В някои банки са крайно нелоялни!

  • 3 960
  • 57
# 45
еее, само в България се чувстваме длъжни да знаем всички езици и да разбираме всички чужденци/ Защо ти ако отидеш в Турция на български ли ще им говориш или ще се снабдиш с разговорник- за да улесниш общуването??? И ако беше африканец клиента на банката тогава какво- служителките не са длъжни да зная всички езици- не знам да има такова изискване- а и ти едва ли ще им отг на африкански, чудя се ако бяха пък китайци- егати и тъпите служителки! Хайде сега да не се хващаме за глупости! Теглите пари, после трябва да се връщат- има и лихва - това е- а в договорите на банките пише, че имат право и да си променят лихвата- така че четете внимателно!
Мария, ако ида в Турция или африканска държава и искам да ползвам услугите на официална институция, ще ползвам английски. Това не ти е да попиташ баба Пена от Долно Нанагорнище кой път да хванеш, за да стигнеш до София. Това е банка.
Не не се чувствам длъжна да знам всички езици - английският език в това отношение е универсален. И щом отида в банка в Китай примерно, където термините са по-специфични и ги няма в масовите разговорници, предпочитам да се разбера с компетентен служител на езика, който разбирам по-добре /в случая английски/. Най-малкото, защото в китайския език една и съща дума, произнесена по различен начин, има коренно различни значения.
а и ти едва ли ще им отг на африкански
Няма да им отговоря на "африкански", ще ползвам английски.
Виж целия пост
# 46
Мария Н. сигурно има банка или поне работи в такава  Mr. Green
Виж целия пост
# 47
Мария Н. сигурно има банка или поне работи в такава  Mr. Green
Crossing Arms
това за Бо- http://www.leasing-bulgaria.org/images/ZPK_53-2006.pdf  - глава 6, чл 20
http://www.moitepari.bg/Spravochnik/art/QnA/kak-bankata-si-garan … a92f0f22e9aa20bb/
Виж целия пост
# 48
еее, само в България се чувстваме длъжни да знаем всички езици и да разбираме всички чужденци/ Защо ти ако отидеш в Турция на български ли ще им говориш или ще се снабдиш с разговорник- за да улесниш общуването??? И ако беше африканец клиента на банката тогава какво- служителките не са длъжни да зная всички езици- не знам да има такова изискване- а и ти едва ли ще им отг на африкански, чудя се ако бяха пък китайци- егати и тъпите служителки! Хайде сега да не се хващаме за глупости! Теглите пари, после трябва да се връщат- има и лихва - това е- а в договорите на банките пише, че имат право и да си променят лихвата- така че четете внимателно!
Мария, ако ида в Турция или африканска държава и искам да ползвам услугите на официална институция, ще ползвам английски. Това не ти е да попиташ баба Пена от Долно Нанагорнище кой път да хванеш, за да стигнеш до София. Това е банка.
Не не се чувствам длъжна да знам всички езици - английският език в това отношение е универсален. И щом отида в банка в Китай примерно, където термините са по-специфични и ги няма в масовите разговорници, предпочитам да се разбера с компетентен служител на езика, който разбирам по-добре /в случая английски/. Най-малкото, защото в китайския език една и съща дума, произнесена по различен начин, има коренно различни значения.
а и ти едва ли ще им отг на африкански
Няма да им отговоря на "африкански", ще ползвам английски.
офф, добре! Разбрахте! Стига се палила! Peace
Виж целия пост
# 49
Нашият е корпоративен кредит.
Виж целия пост
# 50
офф, добре! Разбрахте! Стига се палила! Peace
Слава Богу!
Че вече започнах да се чудя...
Виж целия пост
# 51
Нашият е корпоративен кредит.
не знам/ защо не питаш тук- http://www.moitepari.bg/Spravochnik/art/QnA/kak-bankata-si-garan … a92f0f22e9aa20bb/
Виж целия пост
# 52
 Не знам дали някой служител не си е направил гавра с човека, но доколкото разбрах банката го съди за неплатените задължения по записа на заповед. Наиситина трябва много да се чете. Честно казано и аз подписах договора с ДСК без много много да го чета, а там имам доста по-голям заем. Банката, обаче ми обясни, че ще се ползвам от преференциална лихва 8,45 % и наистина докрая остана такава. Посочи ми вноската, мен ме устойва, съответно подписах договор с тази вноска и сега ми се удържа именно тази вноска - предварително указана, на която аз съм се съгласила. Според мен това е коректно, и затова правя разлика със случая, за който пиша. Вярно, доста бавни са в ДСК и неорганизирани, но не съм се чувствала заблудена. Да видим какво ще стане по-нататък.
Виж целия пост
# 53
Noli , интересува ме за коя банка говориш? Банките нямат изгода от такива случаи, още повече от разгласяването им.
Но мисля, че за обикновените хора като нас, това е много важно да се знае, защото утре може да се случи с някой от нас!

Мария Н.   bouquet

Виж целия пост
# 54
 newsm10
Виж целия пост
# 55
 Да внеса "компетентното" си мнение. Има разлика между годишен лихвен процент и годишен ефективен лихвен процент. В последния са включени различни влияния - като инфлация например. Така, съобщават ти ефективния - за да те привлекат, но всъщност ти взимат реалния, така че  - четете хора, когато подписвате. Не че и аз не съм наивна Cry
Виж целия пост
# 56
И още едно "компетентно" пояснение - когато сключвате договор с банка се интересувайте има ли  неупоменати клаузи в договора, независимо какъв е той, защото банките си имат и вътрешно-нормативни дейсващи разпоредби, които служителите спазват, но не са длъжни да разясняват на клиентите.

Ако сте по-съобразителни и разсъждавате логично ще се досетите сами какви са те.
Например, ако сте решили да си изтеглите наличните авоари от банковата  сметка и да станете клиент на друга банка, сметката Ви не се закрива автоматично!
Служителката не е длъжна да Ви уведомява за това, нито дори да Ви пита дали желаете закриването й.
Оставате със заблудата, че сте приключили ангажимента си към банката, но на практика сметката Ви не е закрита и Ви се трупат лихви по "обслужването й".
По кредитите пък има зарибяващи елементи, подплатени с юридически еквилибристики  - на принципа "истината, но не цялата - в краен случай на порции".
Служителката не е длъжна да Ви уведомява и за тях, ако е лоялна към работодателя си - банката.
Напротив - точно обратното!
Затова, клиентът на банката остават с впечатлението, че служителката е некомпетентна, а жалбите от клиентите в последствие са без задоволителен резултат.
Конкуренцията работи на същия принцип.

Словосъчетание, като нелоялни банки е некоректно.
Къде и кога е имало лоялни лихвари?

"Ако не сте наясно с договора си е желателно да се консултирате с компетентен специалист или юрист".
 Въпросът е, че ще трябва сами да прецените дали и това набутване си заслужава цялото набутване.



Виж целия пост
# 57
Да, за договора е ясно. При мен не се стигна до сключване на договор с тази банка. Стигнах само до пре...таковането. Rolling Eyes Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия