1. Какво значи бях омагьосана!? В тези магазини не работят шамани, а продавач-консултатнти! Да, тяхна работа е да се държат любезно с посетителите независимо дали са клиенти или не. Задължението им е да обърнат нужното внимание на всеки. По-приятно ли е да влезете и заварите девойка в стил ТФТ - турбо фолк тупалка мляскаща дъвка, която ако имате нужното търпение да поседите 10-тина мин да ви забележи?
2. Потресаващо е как някой, който е имал възможност да прочете и да се информира за нещо, което купува и то при условие, че е силно заинтересован да се запознае с услугата да занимава всички с пропуска си! Та в крайна сметка и улицата като пресичате се оглеждате, нали? Едва ли някой ви го повтаря ежедневно, а го отдавам на факта, че искате да оцелеете...
3. Крайно неадекватно ми се струва размахването на квалификации, да не кажа обиди, в този случай още повече, че в поне 3 пост-а сама признавате колко глупаво сте постъпила! Не видях обаче никой да ползва квалификаций като тъпа, проста или най-малкото небрежна - отдавам го на възпитанието на останалите пишещи тук.
4. Ако малко повече се поинтересувате ще научите, че всъщност картата е безплатна, но в първата фактура винаги се начислява и пропорционална част от таксата за 1-вия период. Знам, че ще спорите, но факт е, че стойността на СИМ дори когато се плаща. последните 2 години 12лв с ДДС т.е не са ви излъгали - тя е БЕЗПЛАТНА! Ако всимате карта на 5-ти, а фактурата излезе на 15-ти, то 1-вата ф-ра съдържа пропорционална такса за тези 10 дни ПЛЮС пълната за следващия месец. Нормално ми се струва, при условие, че няма как да имате безплатни минути без да сте платили пакета. Нужно е обаче да се поинтересувате, а не след това да търсите типично по нашенски кой друг да е виновен за ваша грешка
5. Имам известен поглед върху клиентите не само на тази верига и честно казано смешно ми е като знам обемите да виждам 5 или 10 души твърдящи, че ВСИЧКИ не са доволни! Кажете си, че ВИЕ не сте, а аз в случая като един обикновен юзер ще прочета мнението ви, но да ми налагате необосновани твърдения е меко казано неадекватно
6. Факт е, че винаги ще има недоволни! Винаги ще има такива, които или от комплекси или от простотия ще си го изкарват на някой друг. Работя с хора и знам за какво става дума. Пробвайте да се доказвате в нещо друго освен в крещене по продавачи независимо от сферата, в която работят. Лично аз съм решавал много по-бързо проблемите на клиенти държали се прилично и възпитано, а не на такива като вас / да ме извинявате, но като гледам как пишете си представям как сте се държала/. Причината винаги в подобни случай е проста, а във вашия конкретно - ВИЕ СТЕ СИ ВИНОВНА И ТЕ НЕ СА ВИ СЛУГИ ЗА ДА ГИ НАВИКВАТЕ! С НИЩО НЕ СА ВИ ДЛЪЖНИ ЗА ТОВА, ЧЕ НЕ СТЕ ИМАЛА ЖЕЛАНИЕ ДА ПРОЧЕТЕТЕ! Със същия успех те могат да твърдят, че са ви казали, нали?
7. По коментара ви за Мтел - Ами НОРМАЛНО Е! И на вас да ви взимат клиентите и вие така ще говорите. Само, че на мен ми говори лоши неща за обслужилата ви в Мтел. Не намирам за нормално да плюеш по конкурента си за да спечелиш клиент. Моето мнение е, че клиент се "краде" с по добро обслужване.Поправете ме ако греша, но вас как по-добре ви обслужиха в Мтел? Проблема решиха ли ви го ако мога да го нарека проблем? Тоест поправиха ли грешката допусната по ваша вина? Не, нали? С какво е по-доброто тогава?
И накрая - знам, че този мой пост ще даде хляб за писане, но лично аз нямам много време за губене, та да ме прощавате ако пропусна последвалите ви жлъчни забелечки, обиди и смехотворни твърдения. Изкушавам се да ви дам съвет, който след като, ако изобщо успеете да си укротите озлоблението, може и да ви помогне - сменете си тарифата ако толкова не ви харесва! Та вие ползвате Мтел и предполагам като останалите няма да си смените номера. Какво като има договор за 2 години?!?!?!? За тези две години можете да сменяте тарифи колкото си искате!