Въпроси за Wizz Air

  • 7 280
  • 33
# 15
До сега не съм пътувала с нискотарифна компания и имам въпроси:

1. Поръчваш билета и получаваш е-майл за потвърждение, но как после на летището доказваш, че ти си поръчал билета?! как следят това?! само с паспорт ли?! Rolling Eyes
2. Под ръчен багаж брои ли се дамска чанта(не много малка, но не и голяма торба)?!

Мислим да пътуваме малко преди нова година и се надявам да няма отменени полети, че ще е голям ужас ooooh!
Виж целия пост
# 16
Благодаря за отговорите...Вече купих билета...Багажът(не ръчният) наистина не е включен в цената и трябва да си го заявиш и платиш...И застраховка също взех-от най-малката- 26лв., но снея ще сме по-спокойни, ако се отмени полета или загубят багажа
тази застраховка какво ти гаратира, ако се отмени полета?! newsm78
Виж целия пост
# 17
Ето условията за застраховката.Аз обаче им нямам вяра, все ще изкарат,че не е по тяхна вина или нещо такова...особено за закъснение или отлагане на полета. И не са само Уиз,а и останалите...
http://wizzair.com/travel_services/insurance/
Виж целия пост
# 18
За тази застраховка и аз се чудих и така и не разбрах - да я правя ли или не?
Ако не я направя, това означава ли, че ако багажа се загуби, няма да ми го донесат по- късно? При отмяна на полет, какво може да последва? Изобщо, прочетох, но нищо не разбрах от тази застраховка.  Thinking
Виж целия пост
# 19
Пина, ако багажът ти поеме в друга посока и впоследствие стана ясно къде е, ще си го получиш,естествено.
Аз обикновено пътувам без подобни застраховки и не виждам много голям смисъл в правенето им.Виж,здравната застраховка е друго нещо, но не говорим за нея в момента.
За мен тези застраховки са само още един начин авиокомпаниите да правят повече пари,затова им нямам вяра.Ако дръжиш на такава застраховак,всяка застраховатлена компания може да ти направи (аз ползвам Алианц)
Другото,което ме дразни е,че като поръчваш билет (на СкайЮръп например) автоматично ти се отбелязва застраховката и ако не внимаваш много,можеш да се прецакаш.Това го намирам за много некоректно и подвеждащо и за мен е още една причина да не се възползвам от тази опция.
Виж целия пост
# 20
1. Поръчваш билета и получаваш е-майл за потвърждение, но как после на летището доказваш, че ти си поръчал билета?! как следят това?! само с паспорт ли?! Rolling Eyes
2. Под ръчен багаж брои ли се дамска чанта(не много малка, но не и голяма торба)?!
1. Да, само с паспорт/лична карта. Напоследък само с електронен билет пътувам (а и целият офис). За всеки случай си разпечатваме потвърждението, но никога не ни се е налагало да го ползваме на летището (а само като подсказване за датите и часовете на полетите). Летищата си имат електронна система, и книжният билет вече изобщо не е на дневен ред.
2. Да, дамска чанта, а също и чанта с определени размери (онзи ден ги обсъждахме и пак ги забравих)-бяха някакви сантиметри, достатъчни, че чантата да се събере в багажното над седалките. Аз пътувам с дамска чанта, куфар, който е голям 50х20х30 см(долу-горе) и (понякога) лаптоп-всичко ръчен багаж-не са ми правили проблеми.

За застраховката съм напълно съгласна с Old Sport - аз лично не си правя таква към самолетните компании.
Виж целия пост
# 21
О, здравна застраховка задължително ще си направя, но за пътническата се чудех. Щом хора, с много опит при пътуванията не правят, и аз няма да направя. Аз мислех, че това има връзка с багажа, в случай че тръгне в грешна посока, да ми го доставят после, но щом не е това, а някакви други размити и неясни понятия - няма да правя.
Мерси!
Виж целия пост
# 22
Моля, пожелавам ти и ти, и багажът ти да пристигнете по едно време на правилното място! Peace
Виж целия пост
# 23
мисля да пътувам малко преди нова година и ме е страх, ако времето е лошо и отменят полета Shocked при такава застраховка има ли някакво обещетение в случай, че полета бъде отменен
Виж целия пост
# 24
Малко се съмнявам. Предполагам,че ще се извинят с времето и ще кажат,че полетът е бил отменен по независещи от тях причини. Може и да бъркам, но аз така ги виждам нещата. Стигне ли се до претенции за обезщетение, винаги се намира с какво да се извинят. Twisted Evil

Ей това е любимото извинение в такива случаи: Should the delay be caused by force majeure we shall have no further liability to you.

Тук са обяснени нещата при закъснение или отмяна на полета - това са генералните условия, извън застраховката. Какво точно покрива застраховката в сайта им не е обяснено.  http://wizzair.com/useful_information/travel_conditions/#22
 Казват,че работят заедно с AIG - предполагам,че от тях трябва да се търси по-точна информация относно условията на застраховката.
Виж целия пост
# 25
опитах да резервирам 3 билета едновременно, НО ми излиза по-скъпо от варианта да резервирам билет по билет, в което не виждам смисъл Rolling Eyes
Виж целия пост
# 26
Хм,това е много странно. Кое оскъпява? Ние винаги резервираме накуп и така се плаща такса за обработка на плащането веднъж.
Последния път,като летяхме, нещо системата се беше бъгнала и се наложи да резервираме двата билета поотделно.Навръщане ни направиха забележка,че ако пътуваме заедно и искаме багажът ни да се чекира заедно,трябва да имаме един номер на резервацията  newsm78
Виж целия пост
# 27
пак ще опитам,но за 1 ми излиза 230лв някъде, а за 3ма 800лв #Crazy как става тоя номер не ми е ясно
и като стигна до багаж и добавя една чанта до 20кг и ми таксува не 20лв. както пише, а 40лв newsm78 ooooh!
Виж целия пост
# 28
по 20 лв в посока за 1 куфар и по 8 лв в посока  такса плащане с КК + 230 лв
Ако платиш с банков превод няма такса - само 3-4 лв
http://wizzair.com/useful_information/bank_transfer_payment/
Виж целия пост
# 29
Ако напиша, че няма да чекирам багаж, нали мога да взема ръчен багаж със себе си?

аз още преди да съм уредила момента със закупуването на 3 билета, ми излезе билета на човек по-скъпо от като дам опция за покупка на билет за 1 човек. Т.е. не съм чекирала никакви чанти и т.н. Не знам дали ме разбра. ooooh!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия