Някой който разбира от реклама може ли да ми обясни...

  • 3 508
  • 59
# 15
  Загорка подчертават че била в нова бутилка. 
Да де, да не забравят хората, че съществува съответнана фирма. Вкусът е от БЕЗ значение.
Виж целия пост
# 16
... Не разбирам от реклама ...
Стана ясно.
Също както и това, че за обогатяването на знанията ви и въвеждането в материята разчитате на "помощ от публиката".
Няма да е лесно.
Благодаря все пак, че в центъра на неяснотите е попаднала бирата, а не например Дискрийт-уотърлили мултиформ или Еспумизан-капсули.
Имам сериозни опасения за душевното равновесие на специалистите в рекламния бранш, но все пак ще оставя темата жива още малко.
Виж целия пост
# 17

Тъй, Боре ... само не разбрах .... вече от новата бутилка няма ли да пиеш ?  Thinking

Както казах вече самата бира не ми харесва и ако ще и в златна опаковка да я продават пак няма да я пия. Т.е. рекламата им е отишла на вятъра. Не си печелят нови клиенти с нея защото самата концепция им е грешна. Вместо да променят вкуса на бирата към по-добро и с това да си спечелят нови почитатели на марката, те променят бутилката. Това ми звучи като...
"Вижте, нашата бира си е същата пикоч, но затова пък е в нова опаковка"  Shocked
Кого ще спечелят с реклама на шишето. Нали целта на рекламата е все пак да се спечелят нови потребители на продукта. Кой ще започне да пие бирата им при условие че е същата пикоч... Какво ги интересува пиячите на бира бутилката.
Виж целия пост
# 18
Борис явно пиеш много бира.  :

Борис явно не пие бира или поне грам не разбира от въпросното питие!
Бирата е най-хубава в реда: Наливна, в кен, стъклена, в пластмасова опаковка, други

Загорка си продават бирата в нова стъклена бутилка с въпросните качества- определено не се очаква хората, които пият Ариана, Болярка или Бургаско да разберат разликата.

Борис не разбира както от маркетинг, така и от бира.
Боре, излез на главната, пий една мастика с айран и не се занимавай с неща за ценители.  Sunglasses
Виж целия пост
# 19
Борис явно пиеш много бира.  :

Борис явно не пие бира или поне грам не разбира от въпросното питие!
Бирата е най-хубава в реда: Наливна, в кен, стъклена, в пластмасова опаковка, други

Загорка си продават бирата в нова стъклена бутилка с въпросните качества- определено не се очаква хората, които пият Ариана, Болярка или Бургаско да разберат разликата.


Само да напомня че Загорка ВИНАГИ си е била в стъклена бутилка още от времето на комунизма.
И целта на една реклама не е ли да накара хората които пият Ариана, Болярка или Бургаско да започнат да пият Загорка. А тия хора дали ще започнат да пият Загорка защото видите ли била в бутилка с нова форма, а вкусът и същия...
Ти като толкова разбираш от бира защо пиеш бира - заради шишето или заради вкусът на питието.
Виж целия пост
# 20
Продължаваш да се излагаш
Спри се
Виж целия пост
# 21
E, рекламират си бутилката, щото самата бира няма нужда от реклама Crazy

 Това е! Peace

Виж целия пост
# 22
Продължаваш да се излагаш
Спри се

В какво по-точно се излагам ако може по-простичко да ми обясниш...
Виж целия пост
# 23

Не мога да повярвам че нормален човек ще си купи нещо заради опаковката му, а не заради самия продукт който ще ползва след като изхвърли опаковката на боклука....

Борисе, някои мъже се женят заради опаковката, ти за бирата си седнал да се тревожиш.  Mr. Green
Виж целия пост
# 24
Боре, не си обърнал внимание на първата част, но и аз съм виновна, че не поясних. Стъклената бутилка се подобрява, за да се запазят максимално качествата на бирата. Съхранението. Вкуса да не е различен след три, пет дни. За това ти говоря за бутилки, ценители, бири и мастики с айран.
ЕВОЛЮЦИЯ в СТЪКЛОТО  Laughing
Виж целия пост
# 25
На мене би ми било интересно малко повече инфо...което не би променило гадния вкус на Загорка.  Confused
Виж целия пост
# 26
Борисе, свикни, моля те, голямо момче си. Не навсякъде става въпрос за теб. Не всяко магаре е Марко и не всеки Борис е Бекер. На Загорка не им пука за теб. И на тези с рекламите на дамски превръзки също. Според мен си психясал яко. Кога да чакаме темата за синята кръв в рекламите?
Виж целия пост
# 27
Целта е да се осведомят потребителите за новата бутилка, за да я разпознават в магазина.
Внушението за по-добрия материал е свързано с внушението, че се обръща внимание на всеки детайл в производството.
Дали бутилката ще те убеди да я купиш - надали - но идеята е да се напомня за марката постоянно.

Други фирми пък правят опаковки, много подобни като цвят и оформление на известни утвърдени марки, да се възползват от объркване на купувачите.
Виж целия пост
# 28
Боре и аз неразбирам какво се опитават да ми продадат с рекламите на голи сапунисани жени....
Виж целия пост
# 29
Борка, скокни до Бирената и се разбери с тия копелета.
Кажи им, че не ти пука за бутилката и да спрат с тая реклама.
Баси тъпата реклама! Баси тъпата реклама, казах ли го вече?!
Да си дават парите за благотворителност или за чешмички...
Стана ясно, че не разбирам от реклама, нали?!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия