Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Има ли ограничение на брой артикули при пускане на поръчка?
Как да проверя дали съм направила поръчка успешно?
Как да завърша покупката, след като въведа кода, но ме връща за нов код?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Има ли ограничение на брой артикули при пускане на поръчка?
В общия случай няма ограничение на брой артикули при пускане на поръчка. Ако срещате затруднения със зареждането на кошницата след определен брой артикули, опитайте да изчистите кеша на уеб браузъра и да пробвате отново. Също така, може да се свържете с обслужващата фирма за уточнения относно процедурата за пускане на поръчка с по-голям брой артикули.
-
Как да проверя дали съм направила поръчка успешно?
За да проверите дали сте успешно направили поръчка, можете да влезете в профила си в съответния онлайн магазин и да проверите в раздела 'Auftragsübersicht/Retouren' (Преглед на поръчките/Връщане на стоки). Там ще видите номера на поръчката, стойността и адреса, на който ще я получите. Също така, след получаване на потвърдителен имейл, номерът на поръчката ще бъде изброен в него.
-
Как да завърша покупката, след като въведа кода, но ме връща за нов код?
Проблемът може да възникне от някоя от стъпките на поръчката, като например непотвърждаване на определена стъпка. Опитайте да премахнете бисквитките (кеша) на уеб браузъра и да пробвате отново. Също така, уверете се, че сте прочели условията и сте поставили отметка в прозореца, който пита дали сте ги прочели.
-
Какво означава, че доставката до зона 3 EU е 15.95 Е? Къде трябва да натискам?
-
Как да откажа поръчка, която вече е обработена и предадена на куриер?