Кутийката - с променена холограма. Отидох в аптеката, откъде го купих. Обадиха се на един от дистрибуторите по веригата. Имаха готов отговор, че холограмата е сменена - да не се тревожим. Обаче обещаха да направят проба на веществото. Разбира се, не пропуснаха да се усъмнят в корекността на недоволния клиент, дето вместо да си чати на топло у нета, ходи да се разправя като идиот.
Разбрах, че първичните дистрибутори, или разфасовчици - са 2 бр.
Дистрибуторът на опаковката на въпросния проблематичен екземпляр е:
"Цинтамани" България
ЕТ "Цитросепт - Снежа Хростова", Ямбол, бул. "Ал. Стамболийски" 75, факс: 046 31 234, тел.: 0887 67 13 57. Кръгла холограма, малко по-дървена на вид от другата.
"Другият" дистрибутор е:
"Цитросепт" ЕООД" , Ямбол, бул. "Ал. Стамболийски" 75/1/1, факс: 046 631 234, тел.: 0887 67 13 57. Четвъртита холограма.
Надлежно уведомих "Господари на Ефира." Там особена надежда обаче не храня. Сега отивам да пиша на Норвежеца. Ей тъй, от любов към спорта.
РЕДАКЦИЯ: Изненада!!! Не мога да открия ел. адреси на производителя. Продължавам обаче да търся.
Междувременно, който си купува, да гледа шишенцето на светлина - трябва да е бистро и да е леко гъсто. Т.е. да не се клати като чиста водица.
Поздрави.
BG-Mamma:
за по-голяма прегледност копираме тук отговора на официалния представител и вносител на продукта Цитросепт за България.
При възникването на каквито и да било въпроси и съмнения относно продукта, може да се свържете с д-р Христов на тел. 046631234; 0887671357 и e-mail: citrosept@abv.bg
В течение на последните години наистина бяха направени някои промени в етикета, но те са с цел да се отрази реалното наименование на фирмата дистрибутор (която от "ЕТ Цитросепт" се пререгистрира на "Цитросепт ЕООД") и за да спазят изискванията на "Наредбата за етикиране на храните и хранителните добавки", както и на реалния производител, в случая - от Цинтамани Норвегия, в Цинтамани Полша.
Промени бяха направени и в холографския стикер, който от лятото на миналата година вече не е кръгъл, а е с квадратна форма, освен това вече не се залепя, т.е. вече не е стикер, а се поставя с топъл печат, така, както е при новите банкнтоти. Изображението обаче, остава същото - жена в лотос. От декември миналата година беше добавено и термосвиваемо фолио върху капачката на флакона - с тъмно-вишнав цвят и с надпис "ЦИТРОСЕПТ", присъства и жената в лотоса (тя е лого на Цинтамани). Цитросепт пристига в България в етикирани флакони (от съображения за намаляне на обема на товара при транспортиране) и тук се опакова и се поставя упътването. Абсолютно невъзможно е на практика да се допусне някакво отклонение от качеството на продукта.
Както всяка фирма и Цинтамани Бялгария и Цитросепт ЕООД имат право на промяна в имиджа на стоката. Действително в момента е възможно на пазара да има и Цитросепт с кръгъл стикер на опаковата и без защитно фолио на капачката, но неговия произход е същия, както на по-новите партиди и разлика в съдържанието няма. На практика в по-големите градове, продукта от предишни партиди - без защитно фолио и с кръгъл стикер се е изчерпал, тава ще стане съвсем скоро и в по-малките населени места, тъй като потреблението и много засилено.
Действително Цитросепт е вискозна, но бистра течност със силно горчив вкус и кисел характер, а изходната суровина е Цитрицидал - така, както съм написал в сайта на Цитросепт и в началото на темата за анкетата на Цитросепт в този форум.
На 25 януари проведох разговор с фармацевт относно съмнителен продукт, закупен от аптека в София и моята молба беше да ми се изпрати флакона, опаковката и касовия бон, за да направим анализ, тъй като нашата фирма е силно заинтересована от качеството на продукта, но до този момент не сме получили въпросния флакон. Аз като лекар и подуправител на фирма Цитросепт съм напълно наясно, че нашия продукт се използва и за лечение на здравни поблеми и при деца, а и това беше причината да направим рекламна кампания в сайта на bg-mamma - да дадем повече информация и да внесем яснота относно начините на приложението на този продукт. Ето защо, нашата фирма не може да си позволи никакви компромиси относно качеството на предлагания продукт. Годишното потребление на Цитросепт на пазара в България е от порядъка на 200000 опаковки и от 2003 година до този момент не сме имали подобно оплакване, а освен това служителите на фирмата са редовни потребители на Цитросепт и също не са забелязали отклонение в качествата на продукта. Като лекар консултант на фирма Цитросепт аз ежедневно разговарям с над 100 потребители относно възможността Цитросепт да повлияе на техните оплаквания, но не съм чул оплакване от качеството на продукта.
Ще използвам този форум, за да помоля още веднъж автора на статията за съмнителен продукт (Rookie), да ни изпрати въпросния флакон, опаковката и касовия бон от аптеката от която е закупен продукта, на адреса посочен на кутийката и етикета.
д-р Петър Христов, невролог, специалист по китайска медицина, хомеопатия, мануална терапия: тел. 046631234; 0887671357; citrosep@abv.bg