случвало ли ви се е това?

  • 4 683
  • 73
# 60
Да скоро-счупих едно  шише сокче.Не го платих.Понякога съм плащала,понякога не.Аз съм голям карък.
Виж целия пост
# 61
Да, редовно ми се случва да бутна нещо.Само два пъти се е чупила дадената стока.И не съм плащала.
Виж целия пост
# 62
Случи ми се - счупих два буркана с грах в Кауфланд, изцяло вината си беше моя.
Понеже влизам вътре с бебешката количка, си редя покупките в торбичка, която е закачена на дръжките на количката. Торбичката се скъса и бурканите се счупиха, това станаа точно пред "Информация".
Посъбрах стъклата с крак и отидох да ги питам как се процедира, очаквах, че ще плащам. Много се учудих като казаха, че няма да плащам, да не се притеснявам, те вече били извикали чистачката.
Виж целия пост
# 63
Щетите щом са по вина на клиента се заплащат от него Sunglasses
Виж целия пост
# 64
Плащам си. Слава богу, дотук само една кофичка мляко ми се е налагало.
Виж целия пост
# 65
Не съм чупила нищо.
Присъствала съм на грозни сцени, заради счупен буркан грах.
Как не и сложиха белезници на жената незнам.
Виж целия пост
# 66
С една приятелка разглеждахме пръстени в Сваровски и тя без да иска изтърва единия и той се пръсна на малки парченца. Тя милата пребледня, но продавачката само и се усмихна и почна да я успокоява как всичко е ок Simple Smile Не беше в БГ де, не мога да си представя ако е тук каква ще е реакцията.
Изобщо не мисля, че клиентът трябва да плаща ако случайно счупи нещо (особено в големите вериги супермаркети), много глупава практика е това у нас  Crossing Arms
Виж целия пост
# 67
Случи ми се в един магазин за сувенири да счупя стъклена фигурка.Накараха ме да си я платя и то на сумата на ,която беше обявена.Все си мисля,че в цената на подобен тип стоки е включено и ако счупиш нещо.Ама Тц
Виж целия пост
# 68
Темата ме подсети за практиката на един 5-звезден хотел (за такъв се води поне  Laughing ) на Златни пясъци. Когато се окаже, че по време на престоя гостът е счупил чаша за вода (най - обикновена чаша, нито  кристална, нито нищо) на рецепцията го карат да я плати и то на тройно по - висока от реалната цена. Ако гостът откаже, чистачката има задължението старателно да прерови кошчето за боклук и да представи счупените парченца за доказателство.
Това ми го разказва едно момиче, което е работило на рецепцията. Стори ми се доста тъпо. Човекът е оставил сума пари за престоя си и накрая ще го накараш да си плати най - обикновена чаша за вода.
Виж целия пост
# 69
Темата ме подсети за практиката на един 5-звезден хотел (за такъв се води поне  Laughing ) на Златни пясъци. Когато се окаже, че по време на престоя гостът е счупил чаша за вода (най - обикновена чаша, нито  кристална, нито нищо) на рецепцията го карат да я плати и то на тройно по - висока от реалната цена. Ако гостът откаже, чистачката има задължението старателно да прерови кошчето за боклук и да представи счупените парченца за доказателство.
Това ми го разказва едно момиче, което е работило на рецепцията. Стори ми се доста тъпо. Човекът е оставил сума пари за престоя си и накрая ще го накараш да си плати най - обикновена чаша за вода.

 Shocked И после се чудим защо България е вечно третосортна туристическа страна.
Виж целия пост
# 70
Да! И съм била готова да си го заплатя но не са искали това от мен.
Виж целия пост
# 71
Момичета,сетих се една много смешна история...(когато присъствах, на нея,не ми беше много смешно)
Работя си аз на касата,но имаме предупреждение да ровим и в дамските чанти на клиентите......все едно сме митница!!!
Изведнъж колежка вижда тампони в чантата на една клиентка,нали и ние продаваме същите,трябвало е да ги обяви,като влиза...!
Да ама жената показва,че са ползвани и че са и останали само 3 броя,няма как да ги ползва из магазина,докато пазарува....
Е такъв срам и неудобство,сме брали заради тъпотата на някои шефове,че просто думи нямам!!!
Виж целия пост
# 72
ужас! във фантастико. около велкден беше и пореди тясното пространство в магазина, бяха си подредили картоните с яйца с промоция боя за яйца на средата на пътеката. аз бях с детската лятна количка и бутнах /слава богу/ само един картон яйца. на касата ме застигна "налюдателя" и ми я връчи. трябвало да я платя. после разбрах, че на тях повредената стока им я удържали от заплатата. ама от тогава вече 3 години как ги действам. само нещо да е в разрез с клиента, ела да видиш!
Виж целия пост
# 73
Момичета,сетих се една много смешна история...(когато присъствах, на нея,не ми беше много смешно)
Работя си аз на касата,но имаме предупреждение да ровим и в дамските чанти на клиентите......все едно сме митница!!!
Изведнъж колежка вижда тампони в чантата на една клиентка,нали и ние продаваме същите,трябвало е да ги обяви,като влиза...!
Да ама жената показва,че са ползвани и че са и останали само 3 броя,няма как да ги ползва из магазина,докато пазарува....
Е такъв срам и неудобство,сме брали заради тъпотата на някои шефове,че просто думи нямам!!!

 ooooh! Е, това е пълна простотия вече, никога не бих дала да ми ровят в чантата! Shocked И това да е практика?! Като толкова се притесняват, да направят клетки с ключ и изрично да пише, че с чанти не се влиза в магазина! Tired
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия