Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да използвам ваучер при плащане на поръчка?
Как мога да добавя продукти от каталога в пазарската количка на уебсайта?
Как мога да попитам La Redoute за проблема с поръчката ми?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да използвам ваучер при плащане на поръчка?
При плащане на поръчка с ваучер, изберете „бонус точки“ и въведете кода на ваучера. Ако имате допълнителни ваучери, можете да ги използвате за бъдещи резервации. Сумата от вашата поръчка ще бъде приспадната със стойността на ваучера, а остатъкът ще бъде таксуван към вашата карта при избор на плащане с карта.
-
Как мога да добавя продукти от каталога в пазарската количка на уебсайта?
-
Как мога да попитам La Redoute за проблема с поръчката ми?
Можете да се свържете с La Redoute относно проблем с вашата поръчка, като изпратите имейл до техния отдел за обслужване на клиенти, като използвате предоставения пример: „Уважаеми/а господине/госпожо, имам поръчка направена на [дата] на стойност [сума в евро], която все още не съм получил. Номерът на пратката е [номерът на пратката]. Моля, дайте разяснения за нейния статус. Благодаря предварително за съдействието ви. С нетърпение очаквам вашия отговор. С Най-Добри Пожелания, [Твоето име]"
-
Какво да правя, ако един артикул от поръчката ми не е наличен?
-
Как мога да определя дали мъжките тениски на марките Adidas, Lotto и Nike отговарят на размерите?