Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво трябва да направи потребителят, ако телефонът не бъде поправен в рамките на определения срок?
Какви са правата на потребителя при ремонт на смартфон?
Какви са правата на потребителя, ако телефонът се повреди отново след ремонт?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво трябва да направи потребителят, ако телефонът не бъде поправен в рамките на определения срок?
Ако телефонът не бъде поправен в рамките на определения срок, потребителят може да се обърне към Комисията за защита на потребителите и да подаде жалба. Според закона, ако телефонът не е поправен в рамките на 30 дни, потребителят има право да развали договора и да получи възстановяване на платената сума или намаление на цената на телефона.
-
Какви са правата на потребителя при ремонт на смартфон?
Потребителят има право да изисква ремонт на смартфона в рамките на един месец, считано от предявяване на рекламацията. След изтичането на този срок потребителят може да развали договора и да му бъде възстановена платената сума или да поиска намаляване на цената на смартфона. Привеждането в съответствие със споразумението за продажба е безплатно за потребителя, като той не дължи разходи за изпращане на смартфона или материали и труд, свързани с ремонта.
-
Какви са правата на потребителя, ако телефонът се повреди отново след ремонт?
Ако телефонът се повреди отново след ремонт, потребителят може да изисква нов телефон или възстановяване на заплатената сума. Според закона, продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която се прояви до две години след доставянето и й, дори и да не е знаел за несъответствието.
-
Какво трябва да направи потребител, ако не получи оборотен от сервиз?