Ягодка и Саса - продукти ,доставка и проблеми - 2

  • 55 470
  • 1 343
# 1 335
И аз поръчах една Мания без да се усетя ooooh!
Виж целия пост
# 1 336
Да, сега се чудя сета на Диор или Хепи-то  newsm78
Виж целия пост
# 1 337
Днес, благодарение на ralej, получих сенките на Cameleon от Sasa. Страхотни са!  Peace

Иля, добре дошла, миличка! Къде се губиш?  Heart Eyes
Още едно за сенките и от мен!Който ги поръча няма да сгреши! newsm10
И аз се присъединявам към благодарностите към ralej.   bouquetСенките наистина са много добри и трайни.
Виж целия пост
# 1 338
Днес, благодарение на ralej, получих сенките на Cameleon от Sasa. Страхотни са!  Peace

Иля, добре дошла, миличка! Къде се губиш?  Heart Eyes
Още едно за сенките и от мен!Който ги поръча няма да сгреши! newsm10
И аз се присъединявам към благодарностите към ralej.   bouquetСенките наистина са много добри и трайни.

Аз все още не съм ги пробвала, но изглеждат супер!
А, вече ги няма в Саса.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 1 339
Извинявам се ,че питам тук,но да не би в Красива мама вече да не се отчита броя на мненията?
П.П явно се е оправило
Виж целия пост
# 1 340
Здравейте , от няколко минути се мъча да поръчам един парфюм от ягодката и дори не ми дава да го сложа в кошницата , Sad това значи ли че е свършил или причината е друга?

другото, което вече го няма, е Колон на ТМ Simple Smile
Бубанка, за тои ли говориш http://www.beautive.com/product/7011506.html , той ли е дамски /унисекс/? току-що го поръчах за съпруга ми  ooooh! и като отворих линка гледам - "Sorry, this item is currently sold out/out of stock. "  Thinking дали въобще успях да го поръчам, че докато се регистрирам  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 1 341
момичета поръчките от бютив къде се проверяват,по съшия начин като ягодката ли?
Виж целия пост
# 1 342
Заповядайте в новата тема Hug
Виж целия пост
# 1 343
Вчера получих това писмо, след като им писах, че продуктът, който съм поръчала е с изтекъл срок на годност. Отговориха ми, че ще ми пратят друг, а вчера получих това писмо:
"Thank you for your e-mail.
As your order has taken so long to arrive, we must consider it lost. We will therefore re-ship your order immediately. In the event that you do eventually receive the first order as well as our re-shipped order, please kindly refuse one so it can be returned to us at no extra cost to you.
In the meantime, if you have any further queries, please feel free to contact us again.
Yours sincerely..."

. Някой може ли да ми го преведе. Притеснява ме, че ще ми пратят пак продукт с изтекъл срок на годност. А и продуктът, за който и м писах го, получих, как така поръчката ми за тях била изгубена Shocked ?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия