Анулураните полети

  • 1 970
  • 20
# 15
аз съм си реШила проблема радикално: зимата за София не пътувам (особено пък с дете)
то си е направо Шестица от тотото да заминеШ в двете посоки по разписание

на мен ли4ният ми рекорд е пътуване 3 дена Милано _ София (една от ноЩите приспиване в БудапеЩа)
Виж целия пост
# 16
Майка ми вчера пътуваше за Бг. Кацнаха в Солун. 2 часа чакали евентуално да излетят в посока София, но уви. След това ги натоварили на автобус и след и след 7  часа благополучно пристигнали в София. На границата бг митничарите ги държали 2 часа  Shocked , за разлика от гърците, които не им създали никакви проблеми и преминали за 20 минути.
Аз съм пътувала един единствен път зимата за Бг и кацнах вместо в София в Пловдив, естествено поради мъгла. Никага, ама никога повече няма да пътувам зимата за Бг. Дано и да не ми се налага  Praynig .
Виж целия пост
# 17
И аз като gioia отдавна се отказах да пътувам до БГ през зимата. Никога не съм имала проблеми със зимните полети, но не ми харесва България през зимата. Сега обаче съм доста притеснена защото чакам гости, а разбрах че през последните дни пак е имало много отменени полети.
Лени, обезщетението се полага при закъснения още над 2 часа, но тънкият момент е че то трябва да е по вина на авиокомпанията. (И ако компанията не е Алиталиa, защото те си имат свои правила, които стоят над тези на европейския парламент, а и защото каквото и да се каже за Алиталиa, все ще е лошо.  #Cussing out) Ако обаче причините са във времето, никoй няма да те обезщети, та ако ще и 3 денонщия да чакаш.
Виж целия пост
# 18
рали, на летището имаше един плакат с правата на пътнците.
мъжът ми си записа адреса на сайта.
след 6ч. престой имате право на обезщетение.
една мацка от нашия самолет взе адресите на всички, за да пише на авиокомпанията, но още нямаме вест от нея.
както и да е - аз не бих оставила 23 часово пътуване, неведение и пр. просто така.

Няма да го оставя
направила съм вече първи стъпки

за съжаление май няма много какво да се изисква от тях
според регламента от 2005, който регламентира правата на пътниците
при форсмажорни обстоятелства (май мъглата е) компанията не дължи обезщетение за пътуването, освен ако не им докажеш че поради закъснението, пътуването е загубило смисъла си.
В случая това, което не са спазили е задължението да нахранят пътниците.

И аз избягвам да пътувам до София през зимата, но не винаги зависи само от желанието.
Виж целия пост
# 19


И аз избягвам да пътувам до София през зимата, но не винаги зависи само от желанието.

то е ясно..
Виж целия пост
# 20
Ами аз съм луда по ски спорта и зимата няма да ме спре да не летя, дали ще е България или друга снежна дестинация, проблемите са едни и същи  ooooh!
Аз си мисля, че travel insurance покрива разходите при подобни случаи, ако авиокомпанията не ги поеме или греша Thinking Нервите си остават за наша сметка, разбира се.
Vjara, ние февруари летим с Алиталия  Crazy Риск печели, риск губи ... Миналия февруари бях с тях, имаха си проблеми и бях много недоволна, но няколко месеца по-късно ми се наложи да пътувам с АА, е те поведоха първенството  ooooh! Та, за успокоение, винаги има и по-зле  Laughing
Kalina, Wizz Air веднъж канселираха полет, с който щяхме да летим, пак февруари беше  Tired Но не поради лошо време и аз не знам защо. Направиха го няколко дни преди полета и ни информираха по имейла. Но имаше пътници, които въобще не информираха  Whistling След това ни пренасочиха към други техни полети, 1-2 дни по-късно или по-рано. Съответно върнаха парите на тези, които новите дати не ги устройваха.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия