е заяждане просто питане.
Иначе продавачките в евтините магазини...и те си имат кусури.
Виж целия пост
# 144
Няма значение дали магазина е евтин или скъп, обслужването винаги трябва да е на ниво! А не да те гледа кисело продавачката и да пуфти като помолиш от пробната да ти донесат нов номер! Или да търчи запахтяна от другия край на магазина с настойчив тон да обяснява, че имало всичко изложено и да не разгъваш подредените дрехи от рафтовете.  Crossing Arms Все едно много ще се преумори милата да сгъне 2 блузки. Много мразя също така като се лепнат за мен и почнат да ме следват като сянка. И да ме питат дали търся нещо конкретно.  ooooh! Един добър продавач трябва да си върши работата дискретно. Да откликне когато искаш помощ от него, но и да не се натрапва.
Виж целия пост
# 145
Обикновено колкото по-скъп е магазина, толкова по-големи тъпачки работят там. Лично познавам 2 такива, които постъпиха на работа в такъв магазин, за да си намерят богати съпрузи. Намерили къде да търсят ...

Намират, намират....

По темата - не мога да си спомня за отблъскващо отношение на продавачки в скъпи магазини.
Виж целия пост
# 146
Дали е в скъп или в евтин магазин, няма никакво значение. Хората с по- малко пари да не би да заслужават по- лошо отношение?! Naughty Отношението трябва винаги да е на ниво, но разбира се двустранно. Продавачката е сложена там, за да съумее да продаде на всеки влезнал по нещо, а това няма как да стане, ако не може да проведе нормален разговор. Иначе нейната роля се обезсмисля и спокойно във всеки магазин могат да сложат по един автомат за самотаксуване. Отделен е въпросът, че има и клиенти, които си мислят, че слънцето изгрява заради тях.  #2gunfire Била съм свидетел на доста такива случки, чак да те хване срам, заради някой Бай Ганьо!  Crossing Arms
Виж целия пост
# 147
Мария Лу, според мен продавачка в скъп магазин ( асистент, консултант и както там е политически коректно да се нарича) на първо място трябва да разбира от мода и да я обича. После да има съответния вид, доказващ таз' обич.  Една Ъгли Бети не може да ме спечели за каузата на каквато и да е марка, нито бих й се доверила да ме консултира.  Не говоря за манекенки - продавачката може да е и  100 кг и пак да има присъствие на човек, който разбира от мода и я репрезентира. Образование в сферата на продажби и мода задължително също така. Познания по 'психология на продажбите" ( има ли такава..) т.е отношение към клиента, спецификите на комуникация и пр.  Аз лично очаквам консултиране, което да ме провокира не към купуване, а към нови избори, подходящи за мен.

Накои продавачки притежават инстинктивно такива умения - например, наскоро бях в София и си купих сутиен от модел, който никога не бих могла да предположа, че е подходящ за мен. Продавачката ( малко магазинче) беше 'проста жена', но ме убеди да пробвам, след което се оказа, че съм правила грешка в избора на сутиени повече от 2 десетилетия.
Такъв инстинкт, обаче, не е достатъчен за по-сериозни магазини, марки и тн.

и да взима поне 1200 лв
Виж целия пост
# 148
КЛОНКА, имаш зашеметяващ аватар и подпис!

Сикрет, не виждам защо един консултант в 'скъп' магазин да не получава 1200 лева. ( що реши 200..  Laughing)
Виж целия пост
# 149
КЛОНКА, имаш зашеметяващ аватар и подпис!

Сикрет, не виждам защо един консултант в 'скъп' магазин да не получава 1200 лева. ( що реши 200..  Laughing)


Благодаря.

1200 е нормална заплата за персонала на един изискан бутик.
При определени обстоятелства и процент се включва.

Консултантите трябва да са добре поддържани, а това става с пари. Не е достатъчно само да им дадат дрехи за обличане, всичко във вида им трябва да е безупречно, защото клиентите им очакват това.

Шеметната хубост не е задължителна Mr. Green
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия