ОДЗ и ЦДГ В СОФИЯ - 2009/2010 Класиране/Записване

  • 97 070
  • 1 204
# 480
Някой знае ли дали тази Емма  се е класирала някъде. В 8 ОДЗ "Таврия"  Красно село я има и в списъка по соц. кр. и в списъка по об. кр.
Виж целия пост
# 481
Ами питайте си тогава в понеделник в градините. На нас и двете лични карти са ни с реалния адрес и съвпадат с адреса, посочен в профила.
Виж целия пост
# 482
ще попитаме, да, просто се обърквам, защото, всеки от нас е с различен адрес, а въпросното ОДЗ няма критерий за местоживеене, но понеже вече съвсем незнам какво да подготвя ще идем на място да разпитаме..мерси, момичета Simple Smile
Виж целия пост
# 483
Някой знае ли дали тази Емма  се е класирала някъде. В 8 ОДЗ "Таврия"  Красно село я има и в списъка по соц. кр. и в списъка по об. кр.

http://kg.sofia.bg/?page=stat-rating&stat=YTo2OntzOjk6InJhdG … iO3M6Mzoid3RyIjt9

Класирана е по първо желание.Това дете ни изправи косите с една майка като се появи от нищото. Тогава преровихме почти цяла София да я открием къде и е първото желание.
Виж целия пост
# 484
dia_tedi ,
четох я новината, но не разбрах. А от твоето обяснение ми се струва, че понеже днес е било класирането не може да се кандидатства. Дано утре може.  Praynig

 И аз толкова чета ooooh!
 Виж,то си пише на първата страница- Начало  http://kg.sofia.bg/?page=home
Профилите са достъпни, но без възможност за актуализация.
 
Значи ще почакаш.
Виж целия пост
# 485
NBM, извинявай, ама след всичко, което се изписа тук и по всички теми, за каква перфектна работа ми говориш?

Не съм изчела всичко изписано. Нямам и намерение.
Следя дотолкова, доколкото касае детето ми. Откакто следя не съм попаднала на умишлени и вредни действия на фирмата-изпълнител, затова пък съм безкрайно изненадана от активността им и желанието всичко да е наред. Колко други фирми -изпълнители знаете, които ще се наемат да дават безкрайни отчети, обяснения, че даже и по форумите да отговарят? Че и всичко да ти е на едно инфо разстояние. Днес съм приятно изненадана, че в системата веднага пише подробно и какви документи трябва да подготвиш.
Имам взимане-даване с доста държавни институции, правя сравнение.

Затова пък какво чета из темите:
нападки, че няма информация И нападки, че прекалено много информация се изпраща на родители с грешки в профилите, съответно фирмата е виновна и когато има, и когато няма информация
оплакване защо е махнат критерия баба/дядо/майка от профила, след като ЛЕЛЯТА на детето работи в системата
кой разбрал, кой неразбрал какви точки има в неговата градина по първо желание = тук следват подробни обяснения от 3-4 човека, разясняващи картинката

Всеки, който от нещо е недоволен може да се оплаква тук естествено, тя затова е темата. За мен работата на СИРМА беше отлична, смятам за редно да я похваля. Не съм видяла реален проблем с класирането до момента, на няколко пъти се пускаха "новини" за гафове, които до момента не са потвърдени.
Конкретно за твоят случай не мога да кажа нищо, но допускам, че все пак има казуси, които са по-особени и не могат да се дефинират в една такава обща система. Не ми е ясно също, след като нямате СОП имате ли право на някакви допълнителни точки в системата (като правило, иначе аз лично нямам против подобни случаи да получават предимство)?



Виж целия пост
# 486
NBM, Мама Иги има право и на директен прием и на точки за ТЕЛКа на другото дете. Просто от знайни и незнайни сладури които са заявяли недостоверна информация вероятно са и коригирали погрешно точките надолу в комплект с още двайсетина измамници.

Но това не е проблем на системата, а грешка при проверка на точките по критериите.

Иначе подкрепям NBN за това че фирмата свърши много работа за кратко време и се опитаха да направят нещата максимално прозрачно за всички, за което съм им благодарна.
Виж целия пост
# 487
NBM, Мама Иги има право и на директен прием и на точки за ТЕЛКа на другото дете. Просто от знайни и незнайни сладури които са заявяли недостоверна информация вероятно са и коригирали погрешно точките надолу в комплект с още двайсетина измамници.


В такъв случай това трябва да се коригира и детето да бъде класирано, дори и да се наложи добавяне на ново място.
Виж целия пост
# 488
Аз няма да повтарям какво се случи и какво не, и защо ми се налага да пиша коментари в обратната връзка, но смятам, че след като някой си е разрешил да ми махне точки и да ме коригира, може би ще бъде така добър и да ми обясни защо. Може би причината му е "истинска", но мисля, че ми го дължат, след като по този начин лишават детето ми от шанс за градината. Достатъчно съм интелигентна за да прочета, за да уважа да попитам преди да попълня, за да не сгреша и не мисля да се извинявам, защо ги обвинявам. Не ми се искаше да обяснявам и да споря, но много от хората тук не пишат за да се вайкат или просто да дъвчат, а имат сериозна причина. Попълвайки правилно профила си, го намерих след това объркан. Това беше първия път. И още нещо, аз съм по-емоционален човек, на мен лично тази одисея ми коства доста ядосване, чувства и какво ли още не! Това мислиш, че не се отразява на здравето? Или притесненията не рефлектират върху нещо друго? Дали са умишлени действията на фирмата въобще никога не съм подлагала под въпрос, но не са и внимателни толкова, колкото на мен ми се иска! И след като не си изчела всичко и не можеш да обобщиш всички случаи, не казвай за някого, че си е свършил перфектно работата. Все пак не на мен плащат за този труд, макар че вече с право мога да кажа, че искам обезщетение за тревогите, които ми носи всичко това! И твърди и ясни отговори, моето дете с ТЕЛК, има ли право на предимство или не, и къде изчезна допълнително попълнения ТЕЛК на друг член от семейството ни? Не може така, днес ги има, утре ги няма, аз лъжец ли съм или? В понеделник ще потърся отговори на тези въпроси и ще предприема съответните действия, ако такива са възможни. Не съм заплетен случай и слава богу не искам и да бъда!
Виж целия пост
# 489
NBM, извинявай, ама след всичко, което се изписа тук и по всички теми, за каква перфектна работа ми говориш?

Не съм изчела всичко изписано. Нямам и намерение.
Следя дотолкова, доколкото касае детето ми. Откакто следя не съм попаднала на умишлени и вредни действия на фирмата-изпълнител, затова пък съм безкрайно изненадана от активността им и желанието всичко да е наред. Колко други фирми -изпълнители знаете, които ще се наемат да дават безкрайни отчети, обяснения, че даже и по форумите да отговарят? Че и всичко да ти е на едно инфо разстояние. Днес съм приятно изненадана, че в системата веднага пише подробно и какви документи трябва да подготвиш.
Имам взимане-даване с доста държавни институции, правя сравнение.

Затова пък какво чета из темите:
нападки, че няма информация И нападки, че прекалено много информация се изпраща на родители с грешки в профилите, съответно фирмата е виновна и когато има, и когато няма информация
оплакване защо е махнат критерия баба/дядо/майка от профила, след като ЛЕЛЯТА на детето работи в системата
кой разбрал, кой неразбрал какви точки има в неговата градина по първо желание = тук следват подробни обяснения от 3-4 човека, разясняващи картинката

Всеки, който от нещо е недоволен може да се оплаква тук естествено, тя затова е темата. За мен работата на СИРМА беше отлична, смятам за редно да я похваля. Не съм видяла реален проблем с класирането до момента, на няколко пъти се пускаха "новини" за гафове, които до момента не са потвърдени.
Конкретно за твоят случай не мога да кажа нищо, но допускам, че все пак има казуси, които са по-особени и не могат да се дефинират в една такава обща система. Не ми е ясно също, след като нямате СОП имате ли право на някакви допълнителни точки в системата (като правило, иначе аз лично нямам против подобни случаи да получават предимство)?





Подписвам се и аз! Толкова ругатни отнесоха тия хора заради простия факт, че няма достатъчно места, за което те нямат вина. Мисля, че за обществена услуга не е имало такава информационна система досега  bouquet

Иначе и аз не следя детето Х и детето У, следя си моето, за щастие, с успех. Ако не бяхме приети, щях да мисля по същия начин!
Виж целия пост
# 490
Честито на приетите!
Не съм изчела постовете, които сте изписали от снощи до момента.

На неприетите - предлагам да пием по една студена бира - хем да се поохладим, хем за приетите дечица...

Днес една майка се хвали във възторг, че детето и е прието. И обяснява, че имали голям късмет, защото детето й попадало в гранична група, понеже е родено през декември  Shocked... и шансовете му били малки...
Онемях!
Толкова много хора и хабер си нямат за какво иде реч... а ние искаме да дойдат на протестите...
Виж целия пост
# 491
...
И аз наблюдавах един случай. Детето беше с 8 т, до последно, а днес го виждам класирано по социална опашка с 10 т. Погледнах, че разликата от 2 т. може да се набави само от многодетно семейство и деца-близнаци. Това дете не е нито един от тези варианти. 
Посъветвайте ме какво да правя.
Дали е възможно това дете първо да е било с 8 т. по трето желание в градината, а после да е било с 10 т. по първо желание? (ако са имали възможност да си пренаредят желанията)


Тук номера на желанието няма значение. Децата със социални точки фигурират и в общата опашка, но без социалните си точки. Та това дете в първата опашка има 10 т, а във втората 8т. И както казах, семейството не е многодетно, нито има близнаци.
Виж целия пост
# 492
Днес една майка се хвали във възторг, че детето и е прието. И обяснява, че имали голям късмет, защото детето й попадало в гранична група, понеже е родено през декември  Shocked... и шансовете му били малки...
Онемях!
Толкова много хора и хабер си нямат за какво иде реч... а ние искаме да дойдат на протестите...

 Joy hahaha
Виж целия пост
# 493
Да, и аз се наслушах на хитове вчера, ама важното е, че децата са приети, това че майката не разбрала как става... Grinning
Виж целия пост
# 494
Честито на приетите, ние не сме сред тях.  Wink Но здраве да е, нали всички социално нуждаещи  и деца на персонала са приети.

А това, че знам критериите и алгоритъма на класиране надали ми е помогнало. А и наистина не е нужно да се главоболим с толкова много информация Peace

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия