Хляб или билетче?

  • 3 835
  • 92
# 60
Като на някого не му изнася миризливия трамвай да си купи кола или да се тъпче в маршрутката или да си наеме такси.
Tц, грешен съвет. В една НОРМАЛНА държава трябва да има НОРМАЛЕН транспорт, щото ако всички яхнат коли-сещаш ли се какво става?
Аз тъпо и упорито точно поради тази причина -и други де-не карам шоф. курс и не си купувам кола.
Виж целия пост
# 61
Имам чувството, че леко се покефваш от проблемите на София.   
Разбирам те, всъщност.

Всъщност - не. Но се радвам, че не са мои проблеми.
Виж целия пост
# 62
10 cent's, разбрахме вече София колко е уникална и върховна, а останалите градове за нищо не стават. )) Ама не с тази гордост, защото не виждам с какво има да се гордеят хората, живеещи там. И не, в Плевен почти няма как да минеш гратис, освен ако не си изключително нагъл.
България не е нормална държава, че да има и нормален транспорт, или каквото и да било друго нормално.
Виж целия пост
# 63
В центъра никога не бих ползвала какъвто и да е транспорт. Пеша се стига по-бързо, отколкото с всяко превозно средство.
Иначе години все съм имала служебна карта за градския транспорт. Дотолкова съм свикнала, че сега, когато съм в майчинство, няколко пъти забравях да си купувам билет. Доста е унизително да те хванат, че пътуваш без билет и никога съзнателно не бих си причинила това.
Слава Богу, не съм изпадала в хипотезата на заглавието.
Виж целия пост
# 64
При нас билетчето е 60ст. и е невъзможно да има гратисчии.
Затова ви е скъп транспорта, защото не се контролира плащането качествено. Недоумявам, хвърлят толкова много пари за скъпи машинки и приспособления, а защо не сложат във всяка кола по един, който да продава билетчета, както е при нас.
Аз я нямам тази дилема, защото плащам 60ст. за билет и 90ст. за хляб, който ядем 2 дни.
Виж целия пост
# 65
поредно безумие #Crazy
смятам,4е мисленето на българите е с примиряне към всяка неволя-толкова е,ако искаш да се возиш плащай-така е,но не трябва така да се разсъждава..защото тоя народ го ..... отсякъде
аз смятам,4е цените са безумни на фона на обикновена заплата
Виж целия пост
# 66

България не е нормална държава, че да има и нормален транспорт, или каквото и да било друго нормално.

Това е оправдание на политик, първо. Второ, колко още десетилетия ще го използваме за оправдание??? Докато станат пенсионери внуците, може би?
И, трето, ни най-малко Лени не е искала да подчертае "уникалността и върховността на София", недей да търсиш под вола теле, моля. Само че това е град, планиран за не повече от милион, в който, по стечение на обстоятелствата, живеят вече близо 2 000 000.
Виж целия пост
# 67
Пъзел, не търся в никакъв случай под вола теле. Но и не виждам защо се оплакват точно хората живеещи там, като същите тези с радост и гордост обясняват как не си плащат билетчето.
Тук се изказаха и достатъчно хора от други градове, които също като мен заявяват, че е почти невъзможно да се возиш гратис. Поради най-простата причина че минава контрольор от който си закупуваш билетчето.
Нямам какво повече да кажа по темата.
Виж целия пост
# 68
Това с неплащането на билетчето си е вече просто един мит. И знаеш ли защо?
Поради причините, изброени вече от Виви. Въпросът е ТРЯБВА ли да се примиряваме и да ПРОДЪЛЖАВАМЕ на всяка цена да го плащаме?
Виж целия пост
# 69
Тук се изказаха и достатъчно хора от други градове, които също като мен заявяват, че е почти невъзможно да се возиш гратис. Поради най-простата причина че минава контрольор от който си закупуваш билетчето.

Това е известен факт. В София обаче това с контрольорите, които минават и продават билети не е възможно.
Както и да се влиза само от една врата, тази до шофьора и там да се купува билет.  
Ама София не е България или?
Виж целия пост
# 70
Това с неплащането на билетчето си е вече просто един мит. И знаеш ли защо?
Поради причините, изброени вече от Виви. Въпросът е ТРЯБВА ли да се примиряваме и да ПРОДЪЛЖАВАМЕ на всяка цена да го плащаме?


Единственият начин е никой да не ползва транспорта. Но той не само, че се ползва, а се пръска по шевовета. Хората никога няма да се откажат от него, колкото и да им е скъпо, защото много добре знаят (колкото и да се правят на големи баровци), че всички останали начини са по-скъпи. Ако има контрол няма да има и гратисчии.
Виж целия пост
# 71
В София обаче това с контрольорите, които минават и продават билети не е възможно.

Защо?
Виж целия пост
# 72
Поради причините, изброени вече от Виви. Въпросът е ТРЯБВА ли да се примиряваме и да ПРОДЪЛЖАВАМЕ на всяка цена да го плащаме?


Като отделна личност - примиряваш се, плащаш и се возиш, ако не - не ползваш градски транспорт. Като общество е крайно време да спрем да се примиряваме, но не само с това. Как? Ми незнам, аз през едни минали години имах участие в едни събития с цел промяна на нещо си, сега май ми става безразлично и се примирявам за доста неща, няма кой да ме мотивира за обратното.
Виж целия пост
# 73
В София обаче това с контрольорите, които минават и продават билети не е възможно.

Защо?
Има линии, в които рейсовете са малко на брой...Или поне изглеждат малко, защото се чака по много време, трупат се много хора и после се наблъскват 200 души в автобуса. Едва имаш място да поемеш въздух, камо ли да мине някой да продаде билет.
Когато веднъж се бях прибрала в Пловдив, пътувах за някъде с автобус. На една спирка две момичета се отказаха да се качат, защото автобусът им се видя претъпкан. По софийски опит - можеха да се съберат още едно 20, с малко бутане - 30 човека  Laughing Но там явно не се чака толкова или просто е по-лесно да повървиш. Покрай мен за работа минава един автобус, а не мога да вървя 10 км пеша на ден за работа. Исках колело, но мъжът ми не ми дава, защото било опасно.
А, да, билети от време на време дупча. Не ми е повод за гордост, но не се продават нито до нас на село, нито в Бизнес парка. А до града рядко слизаме, за да си купя талон.
Виж целия пост
# 74
В София обаче това с контрольорите, които минават и продават билети не е възможно.

Защо?

Незнам, така ми се струва... Бюджет...Оправдания и истински причини могат да се намерят.
Някой дали знае колко броя автобуси, тролейбуси, други "буси" и трамваи има? Какъв е като цифра потокът хора, премнаващи дневно през ГТ.  Колко хора /контрольори/ трябват, на смени ли да работят, по цял ден/нощ ли? И още въпроси, които в момента не се сещам.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия