LaRedoute.fr - 78 - Прочети 1-вия пост преди да питаш!

  • 54 231
  • 1 040
# 915
Момичета има ли някоя поръчваща от Видин, адресът за доставка е там и ме интересува как са нещата там-от къде се вземат пратките и плаща ли се някаква такса newsm78
Виж целия пост
# 916
Здравейте и от мен. )))
След 2дневно отсъствие изчетох всичко. )))
Доставките се движат страхотно, така че в понеделник се надявам на 2колета. )))) Ще пускам коментар, макар че са съвсем малки този път. )))

Алекс1, аз мога да ти пусна за Плевен, макар че не виждам смисъл, централна поща всички я знаят къде е, както и тази на Сторгозия. По телефон не може да се проверява. )
Виж целия пост
# 917
Здравейте,искам да попитам как става връщането на  сбъркан артикул по тяхна вина?!С Кристине си разменихме по няколко мейла и до колкото разбрах от последния трябва да го върна на този адрес:La Redoute-La Martinoire
Service Retours-Bat N
500 Rue de la Martinoire
59150 Wattrelos
France
Колета като го изпратя за тяхна или за моя сметка е?!Ако има някой който се е сблъсквал с подобен проблем,ако може да ми каже каква е процедурата ще съм му много благодарна  bouquet
Виж целия пост
# 918
chockolina, може да се изтрие цялата кошница като маркираш най-горе tout cocher  и после бутона supprimer. Пробвай дали така ще проработи. newsm78
Виж целия пост
# 919
здравейте,
след поредният опит да си направя ен-тата поръчка,се принудих да питам тук,защо не става.
обяснявам:не съм новак,имам поръчки.също и от тази карта имам 2 плащания в ларедут.в картата има пари и всичко и е наред.
направих си днес нов акаунт,за да ползвам един конкретен код,на друго име и друг адрес.стигам до 3 стъпка-paiement и ми се показва катинарче-дори не съм вкарвала номер на карта,така,че не е там проблемът.доста теми рових,намерих отговор,че е възможно да става така,поради несъответствие на адреса на издаване и адреса на ползване на картата.но не е това,защото съм поръчвала вече на друг адрес и всичко е било ок.
вадих,слагах отново,излизах влизах в сайта-все тоз катинар на 3-та стъпка.до сега не съм имала проблеми(дори не се стига до цифрите на картата)
моля ви,подсетете ме къде да търся грешка
Виж целия пост
# 920
bebe Presi, пощенските разходи би трябвало да са за тяхна сметка. Най-добре им напиши още един мейл и питай как ще стане това. Аз не съм връщала артикул, но мисля, някой беше писал, че в пакета с върнатия продукт им е изпратил бележката (или копие) с платените пощенски разходи. 
Виж целия пост
# 921
здравейте,
след поредният опит да си направя ен-тата поръчка,се принудих да питам тук,защо не става.
обяснявам:не съм новак,имам поръчки.също и от тази карта имам 2 плащания в ларедут.в картата има пари и всичко и е наред.
направих си днес нов акаунт,за да ползвам един конкретен код,на друго име и друг адрес.стигам до 3 стъпка-paiement и ми се показва катинарче-дори не съм вкарвала номер на карта,така,че не е там проблемът.доста теми рових,намерих отговор,че е възможно да става така,поради несъответствие на адреса на издаване и адреса на ползване на картата.но не е това,защото съм поръчвала вече на друг адрес и всичко е било ок.
вадих,слагах отново,излизах влизах в сайта-все тоз катинар на 3-та стъпка.до сега не съм имала проблеми(дори не се стига до цифрите на картата)
моля ви,подсетете ме къде да търся грешка

1. С една карта можеш да плащаш максимум на два акаунта
2. В кошницата имаш артикули, под които пише Article Personalise. Ако имаш, прочети 1-вия пост на темата, там е описано как да се справиш с този проблем.
3. Ако си сложила код за подарък, може подаръкът да е изчерпан или да пише, че ще е наличен след ... седмици.
Виж целия пост
# 922
Благодаря много на всички, много сте мили момичета Simple Smile ей сега отивам с метъра да сравня мерките които ми дадохте по една моя жилетка и ще преценя кой от двата размера да поръчам.
Виж целия пост
# 923
Здравейте,надявам се да не ви подразня,но искам да попитам нещо Rolling Eyes.Имах ваучер,който реших да използвам/дотук добре/сумата ми надвишаваше стойността му и въведох и данните от картата,валидирах и получих имейл/но поръчката не е фактурирана в суивито все още/,но сега мисля че съм платила цялата сума с картата.Има ли начин и пише ли някъде че е използван ваучер?
Благодаря предварително,на тези които ми отговорят Hug
Виж целия пост
# 924
здравейте,
след поредният опит да си направя ен-тата поръчка,се принудих да питам тук,защо не става.
обяснявам:не съм новак,имам поръчки.също и от тази карта имам 2 плащания в ларедут.в картата има пари и всичко и е наред.
направих си днес нов акаунт,за да ползвам един конкретен код,на друго име и друг адрес.стигам до 3 стъпка-paiement и ми се показва катинарче-дори не съм вкарвала номер на карта,така,че не е там проблемът.доста теми рових,намерих отговор,че е възможно да става така,поради несъответствие на адреса на издаване и адреса на ползване на картата.но не е това,защото съм поръчвала вече на друг адрес и всичко е било ок.
вадих,слагах отново,излизах влизах в сайта-все тоз катинар на 3-та стъпка.до сега не съм имала проблеми(дори не се стига до цифрите на картата)
моля ви,подсетете ме къде да търся грешка

1. С една карта можеш да плащаш максимум на два акаунта
2. В кошницата имаш артикули, под които пише Article Personalise. Ако имаш, прочети 1-вия пост на темата, там е описано как да се справиш с този проблем.
3. Ако си сложила код за подарък, може подаръкът да е изчерпан или да пише, че ще е наличен след ... седмици.

алекс,благодаря,че взимаш отношение,винаги,когато се налага на някого!  bouquet
за съжаление,при мен не е нито едно от изброените.
не стигам въобще до картата,до вписването и,но дори и да я впиша,това ще и е втори акаунт.всичко друго е изрядно,подаръците също налични...незнам.
благодаря ,че се отзова!
Виж целия пост
# 925
Здравейте,надявам се да не ви подразня,но искам да попитам нещо Rolling Eyes.Имах ваучер,който реших да използвам/дотук добре/сумата ми надвишаваше стойността му и въведох и данните от картата,валидирах и получих имейл/но поръчката не е фактурирана в суивито все още/,но сега мисля че съм платила цялата сума с картата.Има ли начин и пише ли някъде че е използван ваучер?
Благодаря предварително,на тези които ми отговорят Hug


В суивито не пише, че е използван ваучер. Пише си цялата сума на поръчката. Това се отразява само на стъпката на плащането. Ако след въвеждането на номера на ваучера, сумата е се е променила (тоест приспада се сумата платена с ваучер), значи всичко е наред.
Виж целия пост
# 926
ivanovaP може да е бъг в системата.Или нещо от компютъра. newsm78

Дано в понеделник вече пристигне моята поръчка от 25-ти август.С нетърпение очаквам да видя лилавите велурени боти,които си поръча сестра ми. Grinning
Виж целия пост
# 927
Здравейте,надявам се да не ви подразня,но искам да попитам нещо Rolling Eyes.Имах ваучер,който реших да използвам/дотук добре/сумата ми надвишаваше стойността му и въведох и данните от картата,валидирах и получих имейл/но поръчката не е фактурирана в суивито все още/,но сега мисля че съм платила цялата сума с картата.Има ли начин и пише ли някъде че е използван ваучер?
Благодаря предварително,на тези които ми отговорят Hug


Не се притеснявай, все пак е събота - и те са хора. Предполагам, че ще ти фактурират поръчката утре или в понеделник.

ivanovaP, направи един скрийн-шот на страницата и го качи някъде, да видим това катинарче... за първи път чувам, че на някой му се случва такова нещо.  newsm78
Сещам се за друго - като си направи втората регистрация, от която сега искаш да платиш - писа ли номер на кредитна карта във формуляра за регистрация?
Виж целия пост
# 928
zori8 в потвърдителния е-майл на поръчката ти трябва да пише дали си използвала ваучера
Виж целия пост
# 929
Пуловерът е много добър,взех 34, черен и стои идеално, няма никаква чупка в деколтето (от каквато някой се оплакваше, така че явно има някаква разлика между различните цветове и номера)
http://www.laredoute.fr/vente-pull-col-v-croise-prix-mini.aspx?p … tegoryid=22898366
Искам да те попитам пуловера отговаря ли си на номера,интересува ме да не е умален? Grinning
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия