LaRedoute.fr - 79 - Всичко за поръчката!

  • 46 267
  • 944
# 30
Алекс 1, бих ти предложила нещо друго - създаване на блог. Ето тук можеш да създадеш безплатен блог. Идеята ми е да се създадат категории и да се пълнят със статии от теб и от другите потребители (естествено администриран от теб) и да не пада цялата тежест за събиране на изчерпателна информация само на твоите плещи. Пример: Категория "Митнически клонове" - от теб обща информация за това кога се ходи на митница, от останалите - подробности относно клоновете в различните градове, тяхното работно време, местонахождение, особености. Блогът би бил нещо подобно на форум, защото всеки един от нас може да сподели свое мнение и свои перипети в дадената категория, да коментира вече публикувана статия, да допълва и т.н.  Може да има секция Новини/Актуално, където да слагаш съобщения за предстоящи промоции, намаления и т.н.
Разбира се, работата не е малко и трябва да прецениш дали имаш нужния времеви ресурс. Просто давам една добра идея   Hug
Виж целия пост
# 31
Поздравления за сайта и от мен!
Днес си взех поръчката от 23-ти. Беше 3 килограма и половина, а ми го дадоха в пощата, много се зарадвах и не очаквах Simple Smile Между другото видях как се транспортират пратките, пред пощата беше спрял един служебен бус и изхвърляше със замах чувалите с пратките на земята, ядосах се, ноооооо..... .
Поръчах  тези чаршафи в цвят anis

Дънки за мъжа ми, дано да му станат и да му харесат
Панталон за мен

Жилетка пак за мен
Виж целия пост
# 32
и от мен "благодаря" на всички , които полагат усилия за да са полезни Simple Smile
 и въпрос -как са номерата на мъжките ризи -както в бг ли -съответстват на номера на обиколката на врата или пак са по-големи?
например за 43-44 в бг това ли пак да поръчам, че ризите на ДейзиГ много ми харесаха?



chockolina-благодаря за отговора
Виж целия пост
# 33
Благодаря и аз Simple Smile !!! Едно малко въпросче - стават ли за носене намалените обувки (балеринки) по 7-15 евро. всмисъл усобни ли са и дали си заслужава чакането. Моля някой, който е поръчвал да сподели. Задавам въпроса, защото гледам, че масово продавалника се е напълнил с тях. Още веднъж благодаря   bouquet
Виж целия пост
# 34
Някой да е пускал поръчки ръчно тук?
Запазих си кошницата и чакам да ми я валидират ръчно от там, но много се мотат Confused В сряда я запазих, днес още нямам потвърждение...а искам да пусна нова поръчка. Дразнят ме Crossing Arms
Виж целия пост
# 35
Бу, пиши им. След като им писах при такова съобщение, ми обработиха кошницата още същия ден!

smurf, номерата на ризите отговарят на българските. Поне 5-6 ризи съм поръчвала на мъжа ми, няма проблеми. Peace

Алекс, браво за сайта - харесва ми!

И все пак, момичета - 5 страници само с по едно "благодаря" са доста дразнещи! Почти няма информация за Ларедут в тази тема. Naughty Не използвайте фразата в замяна на "запис"! Tired

Виж целия пост
# 36

Момичета, някоя да е поръчвала тази шапка и ако може снимка как стои.
Виж целия пост
# 37
Имам нужда от помощта ви Praynig. Миналата седмица получих писмо от Сабине, че анулират една моя поръчка, защото имали проблем с кода които съм ползвала. Писах й че не разбирам какъв проблем може да има с код, който съм получила лично на пощата си и днес тя ми отговаря. Но изобщо не мога да се ориентирам какво трябва да направя. Моля за помощ! Това е отговорът й:  
"Hi,
 It is not a problem from you. I resent a new credit note of 2,10 ?. Thank you to proceed as indicated previously by indicating in step payment by clicking on "Note d'avoir ou bon d'achat" the number of the credit note : ********* and by indicating the coordinates of your credit card for the balance and safeguard your order in order I can valid the offer. Thank you to inform me all at once.
 Best regards."

Дължаха ми 2 евро за липсващ артикул от друга моя поръчка и  бях писала кода за възстановяване на сумата към тази поръчка...явно това е проблема сега, но не схващам какво да направя? Анулирана ли е поръчката, чака да направя нещо за да валидира? Или става дума за следваща поръчка... Ако някой може да разгадае какво има предвид Сабине  моля да ми разясни Praynig
Виж целия пост
# 38
Бу, пиши им. След като им писах при такова съобщение, ми обработиха кошницата още същия ден!
...
И все пак, момичета - 5 страници само с по едно "благодаря" са доста дразнещи! Почти няма информация за Ларедут в тази тема. Naughty Не използвайте фразата в замяна на "запис"! Tired
Писах им вече 3 пъти от сряда насам Confused

Проблемът с благодарностите ще го разреша ей сега (тъкмо набрах скорост от темата с ишлеметата). Съжалявам много, момичета, но различните форми на "запис", които ползвате, са много дразнещи за тези, които влизат да четат и да намират инфо тук Tired
Недейте обяснява, че е трудно да я следите - винаги стои на 1-ва страница в На пазар. Аз съм следила цели теми за Ла Редут, когато нямам какво да кажа, като вляза в На пазар и цъкна 'ново'. Мисля, че е по силите на всички.
Виж целия пост
# 39
На английски ли им писа? За да се правя, че акаунтите ми са на различни хора, от част от тях им пиша на френски (ползвам преводача на Гугъл - от английски на френски превежда доста смислено явно). Забелязах, че, когато пиша на френски, ми отговарят много бързо, а с английския се мотат по цяла седмица. Правя си изводите, че явно има само 2-3 човека, владеещи английски (при това не много добре Whistling) и само те отговарят на запитвания на английски. Пробвай така. Peace
Виж целия пост
# 40
На английски ли им писа? За да се правя, че акаунтите ми са на различни хора, от част от тях им пиша на френски (ползвам преводача на Гугъл - от английски на френски превежда доста смислено явно). Забелязах, че, когато пиша на френски, ми отговарят много бързо, а с английския се мотат по цяла седмица. Правя си изводите, че явно има само 2-3 човека, владеещи английски (при това не много добре Whistling) и само те отговарят на запитвания на английски. Пробвай така. Peace

На английски, защото френския ми го няма никакъв. Благодаря, още сега ще им пиша преведено на френски. Не ми се иска пак да им звъня за 0,34 евро на минута, чак толкова не ги харесвам.
Виж целия пост
# 41
Hi,
 
The offer did not word online, I need you replace your order online by safeguarding it in order I valid the offer code. Thank you to contact me when you safeguard it.

Това е отговора на Сабине,на въпроса ми какъв точно е проблема с кода(който получих лично),че ми е отказна поръчката
Може ли някой да предположи и да ми обасни какво иска да ми каже,повярвайте с преводача излиза абсолютна небивалица,

Следващия път ще и пиша на френски
Виж целия пост
# 42
Казва ти, че кодът не работи он-лайн (както има проблем с кодовете Дора и Спайдърмен). Иска да си запазиш поръчката (от бутона в кошницата вляво, saufgarder) и после да я валидираш ръчно с тяхна помощ - или по телефона или чрез и-мейл. Тоест: запазваш кошницата с каквото искаш да поръчваш, аз и кода сложих, макар че не знам те виждат ли го, и им пишеш (с клиентски номер или и-мейла от акаунта) да я валидират ръчно. По телефона вероятно е по-бързо да се валидира така.
Виж целия пост
# 43
Бу можеш ли да помогнеш и на мен с превода на това
Vous venez d'acheter l'article :
Taie imprimée rayures
Et nous vous remercions de votre confiance.

Aujourd’hui, nous vous proposons de donner votre avis sur ce produit.

Comment ?
En lui donnant une note et en précisant vos commentaires : pas besoin d'indiquer votre nom, c'est simple et rapide !

Ces infos seront accessibles sur le site de La Redoute afin de guider les internautes dans leur choix et de nous aider à mieux satisfaire nos clients.

Merci pour votre participation !

A tout de suite !
Виж целия пост
# 44
Силвето, аз френски не знам грам Laughing но по случайност знам какво ти пишат.
Купила си тази блуза (трябва да има линк в мейла) и те молят да оставиш коментар.
Аз съм оставяла коментар по тяхна покана, писах на английски.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия