Орифлейм - тема за консултанти 7

  • 14 100
  • 328
# 225
отиваш на корекция и ги махаш, после отиваш на 'продължи' и така на 3-та стъпка. Peace
Виж целия пост
# 226
Днес дали ще работи офиса в Пловдив?
Виж целия пост
# 227
по принцип знам, че офисът в Повдив е със същото работно време, като този в София. по тази логика трябва да работи до 16 ч.
но за всеки случай, се обади да питаш.
Виж целия пост
# 228
отиваш на корекция и ги махаш, после отиваш на 'продължи' и така на 3-та стъпка. Peace

Благодаря!  bouquet
Виж целия пост
# 229
моля  Grinning
Виж целия пост
# 230
Когато пусках поръчката сутринта, трите каталога, които се начисляват, не ми излязоха  - някой забеляза ли дали е така и при него?
Виж целия пост
# 231
Някой може ли да ми помогне с поръчка през нета Mr. Green
Не мога да я пусна - стигам до стъпка 3 и са ми активни бутоните назад и проверка кредит.
И там зациклям - или назад или проверка кредит. Защо не мога да пусна през нета???
Виж целия пост
# 232
Когато пусках поръчката сутринта, трите каталога, които се начисляват, не ми излязоха  - някой забеляза ли дали е така и при него?

да, и аз забелязах че каталозите липсват и се обадих до централния офис. Дадоха ми телефона на ИТ отдела им и се обадих и на тях. човекът беше много любезен и ми каза че след 2 мин ще ги добави заедно с печатните материали; аз изчаках и си пуснах поръчката като се появиха. Иначе като си помисля какви са разправии да правя рекламация, тъй като аз си вземам почъчките от ЦПП...
Виж целия пост
# 233
Някой може ли да ми помогне с поръчка през нета Mr. Green
Не мога да я пусна - стигам до стъпка 3 и са ми активни бутоните назад и проверка кредит.
И там зациклям - или назад или проверка кредит. Защо не мога да пусна през нета???

ami ili si presro4ila nqkoq f-ra ili si nadvi6ila kreditniq si limit...
a moje i da ima6 pove4e ot 2 neplateni f-ri v srok...i zatova da ne ti dava da pusne6 sledva6ta. Peace
Виж целия пост
# 234
Някой може ли да ми помогне с поръчка през нета Mr. Green
Не мога да я пусна - стигам до стъпка 3 и са ми активни бутоните назад и проверка кредит.
И там зациклям - или назад или проверка кредит. Защо не мога да пусна през нета???

ami ili si presro4ila nqkoq f-ra ili si nadvi6ila kreditniq si limit...
a moje i da ima6 pove4e ot 2 neplateni f-ri v srok...i zatova da ne ti dava da pusne6 sledva6ta. Peace
Не съм просрочила нито една фактура. Нямам нито една неплатена фактура...
Виж целия пост
# 235
ако фактурите са платени сега по празниците може и още да не са актуализирани в системата - нали банките почиват Sad аз като плащам фактурите по банков път понякога отнема 1-2 дни да се актуализира информацията в системата. Не се сещам за друга причина.
Виж целия пост
# 236
Много странно се получава отидох на моите фактури и там ми излиза селдното

Задължение по фактура:     0,00 BGN     Предплатен:     0,00 BGN     Предстоящ:     0,00 BGN
Задължение - такса просрочие:    4,00 BGN    Отстъпка:    0,00 BGN    Pend. prep.:    0,00 BGN
Баланс: Дт    4,00 BGN

Не ми става ясно от де е тази такса просрочие, зашото последния път си платих веднага при получаване на кашона.
Имах артикул на стойност 4.00 който ми липсваше и пропуска беше на операторката в офиса. Пусна ми отново поръчката и като я взех веднага платих тези 4.00 лв. Много ми е странно.
Ще звъня утре до София да видя какво ще ми обяснят.
Яд ме, че не пазя касовите бонове за платените фактури #2gunfire
Виж целия пост
# 237
noviq katalog ima li go nqkoi ve4e,nomer 8.. #Crazy
Виж целия пост
# 238
Момичета,на вас отваря ли ви се каталог 7 в сайта-при мен има някакъв проблем...
Виж целия пост
# 239
Мимито, непременно се обади в офиса да уточниш какво е станало. Кой продукт е бил на стойност 4,00лв? Че е малко необичайно, така закръглена ЦК...разбира се може и да бъркам
И винаги пазете фактури и касови бележки, поне един месец! За рекламации са нужни също, това са си документи, не ги хвърляйте  Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия