Добра новина за нас които ползваме БТК - ADSL

  • 1 552
  • 11
Цитат
Общите условия на БТК за високоскоростен интернет са пълни с неравноправни клаузи по отношение на клиентите, които трябва да се отстранят в едноседмичен срок, реши вчера Комисията за защита на потребителите (КЗП).
Клиентите според тези общи условия изобщо нямат право да получат обезщетение при некачествена услуга. БТК си е създала и възможности да прекъсва договора по своя преценка, без да дава обяснение и без да плаща никаква неустойка, са открили от КЗП. Телекомът кара клиентите си да му плащат месечни такси до края на договора, който най-често е 2 години, независимо че клиентът вече не ползва услугата и независимо по какви причини се е отказал.
В новите общи условия срокът за отстраняване на повреди трябва да бъде фиксиран точно, пише в становището на комисията. Сега е посочено, че повредата се отстранява "във възможно най-къс срок", което е доста разтегливо понятие.

Дано от БТК се вслушат тоя път в препоръките на КЗП защото договорите им за Интернет са наистина пладнешки обир.
А най ме е яд че БТК те ЗАДЪЛЖАВА на имаш домашен телефонен пост, за да ползваш интернета им. Е това ако не е извиване на ръце здраве му кажи. Преди месец пак КЗП беше постановила че нямало никакви технически пречки клиентите да получават интернет от БТК без задължително да са техни абонати на стационарен телефон. Не знам дали тия решения на КЗП имат някаква юридическа стойност. Въз основа на тях например можем ли да осъдим БТК че ни задължава да имаме стационарен телефон за да ни пуснат и ADSL.
Виж целия пост
# 1
БТК и добра новина нещо хич не ми се връзва!!! Crossing Arms
Прекратих всякакви взаимоотношения с тях преди 1 година и изобщо не съжалявам. Ако не е задължителен стационарния телефон, може и да размисля за ADSL-а.
Виж целия пост
# 2
Не ми требе ни АДСЛ-а им, ни телефона им. Имам си много добър ЛАН доставчик, добра скорост, понякога един филм за половин час го свалям. Говоря си с една камара народ за 15 лева месечна такса с 1000 минути към Мтел и на стационарния му плащам ей тъй, на, таксата, щото не е на мое име телефонът.
Виж целия пост
# 3
че го кажа ма малко блатно:

Абе, хора, на места ланките са такава дипшит (потънали в изпражнения), че даже бетека дисел рулз (че даже монополната услуга на БТК е направо чудесна пред тях). правете си сами изводите... за ланките. Имам личен опит извън София...

Наздраве!

еди.
Виж целия пост
# 4
Голям ташак.
Голяма част от абонаментната такса за телефонен пост е цената за потдръжка на телефонната линия.
Тя не е калкулирана в цената на ADSL. Би могло, след известни премеждия и промяна в софтуер да се пусне само ADSL, но цената му ще е с 8-10 лева по висока.
Някои трябва да си плати за потдръжката на телефонната линия.
Изискванията за АДСЛ са по-високи, защото честотната лента е къде къде по широка.
Едва ли си давате сметка, че зад вашия телефон стоят две жички сухи, криволичещи километрично до най-близката /не винаги/ цетнтрала, до другите, до главната, до съседните градове, някъде тия жички стават оптичен кабел, някъде копаят ВИК, Газ, БКС, строителни фирми, пътно, гризат гризачи, трябва да се опазват. Сухи.
Лаишко, неподготвено, за печелене на публика и овации.
Виж целия пост
# 5
Голяма част от абонаментната такса за телефонен пост е цената за потдръжка на телефонната линия.

А защо?
И ако поддръжката на линията не е калкулирана в цената, то какво, аджеба, е калкулирано там?  Thinking
Защо таксата на лан-а, който също пренася сигнал по оптичен кабел, да е по-ниска от тази на БТК, която е и монополист на всичкото отгоре и събира такси и от ланаджиите?
Не ми отговаряй, мисля, че знам отговора. Питам си ей-така, лаф да става...  Whistling
Виж целия пост
# 6
Потдръжката на линията е калкулирана в абонаментната такса на обикновен телефонен пост.
Къде другаде да е калкулирана, при условие, че обикновения телефонен пост предхожда хронологически АДСЛ-а с десетилетия?
АДСЛ се явява като екстра, тунинг, добавен от после.
Потдръжката на кабела е по-голяма част от абонаментната такса, защото има безброй фирми и идиоти, които копаят храбро, а всяка капчица вода, проникнала в кабел след време се налага да се търси. Става въпрос дори за мишките в мазата ти, како Сийке.
Ланаджиите, строейки въздушни съобщителни линии нарушават поне 10 правила, не им пука, тяхна си работа. Затова са по-евтини.
Някой ланаджия искал ли е разрешение от живущите да им пробие плочата по етажите?
И стига с тоя монополизъм, какво значи монополист? - Да е единствен на пазара? Да е облагодетелстван  нещо?
Някой ланаджия прави ли отстъпка примерно за инвалиди?
Виж целия пост
# 7
БТК е монополист защото не допускат други доставчици на ADSL. Даже имаше закон, който го позволяваше това до определена дата, но и след няйното изтичане БТК не дават достъп.
Виж целия пост
# 8
Не е екстра или тунинг. Факт е, че на повечето места се ползва 'последната миля' от телефонните постове - но! - до там със съвпаденията. След това следват ADSL-ите които посрещат модема от другата страна, както и останалото мрежово оборудване за свръзка, връзките до Интернет и локалните връзки....

А и освен това има голяма технологична разлика между DSL и Ethernet.

edi
PS бях чувал за отстъпки за пенсионери, мисля че беше при интернета на кабелните телевизии, mtel и сигурно още незнайно какво но... с това толкова лесно се злоупотребява че не популярно.
ПС/2 icobgr, бъркаш. "ооодиеселл" - от тази реклама леко ми се повдига вече.
Виж целия пост
# 9
Какво му е на АДСЛ-а?Аз съм много доволна-без интернет не оставам,един филм го тегля за 15 минути.А що се отнася до таксата за телефона-не говоря изобщо от него и плащам половин такса.
Виж целия пост
# 10
Борка, споделих с Големия Вълк идеята ти за ADSL без задължителен телефонен пост.
Той каза "Да". Очаквай в най скоро време, а може би в твойта гора вече е възможно.
Проверявай.
Виж целия пост
# 11
ми то това което го вземат в момента ще го пишат в таксата на АДСЛ-а и готово. не ги упреквам, за което.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия