Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да направи потребителят, ако телефонът не е отремонтиран в срок?
Какви са правата на потребителя при ремонт на телефон?
Какво да направи потребителят, ако не е получил оборотен от сервиза?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да направи потребителят, ако телефонът не е отремонтиран в срок?
Ако телефонът не е отремонтиран в срок, потребителят може да се обърне към Комисията за защита на потребителите и да подаде жалба. Според закона, ако телефонът не е отремонтиран в рамките на един месец, потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на телефона.
-
Какви са правата на потребителя при ремонт на телефон?
-
Какво да направи потребителят, ако не е получил оборотен от сервиза?