Нощна тарифа?!

  • 2 936
  • 27
Току що си проверих сметката за ток по телефона. Ужасяващо голяма е  #Crazy #Crazy #Crazy.След това погледнах старата сметка - за месец януари и в нея няма нощна тарифа. Отчетена е само дневна?!?! Да не би тихомълком да са махнали нощната? ?!?!?!
Виж целия пост
# 1
Добре дошла в клуб "Преебани от Енергото".  Сега поеми дълбоко въздух и си сипи чаша студена вода. Това беше.
Виж целия пост
# 2
Не знам дали са махнали нощната тарифа, но и при мен е същото. newsm78
Виж целия пост
# 3
На нас ни смениха електромера наскоро. Новият изобщо не отчита нощна енергия - седи си на 0. Видях инкасаторката, когато засичаше и й обърнах внимание. Тя каза, че щяла служебно да начисли 1/3 от консумацията като нощна, както и щяла да се обади на техниците да го сменят. Е, досега никой не е дошъл да го смени. Очаквам с нетърпение да видя какво ще има да се плаща този месец.  Mr. Green
Виж целия пост
# 4
При нас последните 2 месеца сметките са двойни Sick
Виж целия пост
# 5
Не, при нас си има нощна.
Да не би да ти е от електромера - може да е развален.
Или да е според дружеството, нали сме разделени на райони.
Виж целия пост
# 6
На нас ни смениха електромера наскоро. Новият изобщо не отчита нощна енергия - седи си на 0. Видях инкасаторката, когато засичаше и й обърнах внимание. Тя каза, че щяла служебно да начисли 1/3 от консумацията като нощна, както и щяла да се обади на техниците да го сменят. Е, досега никой не е дошъл да го смени. Очаквам с нетърпение да видя какво ще има да се плаща този месец.  Mr. Green

И на мен ми се случи съвсем същото миналия месец.  Shocked Смениха ни електромера и случайно ми направи впечатление, че няма нито 1 киловат нощна тарифа в продължение на 2 седмици. Ходих два пъти до Енергото да им кажа, но нищо не се случи. Накрая звъннахме на един познат, който работи там като техник, и той дойде да оправи електромера и чак тогава се появи нощната тарифа.
Виж целия пост
# 7
В новите електронни електромери има таймер, който управлява промяната на тарифите. От Енергото слагат нови, но обикновенни електромеханични електромери. При тях управлението на тарифите се извършва от допълнително устройство с часовников механизъм. Обикновенно за едно табло с няколко електромера се слага 1 часовников превключвател. Ако и вие и съседите ви нямате нощно потребление, проблемът е ясен - прекъсната връзка с часовника или повреда в него. Ако сте само вие, търсете вината в елекомера.
Виж целия пост
# 8
Електромерът е нов, а таблото старо. В този случай как стоят нещата  newsm78
Виж целия пост
# 9
Добре дошла в клуб "Преебани от Енергото".  Сега поеми дълбоко въздух и си сипи чаша студена вода. Това беше.
Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 10
Електромерът е нов, а таблото старо. В този случай как стоят нещата  newsm78

Само врачка може да ти каже.

Има една програма за ограничаване на достъпа до измервателните уреди и изместването им на имотната граница. Приеха преди време решение електромерите да са собственост на електроразпределителните дружества и да са извън собствеността на абоната, за да могат да се отчитат безпрепятствено. Започна поетапно изнасяне на табла.

Ако вашето табло е отвън, извън имотната граница, и е направено от Енергото с тяхни материали, заключено е и ключат от него е в тях, то е тяхна собственост и съответно отговорността да се отстранят повредите също. Виждам, че си от Пловдив. При EVN тази програма е доста напреднала и е възможно да си точно в тази категория. Имаш пълно право да ходиш да им крещиш.

Ако таблото ви е старо и в имота, то още не сте преминали през тази процедура на изнасяне, електромерът си е ваш и трябва да си извикаш електротехник да открие повредата.

Виж целия пост
# 11
Обирджии #2gunfire
Виж целия пост
# 12
Трябва да подадеш молба за проверка на електромера и часовника.Ще ти обещаят ,че ще проверят до седмица.Ти ще изчакаш 2 месеца.След като се установи повреда в едното или другото,подаваш молба за приравняване на сметките.Но ще преизчислят само за 3 месеца назад.Вземи си отпуск,защото опашките в офисите им са километрични..
Виж целия пост
# 13
имате нужда от проверка, вероятно часовникът не е програмиран изобщо за нощна тарифа.
в моя вход дълго време нощната започваше в 2.00 сутринта, вместо в 22.00. много са мудни тези в енергото...
Виж целия пост
# 14
  Спокойно, няма да върнат нищо. Да не са луди? Законът им го позволява. Те продават ток и си правят каквото си искат. Ако не желаеш услугите им, може и да се откажеш. Никой не те кара насила да харчиш ток. В промишлените предприятия крадат по нов начин. Техен служител превърта електромера напред. Ти се оплакваш, те идват, замерват го в лаборатория и казват: отчита точно - плащайте или спираме. Избор имаш... В Горна Баня така ни шамаросаха със 7000 киловата за 1 месец, мощност която физически е невъзможно да изхарчим. Явно ЧЕЗ компенсират някакви стари дефицити, или си събират пари за автопарк и екскурзии. Мразя тази държава. Изпи ни кръвчицата.
Виж целия пост
# 15
Според мен трябва да се е развалил, защото след смяната на електормера сме си имали нощна. Нощната липсва само за декември-януари и най-вероятно януари-февруари(тази сметка още не сме я платили и не съм я видяла)- естествено в най-студения период  #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Виж целия пост
# 16
На нас ни смениха електромера наскоро. Новият изобщо не отчита нощна енергия - седи си на 0. Видях инкасаторката, когато засичаше и й обърнах внимание. Тя каза, че щяла служебно да начисли 1/3 от консумацията като нощна, както и щяла да се обади на техниците да го сменят. Е, досега никой не е дошъл да го смени. Очаквам с нетърпение да видя какво ще има да се плаща този месец.  Mr. Green
Е, да, ама нашата нощна е точно половината киловати. Просто нощем пускам миялна, пералня, сушилня и бойлер - най-големите консуматори. Ако ми се случи такова нещо ще вдигна скандал до небесата. Както направи моя мъж за да ни ремонтират климатика. Ама номера на електромера не бил този, който той казвал, те ги били сменяли, ама защо на мен този номер не ми го пише в сметката, а пише стария? Кой ме е уведомил, писмо пратили ли са? Чия сметка в такъв случай плащам аз? И защо тока не е номинален 220 волта (или там квото, мъжа ги разбира тези работи)? До директора стигна, упорит и нахален. За една седмица ремонтираха климатика, на крака дойдоха да проверят номера на електромера дали съвпада и се извиниха Shocked Туй с извинението едва го повярвах Joy Гледах като гръмната 15 минути, докто техника ми се извиняваше Laughing
Виж целия пост
# 17
Сега ходих да видя електормера на послдена бележка пище 573 а сега е 1000 и нещо, значи все пак върти нощна но не е отчетена
Виж целия пост
# 18
И на нас ни смениха електромера и във фактурата от новия не беше отчетена нощна тарифа. Подадох молба към ЧЕЗ (между другото опашките хич не са толкова големи) и в рамките на една седмица са длъжни да изпратят техник. Сега вече си имаме нощна Mr. Green

Ако и вие и съседите ви нямате нощно потребление, проблемът е ясен - прекъсната връзка с часовника или повреда в него. Ако сте само вие, търсете вината в елекомера.

Не може да нямаш нощно потребление. Най-малкото хладлник, фризер - те си харчат непрекъснато.
Виж целия пост
# 19
Сега ходих да видя електормера на послдена бележка пище 573 а сега е 1000 и нещо, значи все пак върти нощна но не е отчетена

И при нас беше така. Където мине номера... Казаха, че уж не е имало човек, който да отключи таблото и затова са подали показания на око Mr. Green
Виж целия пост
# 20
[

И при нас беше така. Където мине номера... Казаха, че уж не е имало човек, който да отключи таблото и затова са подали показания на око Mr. Green
в такъв случай се пише служебно, но това е отразено и на бележката- пише си . виждала съм и бележка с подпис и печат на врата на вход, където се съобщава, че поради неосигуряване на достъп до общия електромер на входа, отчитането няма да е реалното, с подпис и печат на длъжностно лице. вероятно такъв е реда, впечатлих се.
Виж целия пост
# 21
Таблото не е заключено... Чудно ми е какво обяснение ще дадат
Виж целия пост
# 22
ще кажат, че някой съсед злоупотребява.
Виж целия пост
# 23
Според мен е станало друго. Миналия месец не са отчели нощната - примерно отчитащия е забравил #Cussing out. И този месец са ни праснали нощната за 2 месеца. Още не сме пплатили и не знам дали подозренията ми са верни...
Виж целия пост
# 24
а при съседите как е?
Виж целия пост
# 25
Таблото не е заключено... Чудно ми е какво обяснение ще дадат

Те обяснения не дават ...
Виж целия пост
# 26
Ами аз си имам нощна тарифа на показанията по сметката, е друг е въпроса, че нямам сметка от това да използвам нощната тарифа от както направиха цена на разпределение и цена на доставка  Wink
Виж целия пост
# 27
Отговорили са на мейла ми - както и предположих, пропуснали да засекат нощната за януари и са ми я праснали във февруарската сметка, за това и тя е толкова голяма. Извиняват ми се и ми предлагат разсрочено плащане!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия