Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво означава, когато продуктът се съхранява за следващата поръчка?
Какви са основните предимства и недостатъци на Avon MasterCard?
Какво да правя, ако червилото ми е дефектно?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво означава, когато продуктът се съхранява за следващата поръчка?
-
Какви са основните предимства и недостатъци на Avon MasterCard?
-
Какво да правя, ако червилото ми е дефектно?
За рекламация на дефектно червило трябва да се свържете с вашия координатор. Те ще ви предоставят приемно-предавателен протокол, който ви позволява или да замените продукта с ново в следващата поръчка, или да получите възстановяване на сумата чрез кредит. Важно е да имате фактурата за покупка на ръка и да заявите продукта като дефектен в рамките на 3 месеца от датата на покупката.
-
Как се определят цените в каталог 7?
-
Какви са причините за неудовлетвореност от продуктите на кампанията?