Орифлейм - тема за консултанти 7

  • 14 097
  • 328
# 240
Момичета някоя от вас ползвала ли е "Успокояващия крем за равен тен"?Дали наистина премахва червенината от лицето? newsm78
Виж целия пост
# 241
Сладкишке, моя приятелка го ползва от много години - има зачевена кожа и капиляри. Доволна е много, ползва го от години като дневен крем.
Виж целия пост
# 242
малко инфо- който си е пуснал поръчка по нета от стария каталог след 1ви май (тоест И до 3ти- нали тогава беше крайният срок) ще може да си я получи на 8ми 9ти и 10ти- това ми заявиха днес, който ми е 5ти ден от поръ4ката (пуснах я на 2ри) и не могат явно да комплектоват 2 4ервила и 1 крем.... само се разкарвах за да ми кажат ми ела след още 2 дена. ужас.и това важи за всички- ВРЪЩАТ. пове4е поръ4ки през нета- НЕ  Peace
и да не се мине някоя овца като мене.....стойте си до 8, 9, 10. май.....

оффффф  Tired Tired Tired аман


Нивото им на обслужваде адски много падна.... а им харесвам продуктите и ми се ще да си поръчвам и занапред. КОгато съм на опашка по стандартния начин ....минавам бързо до момента с плащането....после настъпва едно дъъъъъъъъъълго чакане ...поръчките си седят от склада комплектовани, но овцата ,която ги дава на гишето отвреме навреме бута прозор4ето да види дали има нещо готово. през останалото  време е ....вятър я вее на бяла кобила....приказва си , хили се ,4уди се какво и как да се завърти ама не и да гледа и да прави това за което е там.
И до сега си траях.
От възпитание.
Но запо4на много да ми се набива на  о4и това скатаване .
Недопустимо е особено когато е спокойно и няма много клиенти.
мисля ве4е да не си мъл4а.  Crossing Arms
и си мислех 4е ще си спестя целия този панаир с онлайн поръчка ....даааа.....дрън дрън....нема що
сорри за офф-а . споделям колко съм разочарована само.




това се отнася за Централният офис в София на детелината след Хемус.  Crossing Arms
Виж целия пост
# 243
Винаги има забавяне на обработването на онлайн поръчките, направени през последните и първите дни на каталога. Не е прецедент сега, защото ги е домързяло след празниците.
Сега се обработват не само тези поръчки за София, а и за цяла България. И няма значение дали е за 2 червила или поръчка за 200 лв. Вървят си подред на пускане. Заради тези детайли в работата е добре всеки да има контакт със спонсора си /мениджъра си или директора/.  Peace Аз често го казвам по различни поводи, може и да ставам досадна, но е по-добре да се знае всичко, отколкото да пускаме гневни постове, защото нещо дребно не знаем....
Уайт - не се ядосвай, ще знаеш за другия път  Peace Хубав ден!
Виж целия пост
# 244
нямам контакт с въпросния спонсор. сама се оправям до колкото мога. и чета тук редовно, разбира се.    bouquet



Но в крайна сметка можеха да кажат / напишат ,за да знаем....
И  не бях сама днес, имаше още няколко жени в момента в който НИ върнаха.... хммм
Все пак ние (дистрибуторите/консултантите) сме им клиенти, не работници. Не мога да се примиря с толкова ниско ниво. А не беше така преди....




благодаря ви, все пак
хубав ден на всички
ще ми мине....   bouquet  Blush
Виж целия пост
# 245
Жалко, че нямаш контакт със спонсора си, потърси си директора - във фактурата има телефона му. Или питай тук ,винаги има някой да помогне  Hug
Това със забавянето на обработката е съществувало винаги, не е нововъведение. Преди даваха инфо по мейлите за всеки случай, но сега не съм обръщала внимание дали има. Обикновено прескачам, това, което знам......

Виж целия пост
# 246
имаше уведомителни е-мейли....  Peace

Он-лайн и телефонни поръчки, пуснати за София – Централен офис, в периода 01.05.2008 г. – 07.05.2008 г., ще се получават на 08, 09 и 10 Май 2008 г.

не го копирах тук, понеже мислех 4е всички получават мейлите с инфо... но явно Уайт Дрийм не Sad

Виж целия пост
# 247
момичета, някоя от вас има ли вече новия каталог за следващата кампания Simple Smile и ако да, може ли да го снима Simple Smile Hug
Виж целия пост
# 248
Мимито, непременно се обади в офиса да уточниш какво е станало. Кой продукт е бил на стойност 4,00лв? Че е малко необичайно, така закръглена ЦК...разбира се може и да бъркам
И винаги пазете фактури и касови бележки, поне един месец! За рекламации са нужни също, това са си документи, не ги хвърляйте  Wink

Aгата, благодаря за съдействието!
Оказа се че грешката е на безценна служителка в офиса. Нправиха корекцията, но се наложи да ходя до офиса все пак.

Има недоволни от Интернет поръчките, но аз лично съм доволна. Когато аз пускам поръчка нямам пропуснат артикул, защото са го пропуснали, объркан код и т.н.
Виж целия пост
# 249
Когато пускаш поръчката си онлайн няма как да има грешка във фактурата. Освен ако не си я направила ти. Иначе от склада може да сбъркат, но това е друг случай.
Виж целия пост
# 250
Агата,много ти благодаря препоръчах крема на приятелка  bouquet
Виж целия пост
# 251
моля да снимате каталог 8 Praynig Praynig Praynig
Виж целия пост
# 252
някой взе ли си новата спирала от стр.11? Добра ли е извива ли миглите и с обем ли са?
Виж целия пост
# 253
някой взе ли си новата спирала от стр.11? Добра ли е извива ли миглите и с обем ли са?
аз я взех. не съм о4арована. рехави ми ги прави
Виж целия пост
# 254
Някой знае ли алуминиевото козметично куфарче на стр. 80 как изглежда отвътре? Има ли си отделения за гримове, козметика?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия