® E-bay - тема 16

  • 36 828
  • 1 052
# 1 035
ами един развелечен такъв
с голяма емблема на камион
 Joy
Виж целия пост
# 1 036

Изчакай 10 дена и през пейпал пусни диспут. Ако до 10 дена продавача не отговори на диспута- пускай клейм. След около месец, ще ти върнат парите.
Така правя аз.

Я да питам нещо друго аз. В Ибей има бутона "Item not received" Кога се ползва? Това нещо различно от диспута ли е?

Изобщо не чакай. Ако продавачът ти е изчезнал имаш право да повдигнеш диспут и да го ескалираш веднага.
момичета,понеже хич не съм наясно,ето какво направих днес,още сутринта пуснах диспут през ПП ,от датата на плащането са минали 6 дни,но как и къде да вляза тогава за да го ескалирам -ето това не ми е ясно Tired
Виж целия пост
# 1 037
Вивиан,според мен щом продавачът не е вече регистриран,ти направо си ескалирала диспута.Ако искаш пусни една снимка да видим какво пише в Пейпал. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 1 038
Вивиан,според мен щом продавачът не е вече регистриран,ти направо си ескалирала диспута.Ако искаш пусни една снимка да видим какво пише в Пейпал. Rolling Eyes
ок ще се постарая Peace

ето това имам в ПП,а ето това в имейла
Виж целия пост
# 1 039
абе не знам за пейпал
ама имаш бахти шарения windows, помислих че ми става нещо на очите
Виж целия пост
# 1 040
Хм,ами не е ескалиран според мен,нека и други кажат.Но пък аз като пусках ми изписа,че когато продавачът не е регистриран,направо се ескалира диспута.
Сега ще видя на моя какво пише. newsm78
Виж целия пост
# 1 041
абе не знам за пейпал
ама имаш бахти шарения windows, помислих че ми става нешто на очите
Disney Дуранго Disney Laughing
Виж целия пост
# 1 042
Resolution Center - Claim Details-на мен това ми пише.Значи не ти е ескалиран диспута.От този линк горе ще го ескалираш-който е под думите Resolution Center-Dispute details
Виж целия пост
# 1 043
Resolution Center - Claim Details-на мен това ми пише.Значи не ти е ескалиран диспута.От този линк горе ще го ескалираш-който е под думите Resolution Center-Dispute details

значи където пише това- Resolution Center-Dispute details-от там ескалирам? newsm78
Виж целия пост
# 1 044
кликни на Read the sellers latest message.Предполагам,че продавачът нещо ти е отговорил.И там ще има линк за ескалиране в клейм.
Виж целия пост
# 1 045
Помагайте ми,може ли някой да ми направи услуга и да ми плати през Пей Пал след като преведа парите.Моля ви! Praynig
Виж целия пост
# 1 046
пиши лични
Виж целия пост
# 1 047
кликни на Read the sellers latest message.Предполагам,че продавачът нещо ти е отговорил.И там ще има линк за ескалиране в клейм.
когато кликна тук Read the sellers latest message ми показва моето съобщение до ПП,тоест оплакването ми
ето и какво намерих под диспута
Close or Escalate
   My concerns have been resolved, I want to close this dispute
Learn more

   I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPa
Виж целия пост
# 1 048
Значи той трябва да отговори в полето.Пробвай да ескалираш или виж дали там има дата след която имаш право  да ескалираш.
Виж целия пост
# 1 049
кликни на Read the sellers latest message.Предполагам,че продавачът нещо ти е отговорил.И там ще има линк за ескалиране в клейм.
Къде да го търся това? За пръв път чувам. Офффф
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия